AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Nå er jeg gutt, men regner med at jenter kan ha tilsvarende erfaring med kjekke menn. Er en jente som driver legger an på meg, men greia er at hun er sykt attraktiv, ikke bare pen, men hun er blant de smartere på kullet, har mange venner, snill, osv, osv. Men her er greia, hun har vært singel dritlenge, selv om hun blir sjekket opp hele tiden og er ganske flørtete av seg. Vet man ikke skal ta sorgene på forskudd, men bør man forvente at slike mennesker enten ikke er ute etter forhold? Anonymous poster hash: 7c9b4...c79 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Hva er "dritlenge"? Snakker vi 1, 3 eller 10 år? Anonymous poster hash: 239fe...ff5
JamesHardy Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Kan hende hun bare vet hva hun vil ha. Hvorfor skal du analysere det i stykker fremfor å bli bedre kjent med henne og så finne det ut? 4
Gjest *Andrea* Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Synes du ikke skal tenke så mye på dette og heller prøve å bli kjent med henne. Det finnes nok like mange attraktive mennesker som ønsker å være i et forhold som mindre attraktive, så det er ikke noe forskjell der. Hvor gamle er dere?
Gjest *Andrea* Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Hvis du er bekymret for om hun er ute etter et forhold eller ikke fordi hun er ganske flørtete av seg, så er dette nesten umulig å vite før du har blitt litt kjent med henne. Er ikke sikkert hun heller vet hva hun vil med flørtingen, men dersom det viser seg at dere har god kjemi og hun liker deg, kan det jo skje at det blir noe mer Den som intet våger, intet vinner! Synes du skal ta sjansen på å bli kjent med henne og se hva det fører til. Du kan jo ha i bakhodet at det kanskje ikke blir noe mer enn en flørt, men da er du i hvert fall en erfaring rikere. Lykke til 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Bedre å ha prøvd å feilet, enn å ikke ha prøvd i det hele tatt. Anonymous poster hash: bdff3...665 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Dette har jeg erfart selv. Menn som har sett på meg som uppnåelig. Det kreves en mann med selvtilitt for å ha en sånn dame. Har du tenkt på at kanskje noen menesker er mer flørtende av natur? Hun vil møte deg og det for en grunn;) ikke la din usikkerhet ødelegge for deg!Anonymous poster hash: 1c5aa...4a3 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Glemte å si at jeg ser på meg selv som en helt vanlig dame tross alt mye tilbud/oppmerksomhet fra menn! Nå har jeg en kjæreste som ikke er den kjekkeste mannen i gata, men han er den beste mannen for meg og som jeg elsker. Anonymous poster hash: 1c5aa...4a3
Gjest Nanna87 Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er litt uenig i utsagnet "bedre å prøve å feil enn å ikke prøve". Noen ganger kan en avvisning virkelig gå inn på mennesker pga vanskelige perioder i livet. Bedre å eventuelt prøve om du virkelig føler deg sterk nok til det. Men samtidig så trenger du ikke å prøve "åpenlyst", da du heller kan sende en melding ei helg på byen for å dekke litt over interessen. Så lenge du får i gang en samtale, så er du i gang. Jeg snakker av erfaring! Lykke til:)
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Nå er jeg gutt, men regner med at jenter kan ha tilsvarende erfaring med kjekke menn. Er en jente som driver legger an på meg, men greia er at hun er sykt attraktiv, ikke bare pen, men hun er blant de smartere på kullet, har mange venner, snill, osv, osv. Men her er greia, hun har vært singel dritlenge, selv om hun blir sjekket opp hele tiden og er ganske flørtete av seg. Vet man ikke skal ta sorgene på forskudd, men bør man forvente at slike mennesker enten ikke er ute etter forhold? Anonymous poster hash: 7c9b4...c79 Åh, huff - dette hørtes forferdelig ut. Slitsomt liv du har. Du bør definitivt styre unna ja. Anonymous poster hash: 99aa2...980 1
Inwe Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Kan godt hende hun hadde lyst til å være singel så lenge eller at de hun har datet før ikke var noe for henne.. Ikke tenk så mye du
Zienna Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 De aller fleste mennesker er faktisk ute etter forhold. Også de som er mest attraktive og kan velge på øverste hylle.Slik du beskriver henne høres hun både sosial og intelligent ut. Da ser hun forhåpentligvis etter andre kvaliteter enn kun et pent utseende på en mann. Da er det ikke merkelig at hun har vært single lenge.At hun har humør og en flørtende væremåte børe være et pluss, ikke et minus.Og for it, men ikke for fort. Slike menn er hun vant med fra før
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Min erfaring: de er utenfor min rekkevidde, er nedlatende og arrogante og eier ikke respekt for andre enn veldig pene damer. Anonymous poster hash: 1830c...725
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå