Gå til innhold

Utrolig at Mango ikke finnes i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i Stavanger i går og fant Mango!! "Alle" har jo snakket om Mango, men siden vi ikke har det i Bergen var det min "jomfrutur" der i går.... Har bare en ting å si: genialt!! Jeg fant utrolig mye fint og til DE prisene!! Jeg kjøpte meg tre capribukser (sammemodell, ulike farger....) en halternecktopp og en genser. I love!

Men kan noen fortelle meg forskjellen på Mango og Zara? (har ikke vært på Zara heller jeg, men....)

Ekspeditøren på Mango kunne fortelle at det muligens kom en butikk i Bergen snart. Jeg venter spent!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Coral
Skrevet
Var i Stavanger i går og fant Mango!! "Alle" har jo snakket om Mango, men siden vi ikke har det i Bergen var det min "jomfrutur" der i går.... Har bare en ting å si: genialt!! Jeg fant utrolig mye fint og til DE prisene!! Jeg kjøpte meg tre capribukser (sammemodell, ulike farger....) en halternecktopp og en genser. I love!

Men kan noen fortelle meg forskjellen på Mango og Zara? (har ikke vært på Zara heller jeg, men....)

Ekspeditøren på Mango kunne fortelle at det muligens kom en butikk i Bergen snart. Jeg venter spent!!!

Jeg er SÅ enig, Mango er helt genial! Var selv i Oslo i helgen, og da blir det alltid en tur på Mango. Finner alltid noe der jeg, denne gangen ble det tre topper, en halternecktopp, en dongeribukse, en veske og lommebok. Og prisene er slett ikke verst heller! Drar alltid innom Mango når jeg er i Spania(er en spansk kleskjede), eller andre land der de har den, finnes mange steder!

Skulle veldig gjerne hatt Mango i Bergen ja, det hadde vært genialt. Har også, som deg Philippa, hørt at den kanskje kommer, får holde hverandre oppdatert om det skjer noe.. :) Åpner jo nytt kjøpesenter i sentrum neste uke, men har ikke hørt noe om at den kommer der..

Når det gjelder Zara så har de også mye fint, tror det også er en spansk kleskjede. Litt ala H&M, men bedre kvalitet sier mange. Har funnet litt der også, de har i tillegg avd. med barneklær og herreklær. Finnes i mange land, var der bla da jeg var i Paris i høst. Men desverre ikke i Norge..

Ops, dette ble visst langt :wink: men liker Mango så godt jeg også, og ville veldig gjerne hatt den butikken i byn!

Klem fra Hanne

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det Mango i Trondheim?

Skrevet

Tror Mango bare har butikker i Oslo og Stavanger.

Nytt kjøpesenter i Bergen?`Hvor??? :kul:

Gjest Coral
Skrevet
Tror Mango bare har butikker i Oslo og Stavanger.

Nytt kjøpesenter i Bergen?`Hvor??? :kul:

Det skal åpne et nytt kjøpesenter i det gamle posthuset, over gaten fra Galleriet. Har en god venninne som skal jobbe i en av butikkene der. Åpner neste torsdag (10.Juni), blir spennende.. :-)

Skrevet

Hvordan er passform på klær? Litt små, litt for stor, eller hva? Hvilken str har de egentlig?

Gjest Coral
Skrevet

Det varierer vel fra person til person og hvilken butikk det gjelder.. Muligens litt små? Men det kommer vel også an på hvilke andre butikker man sammenligner med.. Jeg kjøper ofte medium på Mango, mens det blir S i enkelte andre butikker.. Men det er også litt fordi bomullsplagg lett kan krympe litt i vask da :)

Gjest Tristessa
Skrevet

Buksene er håpløse, alt for lange i beina og for trange i livet. Ikke noe for kortvokste mennesker, med andre ord. Men ellers har de mye annet fint!

Skrevet
Buksene er håpløse' date=' alt for lange i beina og for trange i livet. Ikke noe for kortvokste mennesker, med andre ord. Men ellers har de mye annet fint![/quote']

Oj da passer de perfekt for meg :D

Gjest Ethereal
Skrevet

Både Mango og Zara er typiske sør-europeere, dvs relativt små i størrelsene.

Jeg skulle ønske Mango, Zara, Morgan og Oasis kunne innfunnet seg i Tromsø fortere enn fort (da hadde nok en viss småsnobbete butikk tapt inntekter :sjarmor: )

Men når jeg er så dum at jeg bor et halvt år i et land med slike butikker på ethvert gatehjørne, og presenterer å kun kjøpe en hvit t-skjorte, da har jeg meg selv å takke...

Don't know what you've got till it's gone :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Zara er relativt likt Mango, men har kanskje enda litt stiliger klær ( og kan absolutt ikke sammenlignes med HM :o ).

Prisnivået er relativt likt.

Det beste med Mango og Zara er de fantastiske passformene på buksene ( i alle fall for oss lange og tynne!)

Skrevet

Har de webshop?

Skrevet
Har de webshop?

Ja, det var det....

Har vært der og var litt forvirret, fordi det står "webshop" men det er i spansk (italiensk?). I alle fall kan du ser på klærne.

Tror det er bare www.mango.com

Skrevet
Zara er relativt likt Mango, men har kanskje enda litt stiliger klær ( og kan absolutt ikke sammenlignes med HM  :o ).  

Prisnivået er relativt likt.

Det beste med Mango og Zara er de fantastiske passformene på buksene ( i alle fall for oss lange og tynne!)

Okei, så hvis jeg går i 44/46 hadde jeg funnet noe der tror du? Jeg har vært på Oasis, der er det litt som passer i alle fall.

Gjest Coral
Skrevet
Zara er relativt likt Mango' date=' men har kanskje enda litt stiliger klær ( og kan absolutt ikke sammenlignes med HM :o ). quote']

Har bare hørt mange som sammenligner Zara med hm jeg, fordi de har relativt billige klær til barn, dame og herre og følger de siste trendene..

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig! Finnes Zara i Oslo?

..evt hvor??

Skrevet

..evt hvor??

Skrevet

Ja, det var det....

Har vært der og var litt forvirret, fordi det står "webshop" men det er i spansk (italiensk?). I alle fall kan du ser på klærne.

Tror det er bare www.mango.com

Jeg gikk på "english" og da var alt på engelsk ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

..evt hvor??

Nei, det er jo poenget. Mango finnes i Oslo og Stavanger, Zara kun i utlandet.

www.zara.com

Skrevet

Det skal åpne et nytt kjøpesenter i det gamle posthuset, over gaten fra Galleriet. Har en god venninne som skal jobbe i en av butikkene der. Åpner neste torsdag (10.Juni), blir spennende.. :-)

Jippi! :hoppe:

Da har jeg fått penger! Det pleier alltid å være gode tilbud på åpningsdagen! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...