AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har en nær familiemedlem som jeg alltid har hatt mye kontakt med og hun har periodevis bodd hos meg eller vert hos meg daglig. hun har en sykdom hun må lære å leve med. den er ikke så alvorlig og hun merker ikke mye til den, men den er der og hun sliter med det. hun har hatt en traumatisk barndom noe jeg å har hatt. jeg har i flere år gått i behandling og fungerer normalt så føler ansvar for henne. Saken er at hun har blitt verre. Store humørsvingninger og hun er aggressiv mot sønnen min. Sønnen min blir veldig stressa av henne og lurer på hva som er galt. for et år siden flyttet samboeren min inn og jeg ble etter en stund gravid. hun ville ikke gi oss plass og klikka fullstendig når vi ville ha litt tid sammen etter 6mnd uten barne fri og sønnen min skulle bort en helg. Har ikke hatt kontakt med henne på flere mnd. Sønnen min spør nesten ikke etter henne, og vi har det mye bedre både jeg og sønnen min. hun tåler verken meg eller samboeren min, og er sykelig sjalu babyen vi venter. Hun maser om å møte han og skjønner ikke jeg må beskytte han. Hele familien min stiller seg bak henne. hun følge etter oss og respekterer ikke grenser. kan jeg virkelig la henne møte han når hun er fysisk aggressiv mot han og ikke greier å skjule hun ikke liker oss andre i familien? Anonymous poster hash: a5f49...316
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Hvorfor lager du drama ut av det? Si det som det er til alle som lurer.Anonymous poster hash: 971ea...8c5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Jeg lager ikke drama ut av det. jeg har prøvd å holde folk ute av det, men hun går rundt å sier jeg straffer henne og bruker sønnen min mot henne. jeg har de siste ukene måtte forklare en del av hva som er grunnen men hun holder så mye hemmelig for familien. Jeg kan jo ikke fortelle alle om diagnosen hennes når hun ikke vil de skal vite. Vet ikke hva jeg skal gjøre. føler ikke jeg kan la henne være en del av livet mitt lenger, spesielt på grunn av sønnen min. Spør her for å høre andres tanker rundt det så jeg kan finne ut hva jeg skal gjøre videre uten å lage unødvendig stor sak ut av det Anonymous poster hash: a5f49...316
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Om jeg var redd for at noen kunne fysisk skade ungen min hadde jeg vist ingen nåde. Er følelsene til veninnen din viktigere enn helsen til barnet ditt?Anonymous poster hash: 971ea...8c5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Nei hun er jo veldig langt fra viktigere enn sønnen min. Derfor hun ikke får møte han. Men burde jeg la de treffes så lenge hun ikke kan skade han? Jeg tenker jo at siden hun er så ustabil og ikke liker mannen han ser på som pappa, ikke tåler meg eller babyen vi venter så er det like skadelig for han når det er så tydelig på henne. Familien min har et ekstremt lojalitetsforhold og jeg er allerede utenfor siden jeg har min egen familie i tillegg. Er redd hun skal gjøre det utrolig vanskelig for han når han må stå i midten av henne og mamma pappa og at hun skal gjøre han sjalu på lillebror. Er det virkelig verre å kutte henne ut siden hun har vert en så stor del av livet hans? Anonymous poster hash: a5f49...316
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Det er du som kjenner henne og din vurdering som teller her. Men jeg personlig har nulltoleranse for folk som psykisk eller fysisk skader barn. Hvor jævlig de har hatt det før er irrelevant og gir dem ingen rett til å skade uskyldige individer. Anonymous poster hash: 971ea...8c5
GammelKaktus Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Jeg hadde kuttet henne ut, hadde ikke hatt dårlig samvittighet for det heller. Det er nok av folk som har hatt en dårlig barndom eller som sliter psykisk, men de klarer da å oppføre seg som folk. Hvis hun ikke respekterer samboeren din og er sykelig sjalu på en baby og setter sønnen din opp mot "stefaren" så ser jeg egentlig ikke en annen løsning enn å kutte ut mennesket. Og hvis andre har problemer med det så er det deres problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå