AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Har møtt en fyr fra Tinder og vi har utrolig bra kjemi, har det utrolig koselig sammen, han er flink til å kysse, viser meg oppmerksomhet som ingen andre tidligere har gjort, og er bare søt og snill. Det er bare ett (evt. to) problem.. Han har en medfødt benskade som gjør at han bruker krykker ute og har en veldig rar gange og holdning på en måte. Han har tidligere operert for å unngå rullestol, og har for eks. rett til handicapparkering. Han er også en del lavere enn meg.. Jeg føler meg utrolig slem og fæl som synes dette er noen big deal, men jeg tror det er en dealbreaker for meg. Hadde han vært "normal" og minst like høy som meg hadde jeg blitt sammen med han på flekken. Noen tanker? Er jeg stygg og overfladisk? Anonymous poster hash: 108e5...747
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Nei, men du er neppe forelsket. Har møtt en fyr fra Tinder og vi har utrolig bra kjemi, har det utrolig koselig sammen, han er flink til å kysse, viser meg oppmerksomhet som ingen andre tidligere har gjort, og er bare søt og snill. Det er bare ett (evt. to) problem.. Han har en medfødt benskade som gjør at han bruker krykker ute og har en veldig rar gange og holdning på en måte. Han har tidligere operert for å unngå rullestol, og har for eks. rett til handicapparkering. Han er også en del lavere enn meg.. Jeg føler meg utrolig slem og fæl som synes dette er noen big deal, men jeg tror det er en dealbreaker for meg. Hadde han vært "normal" og minst like høy som meg hadde jeg blitt sammen med han på flekken. Noen tanker? Er jeg stygg og overfladisk? Anonymous poster hash: 108e5...747 Anonymous poster hash: 6b3a2...039
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Må legge til at vi har møttes to ganger til nå, så litt tidlig å bli forelsket uansett. Anonymous poster hash: 108e5...747
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Du er ikke forpliktet til å date noen, og det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Du er ikke forpliktet til å date noen, og det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Du misforstår. Jeg vil egentlig bli sammen med fyren, men handicapet og høyden hans gjør det vanskelig. Jeg veit ikke om jeg "takler" det. Anonymous poster hash: 108e5...747
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Du er ikke forelsket - men du vil egentlig bli sammen med ham? Er det for tidlig å være forelsket, er det for tidlig å bestemme om man vil være sammen. Du kanskje har en viss formening om personligheten hans og at dere er kompatible på det området; men du er jo ikke fysisk tiltrukket av ham dersom høyden, krykkene og gangen hans er en "dealbreaker" som du beskriver det. Still deg selv spørsmålet om hva du ville gjort dersom situasjonen var omvendt, hva hadde du forventet av ham, og tenk gjennom hvordan du evt. avviser ham og på hvilket grunnlag. Å bli sammen med noen med et handicap, være seg fysisk eller mentalt, bør ikke legge videre demper på følelsene dine for vedkommende. Det kan derimot utfordre samlivet og hvordan du oppfatter ham i det daglige sånn rent funksjonsmessig, så da er det kanskje best å skrinlegge dette før dere blir for involvert. Hilsen ei som har vært sammen med en med handicap. Anonymous poster hash: 6e019...6b8 2
Frisørdama Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Jeg tenker at du kanskje ikke kommer til å bli forelsket i han siden du ikke klarer se forbi handicap og høyde. Hadde du blitt forelsket i han så hadde du ikke sett på disse tingene som et hinder eller noe negativt 2
Gjest chisandra Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 TS, når dette er et tema i hodet ditt i denne fasen, blir det sannsynligvis ikke bedre med tiden.
Linkas Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Har datet en med cp og vært sammen med en som nådde meg opp til rundt skulderhøyde(jeg er kun 167 høy). Det var ikke noe problem, joda noen funderte på om jeg var ute med lillebroren min pga høyden hans, men den plaget ikke meg.. Ja, jeg synes du er overfladisk som bare pga en sånn ting ikke vil ha ett forhold. For meg endte det ikke i forhold, men vennskap.. Og er så glad for det, for ville ikke vært dem foruten. Og kun se "problemet" og ikke personen blir helt feil.. Endret 19. mars 2014 av Linkas 2
Gjest Linneah2013 Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Har møtt en fyr fra Tinder og vi har utrolig bra kjemi, har det utrolig koselig sammen, han er flink til å kysse, viser meg oppmerksomhet som ingen andre tidligere har gjort, og er bare søt og snill. Det er bare ett (evt. to) problem.. Han har en medfødt benskade som gjør at han bruker krykker ute og har en veldig rar gange og holdning på en måte. Han har tidligere operert for å unngå rullestol, og har for eks. rett til handicapparkering. Han er også en del lavere enn meg.. Jeg føler meg utrolig slem og fæl som synes dette er noen big deal, men jeg tror det er en dealbreaker for meg. Hadde han vært "normal" og minst like høy som meg hadde jeg blitt sammen med han på flekken. Noen tanker? Er jeg stygg og overfladisk? Anonymous poster hash: 108e5...747 Du fremstår veldig overfladisk, la denne mannen gå så han kan finne ei som vil elske han for den han er.
Gjest Elseby13 Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Jeg kjenner flere par der dama er noen cm høyere. Ikke noe problem. Hvor høy sånn ca er denne fyren?
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #12 Skrevet 20. mars 2014 Det er snakk om rundt 8 cm, vil jeg tippe. Anonymous poster hash: 108e5...747
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #13 Skrevet 21. mars 2014 Du misforstår. Jeg vil egentlig bli sammen med fyren, men handicapet og høyden hans gjør det vanskelig. Jeg veit ikke om jeg "takler" det. Anonymous poster hash: 108e5...747 At dette er mye for deg å svelge nå er sikkert fordi du vurderer et forhold med han uten at du føler deg helt klar enda. Det er mye å fordøye her, så jeg anbefaler deg at du tar tiden til hjelp. Anonymous poster hash: 12a1c...8f7 1
DSilva21 Skrevet 21. mars 2014 #14 Skrevet 21. mars 2014 Synes det er litt dårlig gjort å hentyde at TS er overfladisk. Hun liker han rett og slett ikke godt nok uansett.
Crobern Skrevet 21. mars 2014 #15 Skrevet 21. mars 2014 Har møtt en fyr fra Tinder og vi har utrolig bra kjemi, har det utrolig koselig sammen, han er flink til å kysse, viser meg oppmerksomhet som ingen andre tidligere har gjort, og er bare søt og snill. Det er bare ett (evt. to) problem.. Han har en medfødt benskade som gjør at han bruker krykker ute og har en veldig rar gange og holdning på en måte. Han har tidligere operert for å unngå rullestol, og har for eks. rett til handicapparkering. Han er også en del lavere enn meg.. Jeg føler meg utrolig slem og fæl som synes dette er noen big deal, men jeg tror det er en dealbreaker for meg. Hadde han vært "normal" og minst like høy som meg hadde jeg blitt sammen med han på flekken. Noen tanker? Er jeg stygg og overfladisk? Anonymous poster hash: 108e5...747 Men da er han jo egentlig ikke perfekt for deg allikevel......eller er det jeg som misforstår noe? Jeg tror du liker han veldig godt, men kanskje er litt redd for hva andre måtte mene? Hadde du vært FORELSKET så tror jeg ikke dette hadde vært tema.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #16 Skrevet 21. mars 2014 Du er nok ikke forelsket nei. Var som meg for en stund siden det, jeg datet en som var 3 cm lavere enn meg. Jeg takla det ikke. I høye hæler følte jeg det så ut som jeg var ute med sønnen min.. Jeg tenner ikke på lave menn dessverre. Man kan ikke noe for hvem man tenner på. Men ikke si at det er grunnen til at du ikke er interessert da.. Jeg sa til han jeg datet at jeg ikke orket å date noen nå. I mitt tilfelle er det jo sant. Anonymous poster hash: 2a724...a40
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #17 Skrevet 21. mars 2014 Jeg tenker at det er lettere for en jente som er lavere enn denne gutten å date han, og kanskje også om hun selv har et lite handicap. Da vil de "stille likt" på en måte, og kanskje være mer tolerant for den andre handicap. Anonymous poster hash: 66de7...578
Invicta Skrevet 21. mars 2014 #18 Skrevet 21. mars 2014 Ut i fra det du skriver så hadde det ikke vært noe problem å innlede et forhold til ham om han satt i rullestol? Da ville jo ingen sett at han gikk rart, ei heller at han var lavere enn deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #19 Skrevet 21. mars 2014 Det er mange som er veldig negative her, men er du som meg så trenger du kanskje litt tid på å bli kjent med en person før du blir forelsket? Kan du ikke fortsette å treffe ham en stund til og se hva som skjer? Uten å lure ham selvfølgelig. Husk at det er så mye mer enn utseende og høyde som blir viktig når du skal bli gammel sammen med noen! Men man kan heller ikke tvinge fram forelskelse og seksuell tiltrekning. Anonymous poster hash: c6ad9...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå