Gå til innhold

Polo Ralph Lauren til menn. Lei?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har kanskje et litt merkelig spørsmål her, men skitt au!

Hva synes dere jenter egentlig om gutter/menn som bruker poloskjortene til ralph lauren? Det flosser over av dem overalt, særlig i festsammenhenger/når man er på byen.

Blir det litt mye, eller er det fint? Selv liker jeg skjortene, men begynner å gå litt lei siden så mange har dem. Var på et guttevors i helga, og vi var 9 (1) av 12 som hadde en poloskjorte. Snakk om å føle seg original! En annen ting er at jeg føler meg litt jålete, men tør å påstå at det handler litt om hvordan man bruker dem også. Jeg liker ikke ta så veldig stor plass eller gjøre så voldsomt mye ut av meg, men man får liksom alltid en kommentar om det fra noen når man har på seg den type klær.

Føler meg litt rar som stiller et slikt spørsmål, men hadde vært interessant å høre hva dere tenker :)

M23

Anonymous poster hash: b6d0f...1a7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Harry. Stiller i samme klasse som lindeberg gensre og Tiger belter...

Anonymous poster hash: 74613...22e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de er for kjedelige og streite. Og som du påpeker blir det ekstra kjedelig når nesten alle har det.

Anonymous poster hash: 228b5...496
Gjest Lille-pus
Skrevet

Helt personlig synes jeg det er stor forskjell på poloskjortene med den lille logoen og skjortene med den (veldig) store logoen.

Poloskjortene med den lille logoen har etablert seg som en klassiker blant menn i mange aldersgrupper mens poloene med den store logoen kun har fått innpass hos de yngste brukerene.

- hvor de vel har antatt en viss grad av å være litt 'hypet' de siste årene.

Så snakker vi om poloene med den store logoen så er den såpass synlig at man nok fort kan bli litt 'lei' av den.

Den lille logoen gjør betraktelig mye mindre av seg og er vanskeligere å bli 'lei av'. Der er det poloens egen farve som teller.

pPOLO2-17713193_lifestyle_t240.jpg pPOLO2-17080232_standard_t240.jpg

Stor logo Den 'gamle' logoen.

Så 'ja', også gamle damer synes det kan bli mye av de store logoene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Logoen følger selvtillit. Dess mindre den er/eller fraværende for det blotte øye, dess bedre smak og selvtillit har bæreren. I de aller fleste tilfeller. :)

Anonymous poster hash: 29129...d7d
  • Liker 6
Skrevet

Hadde det vært populært fordi det faktisk er greie skjorter med god passform til prisen hadde jeg forstått det, men det er veldig tydelig hvem som har kjøpt skjorten kun fordi det er Ralph Lauren. Polo Ralph Lauren er så lite ekslusivt som man nærmest får det i den prisklassen, utrolig rart at det har blitt et statussymbol. Nå er jeg innehaver av veldig mye fra samme merke, fordi det er gode passformer og klassiske plagg, men det er som oftest kjøpt billig og i utlandet. Til norsk fullpris er det bare latterlig.

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Poloskjorter er heilt vanlege klede, korkje meir eller mindre, dei fleste klede har jo små merke på seg, og eg vil seie det er viktigare at dei har fint mønster, kledeleg farge og rett storleik enn kva merke det er.

Skrevet

Sett at de er brukt i riktig kombinasjon og størrelse, så synes jeg de er fine. Er også veldig glad i Ralph Lauren sine cable knits.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Med stor logo: vulgært, vulgært, vulgært.

Med liten logo: klærnes svar på havregrøt. Dekker kroppen på traust vis uten å forarge.

Med kragen brettet opp, uansett logo: vulgært, vulgært, vulgært.

Anonymous poster hash: c9de1...211
Skrevet (endret)

Jeg er ikke fan av dem, nei. Syns bildet taler for seg, haha.

ralph-lauren.png

Endret av Ophelia85
  • 3 uker senere...
Skrevet

Helt personlig synes jeg det er stor forskjell på poloskjortene med den lille logoen og skjortene med den (veldig) store logoen.

Poloskjortene med den lille logoen har etablert seg som en klassiker blant menn i mange aldersgrupper mens poloene med den store logoen kun har fått innpass hos de yngste brukerene.

- hvor de vel har antatt en viss grad av å være litt 'hypet' de siste årene.

Så snakker vi om poloene med den store logoen så er den såpass synlig at man nok fort kan bli litt 'lei' av den.

Den lille logoen gjør betraktelig mye mindre av seg og er vanskeligere å bli 'lei av'. Der er det poloens egen farve som teller.

pPOLO2-17713193_lifestyle_t240.jpg pPOLO2-17080232_standard_t240.jpg

Stor logo Den 'gamle' logoen.

Så 'ja', også gamle damer synes det kan bli mye av de store logoene.

Selv om jeg er enig i alt du skriver, så var det kanskje et litt svakt eksempel du hadde med. Det er ingen tvil om at den til venstre skriker litt mer og er mer synlig, men jeg er litt i tvil om det er pga den store logoen eller den litt skarpere fargen? Det er en farge som uansett størrelse på logoen, vil tiltrekke seg oppmerksomhet. Fargen på den til høyre er en mer nøytral og avslappet farge. Det er bare mine tanker selvsagt, og jeg merker jeg beveger meg på litt tynn is når det gjelder farger ogsånt. Men kanskje det hadde blitt mer utjevnet om de to hadde byttet farge?

Skrevet

Selv om jeg er enig i alt du skriver, så var det kanskje et litt svakt eksempel du hadde med. Det er ingen tvil om at den til venstre skriker litt mer og er mer synlig, men jeg er litt i tvil om det er pga den store logoen eller den litt skarpere fargen? Det er en farge som uansett størrelse på logoen, vil tiltrekke seg oppmerksomhet. Fargen på den til høyre er en mer nøytral og avslappet farge. Det er bare mine tanker selvsagt, og jeg merker jeg beveger meg på litt tynn is når det gjelder farger ogsånt. Men kanskje det hadde blitt mer utjevnet om de to hadde byttet farge?

Nå mener jeg at det fremdeles er en utrolig stor logo som man ikke kan unngå å se. Skrikende farge eller ikke, den store logoen kan gjennkjennes på flere meters avstand. Big-pony signaliserer usmakelig logoflash.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...