AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #1 Skrevet 19. mars 2014 Det ble slutt for ca 6uker siden,ikke et stygt brudd..vi har en god tone oss imellom. Jeg flyttet ut og vi har så å si ikke hatt noe kontakt for å komme på avstand og kjenner på det. Da jeg hentet tingene mine så møttes vi tilfeldig...vi snakket og tullet, og jeg spurte han om det føltes riktig, han sa han var usikker og at det ikke hadde gått lang nok tid til å kjenne på det...så ga han meg en klem og begynte å gråte (har aldri sett han gråte!) og da tenkte jeg at det kanskje var håp for oss igjen. Det føles ikke riktig at det er slutt..men jeg ønsker jo å gi han den tiden han trenger for å finne ut og at han tar kontakt med meg, Så hva gjør man da? noen som har noen gode erfaringer fra brudd? Jeg tar ingen kontakt, skal man holde seg borte? eller skal man gi litt lyd fra seg for å ikke glemmes helt? Anonymous poster hash: bffcf...0e2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #2 Skrevet 19. mars 2014 Noen råd/tips? savner han veldig og ønsker at vi skal bli sammen igjen Anonymous poster hash: bffcf...0e2 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Kan du ikke bare snakke med han? Være ærlig om hva du føler. Men tenk godt gjennom hva DU vil! Jeg har også lyst å be om by sjanse- men når jeg tenker på hvordan forholdet egentlig var og hvordan han behandlet meg så er det lett å la være, selvom jeg savner han og tenker på han. Anonymous poster hash: 20274...b9c
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 hvis du selv føler at forholdet er noe du vil satse på, å at det var et godt forhold så go for it! jeg sendte akkurat melding til eksen som det ble slutt med for over et år siden, savner han fortsatt hver dag. han skulle faktisk tenke på det Anonymous poster hash: 7c679...ab7
Cheesy Skrevet 19. mars 2014 #5 Skrevet 19. mars 2014 Dette hørtes ut som meg og sambo.. vi var fra hverandre ett år, da han plutselig ble usikker.. For at han skal sortere ut ting, og faktisk se han savner deg så må du OVERHODE ikke være den som tar kontakt.. Jeg sendte aldri mld eller ringte først, han som hele tiden landa tilbake på meg helt til han igjen hadde skjønt at det var meg og han
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er akkurat komt sammen igjen med min eks etter å ha vært fra hverandre i 3 mnd. For oss var det for liten tid sammen som gjorde at det ble slutt. Vi taklet avstanden dårlig. Jeg tok opp igjen kontakten og etter lange samtaler kom vi frem til at vi begge vil satse på oss. Vi elsker hverandre, men vi har våres utfordringer. Livet er for kort til å ikke gå etter hjerte/følelsene sine. Uansett velger man å starte på nytt, må man legge fortiden bak seg. Lykke til:)Anonymous poster hash: 9634f...7f5
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 hvis du selv føler at forholdet er noe du vil satse på, å at det var et godt forhold så go for it! jeg sendte akkurat melding til eksen som det ble slutt med for over et år siden, savner han fortsatt hver dag. han skulle faktisk tenke på det Anonymous poster hash: 7c679...ab7 Takk for mange gode svar! Jeg føler ikke at jeg bare kan prate med han siden det var han som var mest usikker på oss og tok valget om å gjøre det slutt..derfor føler jeg at det er han som må komme tilbake, det vil ikke hjelpe om jeg maser på han? Han har vel godt av å kjenne p åfriheten uten meg og kjenner om dte føles bedre? Men det er så klart kjempe vanskelig for meg!! Det har gått 6uker uten at han har tatt noe som helst kontakt, vi hat møttes tilfeldig to ganger og da var det hyggelig tone, men umulig å si hva han tenker innerst inne...så er jeg redd for at han holder på med noen andre:/ jeg vet jo ikke. Men jeg tenkte kanskje å dra til han idag å levere nøkkelen..så kanskje prate litt? spørre han litt ut om hva han t enker. Eller finns det andre måter å gjøre dette på? vente helt til han tar kontakt? eller er det større sjangs for at han glemmer oss da? huff...jeg har virkelig sterke følelser for han og ønsker at det skal bli oss! Men det hjelper jo ikke om bare jeg tenker det. Hvor lang tid tok det før han tok kontakt med deg Cheezy? Anonymous poster hash: bffcf...0e2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Dette hørtes ut som meg og sambo.. vi var fra hverandre ett år, da han plutselig ble usikker.. For at han skal sortere ut ting, og faktisk se han savner deg så må du OVERHODE ikke være den som tar kontakt.. Jeg sendte aldri mld eller ringte først, han som hele tiden landa tilbake på meg helt til han igjen hadde skjønt at det var meg og han Oi, det spørsmålet over var egentlig til deg:) hilsen TS Anonymous poster hash: bffcf...0e2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Noen fler? Anonymous poster hash: bffcf...0e2
Cheesy Skrevet 21. mars 2014 #10 Skrevet 21. mars 2014 Takk for mange gode svar! Jeg føler ikke at jeg bare kan prate med han siden det var han som var mest usikker på oss og tok valget om å gjøre det slutt..derfor føler jeg at det er han som må komme tilbake, det vil ikke hjelpe om jeg maser på han? Han har vel godt av å kjenne p åfriheten uten meg og kjenner om dte føles bedre? Men det er så klart kjempe vanskelig for meg!! Det har gått 6uker uten at han har tatt noe som helst kontakt, vi hat møttes tilfeldig to ganger og da var det hyggelig tone, men umulig å si hva han tenker innerst inne...så er jeg redd for at han holder på med noen andre:/ jeg vet jo ikke. Men jeg tenkte kanskje å dra til han idag å levere nøkkelen..så kanskje prate litt? spørre han litt ut om hva han t enker. Eller finns det andre måter å gjøre dette på? vente helt til han tar kontakt? eller er det større sjangs for at han glemmer oss da? huff...jeg har virkelig sterke følelser for han og ønsker at det skal bli oss! Men det hjelper jo ikke om bare jeg tenker det. Hvor lang tid tok det før han tok kontakt med deg Cheezy? Anonymous poster hash: bffcf...0e2 Hmmm.. det har atlså gått 6 uker? Det tok faktisk 2 uker etter bruddet, før han tok kontakt og vi startet å se hverandre nå og da, uten at vi ble sammen igjen.. Jeg tror uansett, det lureste er å gi han tid. Om du ikke kommer deg videre, så gjerne lat som du gjør det. Jeg gjorde det, latet som jeg hadde det bra var veldig positiv, festet og koste meg.. Når han så alt dette, tror jeg han innså at jeg klarte meg fint uten han, men han klarte ikke gi slipp.. Så jeg tror nok du burde vente på han, selvom det er kjempe tøfft!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå