Gjest lillejente Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Nå er det snart to måneder siden jeg møte gutten jeg er forelsket i. Har veldig lyst å gi han en presang/en minne-ting som beskriver min kjærlighet for han, eller noe han bare kan ha. Har aldri gitt han noe. Han er i slutten av tyve-årene og jeg i begynnelsen av 20-årene. Hva bør jeg gi?Det må ikke være så romantisk siden vi ikke er "sammen" offisielt sett enda. Ville bare gi noe søtt, og koselig. Kanskej bare tegne noe til han. Forslag tas i mot med stooooor takk...
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #2 Skrevet 2. juni 2004 Ja, tegne noe til ham er vel fint. Eller hva med en bok, bøker kaster man jo aldri. Brenn en CD til ham med fine sanger.
Gjest 1111 Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Jeg er sikker på at han blir kjempeglad hvis du tegner noe til han!
diddi Skrevet 3. juni 2004 #4 Skrevet 3. juni 2004 Gi ham en sykkelhjelm og si at du ønsker å beholde ham i mange år fremover.
lille venn Skrevet 3. juni 2004 #5 Skrevet 3. juni 2004 Ja å tegne noe fint er en god idé, og kanskje skrive noe fint til han? Det har jeg gjort flere ganger og gutten min ble glad
-Fisken- Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Tegne noe er koselig, også kan du kanskje, som Arkana nevnte, brenne en cd til han? Ta med sanger som betyr noe for dere begge.. Og skrive noe koselig på coveret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå