AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Hvilken rens er den beste du har prøvd? Har prøvd mange ulike, men har ikke funnet en favoritt. Kjøpte en på apoteket etter å ha brukt MD-rensen i halvannet år, merket ingen forskjell da jeg byttet merke. Den jeg har nå er helt ok, men er på jakt etter en ny, en for kombinasjonshud. Anonymous poster hash: 2e37a...a1d
Gjest crazycatlady Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Foretrekker MD sin Facial cleanser.
Gjest Nanne70 Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Bliss Clog Dissolving Cleansing Milk er super for kombinasjonshud. Litt dyr hvis du kjøper fra f.eks. KICKS, men du får den for rett over kr 200,- hvis du bestiller fra Feelunique og setter valutaen til GBP. Og så er den utrolig drøy - en flaske holder i 4-5 måneder, minst!
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #5 Skrevet 20. mars 2014 Matis sine, og medik8.Anonymous poster hash: 297e7...c8d
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #6 Skrevet 20. mars 2014 En hvit flaske fra Body shop (med kamomille tror jeg) og kokosnøttolje. Anonymous poster hash: 0d793...47f
FantasDick Skrevet 20. mars 2014 #8 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Special cleansing gel fra Dermalogica eller Facial cleanser fra MD - klarer ikke bestemme meg helt. Har brukt begge to i lang tid. Edit; jeg har normal hudtype. Mangler litt fukt, men kan også få en kvise/hudorm av og til. Endret 20. mars 2014 av FantasDick
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 Jeg bruker gjerne en sminkefjerner som jeg vasker vekk før jeg renser, så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal avgjøre om rensen er den beste eller ikke... For meg er det ihvertfall viktig at rensen ikke tørker meg ut siden jeg har en tørr hudtype. Det er det desverre noen som gjør, men akkurat nå er jeg veldig fornøyd med en fra Clarins. Cleansing Milk for Normal/Dry Skin heter den. Det vil si, jeg tørker ikke ut og jeg opplever ikke en allergisk reaksjon av noe slag. (Sant og si funker også den blå Apobase fuktighetskremen jeg kjøpte på Apoteket utmerket godt på å fjerne foundation etc, så lenge jeg vasker det vekk med vann etterpå.) Anonymous poster hash: fcf41...9cd
Gjest Gemini7 Skrevet 20. mars 2014 #10 Skrevet 20. mars 2014 Uten tvil Ole Henriksens African red tea tree oil cleansing foam (eller noe slikt, husker ikke nøyaktig). Shiseidos skum-rens på nr 2
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #11 Skrevet 20. mars 2014 Kan ikke folk være så snille å skrive hvilken hudtype de har også, hvis ikke er det jo ikke lett og se hva som funker på hva Anonymous poster hash: fcf41...9cd
Gjest Gemini7 Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Kan ikke folk være så snille å skrive hvilken hudtype de har også, hvis ikke er det jo ikke lett og se hva som funker på hva Anonymous poster hash: fcf41...9cd Godt poeng. jeg svarte over her og har normal til tørr hud
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #13 Skrevet 20. mars 2014 Babor Hy-oil og Phytoactive base. Jeg har tørr hudtype. Beste rensen jeg har prøvd Anonymous poster hash: 862bc...8b4
mformarte Skrevet 20. mars 2014 #14 Skrevet 20. mars 2014 Jeg har kombinert/fet (blir fort oljete i ansiktet), og bruker Vichy (Normaderm). Denne er SUPER om du i tillegg har litt kviser/urenheter.
Tippy Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Jeg bruker Kanebo Sensai, silky purifying, Cleansing creme, step 1 til å ta bort sminke, ingen over, ingen ved siden for meg. Som hudvask så bruker jeg Kanebo Sensai, silky purifying, milky soap, step2. Jeg har normal hud, med tørr hud i pannen og kinnene, er 39år, så litt fine linjer her og der
Mkay87 Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 Jeg bruker Kanebo Sensai, silky purifying, Cleansing creme, step 1 til å ta bort sminke, ingen over, ingen ved siden for meg. Som hudvask så bruker jeg Kanebo Sensai, silky purifying, milky soap, step2. Jeg har normal hud, med tørr hud i pannen og kinnene, er 39år, så litt fine linjer her og der Hvilken fukt bruker du?
Tippy Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Hvilken fukt bruker du? Sensai cellular performanse, den er ganske dyr, så noen ganger så bruker jeg Lancome genifique nutrics
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #18 Skrevet 22. mars 2014 Origins sin! Fantastisk deilig og uten drittstoffer som parabener osv... Har ganske normal hud.Anonymous poster hash: 90e24...6ee
Zinnia Skrevet 23. mars 2014 #19 Skrevet 23. mars 2014 Normal/kombinert til fet hudtype: For sminkefjerning: La Roche Posay Physiological Micellar Solution eller kokosolje, eller så bruker jeg en renseolje fra Mac. Kommer til å prøve et annet merke når jeg har brukt den opp. Hudrens kveld: Decleor cleansing gel + toneren som hører til, eller OCM (oil cleansing method) i full eller vanlig versjon. Jeg har også tidligere brukt denne vannløse renseserien fra Matis og var veldig fornøyd. Hudrens morgen: Decleor cleansing water, eller Matis Vitality 3 in 1 micellar water som jeg bruker nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå