Gjest DaisyBoo Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er nysgjerrig: hvem ligner barna deres på? Mor? Far? Bestemor? Tante? Naboen?
Labella Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Datteren min ligner litt på meg, og ganske mye på moren min (som jeg ikke er lik i det hele tatt...)
Vimsevips Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Kommer vel litt ann på, utseende: meg stahet: min søster og min svigerinne (de er stae på amme måten) sint/skeptisk: faren humor: faren, så langt anti sove vaner: meg osv
murmeldyret Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Faren da hun var baby Nå mest meg Det har variert veldig hva andre synes. Men så er vi visst litt like jeg og mannen også
Gjest 2ne Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 Ansiktstrekk fra meg og min far, min personlighet, farens gemytt og kropp fra isse til fot - kunne ikke fått bedre kombinasjon jeg er rolig og skoleflink, faren er kjempekjekk og med skikkelig surfer-kropp... jeg skal kjøpe meg hagle og ligge i kjøkkenvinduet når han blir større og jentene løper ned dørene, he-he...
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #8 Skrevet 3. juni 2004 Datteren min ser ut som meg, men har personlioghet fra faren sin (hvilket er en blandet fornøyelse å forholde seg til... )
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #9 Skrevet 3. juni 2004 Min har utseende til faren sin, noen få trekk fra meg også en stor porsjon seg selv. Personligheten er skremmende lik min og temperamentet :o
Gjest Anonymous Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 Jeg og min ex har to jenter sammen, og har fått en hver som vi sier. Den eldste ligner pappa av både utseende og oppførsel. Den minste ligner meg.
lille mor Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Eldstemann ligner på meg både i sinn og skinn. Mellomgutten er godt blandet, men personligheten er mest lik pappans. Minstelille jenta er ennå lik pappa, men hun er jo så liten så det forandrer seg nok, don`t you worry! bare tulla jeg jo, pappaen er den peneste mannen i verden. Og personligheten er lik min, bare smiler, gurgler og ler. :klø: Hmm når jeg tenker etter minner hun meg om gubben når han har vært på byen.
Gjest Muslingen Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 Tulla var veeeeldig lik faren dagene etter fødselen. Det var direkte ekkelt. Nå ligner hun egentlig på oss begge.
diddi Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 Sønnen min likner veldig på meg (mamma sa det allerede etter å ha sett ultralydbildene!!). Men han har fargene etter sin far (blir fort brun og har grønne/mørke øyne). Krøllene etter meg. Temeramentet er etter faren (påstår ihvertfall jeg!! ) og humoren etter meg (ingen tvil!). Ellers så er han like gjerrig som onkelen på farssiden (som sto ved siden av godtebordet og passet på at ingen andre fikk når de voksne hadde sagt at han hadde fått nok. ). Lilletulla får knallblå øyne ser det ut til (etter sin farfar???) og er ellers temmelig ulik sin bror. Men hun forandrer seg så det er vanskelig å se hvem hun likner på.
Gjest tusjen Skrevet 3. juni 2004 #15 Skrevet 3. juni 2004 Hun ligner på meg. Samme øyenfarge, nese, hårfarge, fregner på nesa...etc.. :-) ... Hun er 10 år, tror ikke hun synes det er så artig å høre at hun ligner på mammaen sin bestandig.. Men jeg synes det er artig tusjen
Snabelsnuppa Skrevet 3. juni 2004 #16 Skrevet 3. juni 2004 "Alle" sier at sønnen vår er besett lik sin far. Bare de som ikke har sett samboeren min sier at gutten er lik meg. Selv synes jeg det er vanskelig å se hvem han ligner på, men han har definitivt en del trekk til felles med sin fetter på farsiden. I personlighet har han nok fått en del av meg ja....sta og litt egenrådig, fort opp og fort ned... (Jeg var i alle fall sånn da jeg var lita iflg opphavet).
Gjest DaisyBoo Skrevet 4. juni 2004 #17 Skrevet 4. juni 2004 Tulla var veeeeldig lik faren dagene etter fødselen. Det var direkte ekkelt. Er det mulig å si noe sånt om sitt eget barn?? Er faren virkelig så stygg?? Hvorfor fikk du barn med ham da? Alle vet jo at det er en viss sjanse for at barna kommer til å ligne på foreldrene sine... Stakkars barnet ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå