Gå til innhold

Menn som ikke tar restaurantregningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres mening om menn som ikke tar restaurantregningen? Snakker ikke om datingfasen, hvor det er en selvfølge at mannen betaler, men senere når man har blitt kjærester.

Anonymous poster hash: 15d91...7eb
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hæ? Skal man mene noe spesielt om dem? Hva med kvinner som ikke tar restaurantregningen, da?

Anonymous poster hash: bf2ef...7b3
  • Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres mening om menn som ikke tar restaurantregningen? Snakker ikke om datingfasen, hvor det er en selvfølge at mannen betaler, men senere når man har blitt kjærester.

Hvorfor en selvfølge?

Anonymous poster hash: a773e...db5

• Liker 22
Skrevet

Hvis man ikke har totalt forskjellig økonomi er det vel ganske vanlig at man enten bytter på å betale eller spleiser?

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hva med kvinner som ikke tar restaurantregningen, da?

Denne tråden handler om menn som ikke tar restaurantregningen. Hvis du vil diskutere kvinner som ikke tar restaurantregningen så er du velkommen til å opprette din egen tråd :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor en selvfølge?

For å være gentleman. En gentleman åpner dører for kvinner, betaler regninger, holder paraplyen, osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man ikke har totalt forskjellig økonomi er det vel ganske vanlig at man enten bytter på å betale eller spleiser?

Håper ikke det er vanlig, men jeg har i hvert fall kommet i skade for å treffe en som, etter at det ble seriøst, insisterer på at vi deler regningen. Synes det er ganske lite romantisk for å si det mildt, især siden han tjener mer enn meg. Å basere et forhold på flisespikkeri og kronetelling lover ikke godt.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De er fattige eller svært rike. Noen gjerrigknarker er dem uansett.

Anonymous poster hash: 4aa0a...2cb
  • Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

når man er kjærester så tenker jeg at man bytter litt på.

Det å holde døren oppe og være litt sånn gentleman som ikke koster noe, det er viktigere for meg egentlig. Sånne små ting.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

syns sånt er ganske vanlig å dele på jeg, hvertfall hvis man er i forhold. eller så går det ann at mannen betaler en gang å kvinnen neste. men i forhold jeg har vært i så er det den som inviterer som betaler.

Anonymous poster hash: 2d8fb...443
Skrevet

Det er da ikke noe automatikk at det er mannen som skal betale, det er lenge siden damer begynte å tjene penger selv.

Det naturlige er å bytte på å spandere.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

De er fattige eller svært rike. Noen gjerrigknarker er dem uansett.

Ja, jeg er enig. Om de er fattige så er det greit nok, da har de ikke råd, men er uansett ikke min type. Har de råd og velger å ikke gjøre det så er det enda verre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

demotivation.us_Gentlemens-are-not-dead-

Anonymous poster hash: ae991...5b2
  • Liker 17
Skrevet

For å være gentleman. En gentleman åpner dører for kvinner, betaler regninger, holder paraplyen, osv.

HAHA, latterligste jeg har lest. Om han åpner døra er han god nok, å holde en paraply kan jeg gjøre selv. I Norge er det normalt å spleise på den regninga eller avtale på forhånd hvem som betaler (da gjerne annen hver gang)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Yess, og hore blir med på grunn av den gode behandlingen og fantastiske maten...

Uten at de liker mannen i seg selv i det hele tatt.

TS, du er ikke kvinne. Du er hore. Du er ikke på jakt etter en mann, du er på jakt etter en sugar daddy.

Anonymous poster hash: 3ecca...f28

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvor ble det av likestillingen?

Hver sin gang mener jeg da ;)

Anonymous poster hash: a773e...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gentlemen's? Øynene mine. De blør.

Uansett: jeg lever ikke i 1950 selv, så jeg synes det er kjekt med en fyr som heller ikke fullt det. Den som inviterer ut spanderer, eller så spleiser man. Ser ikke helt romantikken i en skikk som stammer fra at kvinner ikke hadde egen inntekt iom. at de var bundet til huset.

Anonymous poster hash: 9f5ab...166

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg var engang sammen med en gjerrigknark som snyltet på alle andre. Ikke greit.

Han kunne ikke spandere en 50 lapp, eller penger til bussen engang :P

Anonymous poster hash: 52b85...bb3
AnonymBruker
Skrevet

i forhold jeg har vært i så er det den som inviterer som betaler.

Dette er enda en grunn til at det er en selvfølge at mannen betaler i datingfasen, for da er det han som inviterer. i 99% av tilfellene. Og uansett så er en date en situasjon hvor mannen får sjansen til å vise at han er gentleman, og da sømmer det seg ikke å insistere på at kvinnen betaler. Selv om kvinner er sterke i dag så har vi det i oss at vi synes det er fint med en mann som er i stand til å forsørge oss og ta vare på oss.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal love deg at det er mange takknemlige kvinner der ute. Gentlemen er så sjeldne i dag at de nesten er for gullfunn å regne. Dessuten heter det gentlemen, ikke gentlemen's.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...