Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i kjæresten min, (vi er begge unge i 20 års alderen) Vi bor sammen, og forskjellen på oss er mange. Han er veldig fæl på å diskutere alt, kan plutselig si ting som blir veldig sårende.. men han er også forferdelig snill og god på andre måter, så forholdet vårt kan svinge veldig fra høyt til lavt.

Jeg liker kompisen min, en guttevenn av meg som jeg vet bryr seg om meg, men jeg vet at han liker meg litt også, på måten han har sagt ting osv osv. Jeg og kompisen min er veldig like. Det er vel noe som heter like barn leker best?

I det siste har jeg vært fraværende fra kjæresten min.
Jeg er utrolig glad i han, men jeg savner han ikke så mye før jeg kommer hjem, tenker ikke så mye mer over at jeg har lyst å gå ut å finne på noe med han (Han er ikke flink på å ta meg med ut heler, nesten blitt mer en vane så jeg tenker ikke over at vi ikke gjør ting ute sammen mer, noe jeg har irritert meg så mye over før.)

Jeg begynner å få tanker om at jeg kanskje ville hatt et bedre forhold sammen med kompisen min.... Men det er så vondt å tenke slik. Kanskje jeg føler at kompisen min kunne gitt meg mye mer i forholdet siden han er så mye mer lik meg? Eller?

Anonymous poster hash: 8c407...1c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kompisen din eller ikke...dump kjæresten din. eller holder du bare på kjæresten din i frykt for at forhold med kompisen din ikke blir noe av?

AnonymBruker
Skrevet

kompisen din eller ikke...dump kjæresten din. eller holder du bare på kjæresten din i frykt for at forhold med kompisen din ikke blir noe av?

Men det er ikke bare-bare for meg å skulle dumpe han. Hvis det kunne blitt noe mellom meg og kompisen min vet jeg ikke engang om jeg hadde klart å velge! Mest sansynlig hadde jeg vel først bare fortsatt å være sammen med kjæresten min og jo, nei, jeg vet rett og slett ikke.

Jeg holder jo fortsatt på kjæresten fordi jeg er glad i han og har masse følelser for han, men det er ikke lett når jeg vet så godt med meg selv at han kompisen min hadde vært 10 ganger bedre for meg.

Skrevet

Men det er ikke bare-bare for meg å skulle dumpe han. Hvis det kunne blitt noe mellom meg og kompisen min vet jeg ikke engang om jeg hadde klart å velge! Mest sansynlig hadde jeg vel først bare fortsatt å være sammen med kjæresten min og jo, nei, jeg vet rett og slett ikke.

Jeg holder jo fortsatt på kjæresten fordi jeg er glad i han og har masse følelser for han, men det er ikke lett når jeg vet så godt med meg selv at han kompisen min hadde vært 10 ganger bedre for meg.

dump kjæresten din

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon selv. Bare at denne gode kompisen er eksen min også! Vi har så mange flere interesser sammen enn hva jeg og kjæresten min har! Så jeg tilbringer mer tid med han nesten enn typen! Pga treninger og slikt. Jeg vet akkurat hvotdan det er og hvor vanskelig det er å finne ut hva som er mest rett. Redd for å ta heelt feil valg og angre veldig. Ikke peiling på hva jeg heller skal gjøre! Med kompisen min i nærheten er ting ekstra vanskelig, når jeg bodde i en annen by var det lott enklere men. Hva skal liksom være der for at forholdet er bra? Er ikke ganske like interesser viktig?

Anonymous poster hash: a37c2...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...