Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min niese ønsker seg ren vanilje duft til bursdagen sin.

Det er jo mange parfymer som har litt vanilje i seg, men det hun skal ha er ren vanilje lukt, uten andre tilsetninger av lukter.

Vet noen av dere om en god vanilje duft? Gjerne på nettet.

Noen som har erfaring med vanilje duften til Body Shop? Har ikke prøvd den enda, men fikk høre av ei venninne av meg at den er veldig god :)

Blir veldig takknemlig for svar :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Hyssingen
Skrevet

Lavanila har en som er veldig god.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Den lettast tilgjengelege (i tillegg til The Body shop) er vel Donna Karan sin Pure, den originale i dropeforma flaske. Viss du er i Oslo kan du stikke innom Heaven Scent og snuse på eau Duelle frå Diptyque, det er ei nydeleg vaniljeduft. Reiser ein til utlandet er Serge Lutens Un Bois Vanille alle vaniljeelskarars våte draum. Heaven Scent har forresten også L'Artisan, dei har ein som heiter Havana Vanille, med eit hint av tobakk. Slett ikkje dumt.

• Liker 1
Skrevet

Yves Rocher sin Vanille er usannsynlig god! Den lukter skikkelig vanilje, uten andre dikkedarer. :)

• Liker 1
Skrevet

Den fra The Body Shop er fantastisk god! :laugh:

(Men og den lille fra H&M til 50kr :sjenert::rodmer: )

Skrevet

Jeg vet at denne ikke har ren vanlijeduft, men da jeg så trådtittelen tenkte jeg på Britney Spears Fantasy-parfyme. Den lukter litt vanlige-aktig, men den er for søt for meg :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at denne ikke har ren vanlijeduft, men da jeg så trådtittelen tenkte jeg på Britney Spears Fantasy-parfyme. Den lukter litt vanlige-aktig, men den er for søt for meg :fnise:

Nei, den lukter da mer bringebær..

Anonymous poster hash: 33de9...cce

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis man vil ha ordentlig vanilje er lavanilla det beste som er, men de er litt vanskelige å få tak i...

AnonymBruker
Skrevet

Den fra the Body Shop er tung og damete. Jeg brukte den da jeg var yngre, men fant rett og slett ut at den ble for tung.

Anonymous poster hash: 77066...57f
Gjest Gemini7
Skrevet

jeg synes Burberrys Brit lukter ganske vanilje

Skrevet

Tusen takk for mange fine forslag :)

Skrevet

Jeg synes bodysprayen (?) fra TBS er ganske god, men den kan bli litt tung etterhvert. Oljen lukter veldig lett og friskt hele dagen, men det er kanskje litt mer styr med olje kontra spray.

Skrevet

Jeg har Body Shop sin Vanilla Body Mist. Jeg synes den er kjempegod :jepp:

Skrevet

Jeg synes bodysprayen (?) fra TBS er ganske god, men den kan bli litt tung etterhvert. Oljen lukter veldig lett og friskt hele dagen, men det er kanskje litt mer styr med olje kontra spray.

TBS hva står det for? *føler meg grønn* :P
Skrevet

Jeg er ikke sikker, men kan tenke meg hun mener The Body Shop :)

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men kan tenke meg hun mener The Body Shop :)

Correctamundo! Jeg mente The Body Shop, ja. :)

Skrevet

The body shop. Jeg er også fornøyd med sprayen. Bruker den en del til hverdags og den er deilig søt men ikke kvalmende :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...