Gå til innhold

Jeg savner ringen min!

Anbefalte innlegg

Gjest Muslingen
Skrevet

Da vi forlovet oss kjøpte vi enkle gullringer, min med en liten diamant. Idag leverte vi ringene inn for å få gravert dato og satt 4 diamanter til i min ring. Og fingeren min føles så innmari tom! :-? Gleder meg til å få den på fingeren igjen!

Ellers sitter jeg her med alle slags bryllupsgrublerier oppi hodet. Skal liksom dikte sang til min kjære, men aner ikke hvor jeg skal begynne. Skal jeg skrive ned det jeg vil få sagt (sunget?) først, og så "putte" det inn i en melodi etterpå? Eller finne melodi først, og så finne ordene?

Ellers har vi ikke så mye igjen å gjøre... Handlet inn glass til alle gjestene her om dagen, så nå er kjeller'n full av glass! Har aldri sett så mye glass før i hele mitt liv. :roll: Ellers er det å snekre sammen kirkeprogram (svigerfars oppgave), og lage sanghefte. Og sy sammen kjøreplan for hele dagen...

Bare 31 dager igjen nå! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet hva du mener !

Vi leverte inn forlovelseringene våre på fredag for å få de gravert. Jeg tar meg stadig vekk i å tro den har falt av :oops:

Så nå håper jeg at jeg blir nogenlumde vant til det, for ennå er det 66 dager igjen til den kommer på fingeren igjen..

Gjest Lompa
Skrevet

Vet åssen du har det Annbjørg! :klem:

Vi fikk igjen våre ringer nå på tirsdag og prinsen var og hentet dem før han kom for å møte meg til lunsj. Han var et eneste stort smil da han kom inn her, holdt frem ringen og sa: Vil du fremdeles gifte deg med meg? Det er flott å få på ringen igjen, så jeg får håpe de forter seg så dere slipper å vente så lenge da.

Skrevet

Jeg ville startet med å skrive opp punktvis hva jeg ville hatt med, så valgt melodien jeg ville hatt for så å prøve å lage en sang ut av stikkordene.

Skrevet

Jeg sitter også her og venter på å få ringen tilbake (inne for gravering og for å tas inn). I mellomtiden har jeg satt en annen ring på høyre ringfinger - det føltes så veldig tomt. Jeg har bare hatt forlovelsesringen på fingeren siden 30. april og har aldri gått med ring før og allikevel føles det helt feil at den er borte. :cry:

Forresten fant vi ut at vi like gjerne kunne få gravert inn dato med en gang, enda det er over et år til bryllupet (18. juni 2005) - så slipper vi i hvert fall å levere fra oss ringene på nytt...

Skrevet

Det blir nok en rar følelse og gå uten ringen ja når vi leverer den inn til gravering på lørdag.

Skrevet
Da vi forlovet oss kjøpte vi enkle gullringer, min med en liten diamant. Idag leverte vi ringene inn for å få gravert dato og satt 4 diamanter til i min ring. Og fingeren min føles så innmari tom!  :-?

Ja, det kan jeg tenke meg! Jeg foeler meg nesten naken de gangene jeg tar den av for aa bake el. l., jeg. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...