Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på Storo Storsenter, Lambertseter kjøpesenter, Oslo Vity og Byportren. Hadde vært gøy å prøve nye. Hvilke relativt store kjøpesenter synes dere er bra og besøker flere ganger?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er koselig på Manglerudsenteret, men det er ikke så stort. Brynsenteret er kjedelig men Ultrabutikken er kjempebra. Tveitasenteret er også ok.

Anonymous poster hash: 3bbe3...9a9
Skrevet

Bøler senter, 20 butikker :danse:

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hvis det ikke må være i Oslo så synes jeg strømmen storsenter er veldig fint - litt forvirrende i starten siden det er så stort.

Jessheim også er et fint senter.

Drar du vest over er Sandvika et greit senter. (Første gang jeg var der helt alene gikk jeg meg "bort" og leita lenge etter utgangen jeg kom inn ifra :fnise: )

AnonymBruker
Skrevet

Lenge siden jeg har vært på Stovnersenteret men det er vel en del butikker der også?

Gjest iGirl
Skrevet

Linderud har også blitt ganske bra (ikke at det er så stort), ellers er Strømmen det beste synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

CC Vest har jeg aldri vært på, noen som vet hvordan det er der?

AnonymBruker
Skrevet

Cc vest er helt ok. Sandvika storsenter er bedre :)

Anonymous poster hash: 7aec8...8df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cc vest er helt ok. Sandvika storsenter er bedre :)

Anonymous poster hash: 7aec8...8df

Sandvika er alt for stort! Strømmen også.

AnonymBruker
Skrevet

Sandvika er da ikke SÅ stort?! Fullt overkommelig på et par timer(men jeg er godt kjent det da) Ellers er Gulskogen i Drammen ganske greit, ikke så spennende butikker, men ikke verst. Du kan jo teste Norwegian Outlet i Vestby(ski)? Eller Ski storsenter? Storo? Eller Nordbysenteret ved svenskegrensa. Er en drøss av steder å velge mellom, jo, bare å starte rundturen. Spørs jo også litt hva du er ute etter, type butikker, kaféer/restauranter og sånn.

Anonymous poster hash: fbd84...05d

• Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Strømmen er gigantisk. Veldig bra da, det beste syns jeg.

Skrevet

Strømmen er gigantisk. Veldig bra da, det beste syns jeg.

Stor nok, men synes det er så gammalt.

Gjest crazycatlady
Skrevet

Stor nok, men synes det er så gammalt.

Gammelt? Det er jo nettopp bygd på en masse! Sto vel ferdig i 2013 tror jeg eller slutten av 2012. Den delen fra 1985 er jo bare en bitteliten del av senteret. Tror strømmen er nordens største senter nå, ihverfall Norges største.

Skrevet

Gammelt? Det er jo nettopp bygd på en masse! Sto vel ferdig i 2013 tror jeg eller slutten av 2012. Den delen fra 1985 er jo bare en bitteliten del av senteret. Tror strømmen er nordens største senter nå, ihverfall Norges største.

Ok, da har jeg vært der hvor det er mørke fliser, og det noen år siden. Trodde Sandvika var Norges største, men trodde feil jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Mine favoritter er Sandvika og Jessheim

Anonymous poster hash: 41162...b44
Gjest crazycatlady
Skrevet

Ok, da har jeg vært der hvor det er mørke fliser, og det noen år siden. Trodde Sandvika var Norges største, men trodde feil jeg.

Hehe, det er den gamle delen det. :) Ta en tur dit du, du blir garantert ikke skuffet! Det er enormt mye større nå. :)

AnonymBruker
Skrevet

Kvadrat.

Anonymous poster hash: 0ae78...9e9

Gjest Santa Barbara
Skrevet

Sørlandssenteret. Det står at det er Nordens største.

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge en eller annen lokalavis fra Østfold er faktisk Nordby-senteret Norges største. Haha

Anonymous poster hash: 45757...f62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...