Theolina Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg plantet noen tomat og paprikaplanter i vår. Jeg synes de vokser så seint, så jeg lurer på om jeg skal gjødsle de. Har tenkt litt på substral, men er litt usikker på om den er for "giftig" med tanke på at eventuelle grønnsaker skal spises. Har også gressløk og kruspersille i krukker utendørs som jeg også kunne tenke meg å gjødsle. Er det f.eks noe annet en substral som kan brukes til gjødsling, uten å kjøpe 10kg hønsegjødsel?(noe jeg absolutt ikke har bruk for til min bittelille veranda) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 3. juni 2004 #2 Del Skrevet 3. juni 2004 Det finnes mange typer gjødsel å markede, jeg selv bruker Blåkorn på flaske til mine tomater og agurker. Den er drøy også kan du bruke den på alle andre stueplanter også. Ta deg en tur innom nærmeste hagesenter og se, masse og velge mellom der. PS: Substral er ikke farlig å bruke på grønnsaker, ikke noe som blir giftig av det. Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå