AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Ser flere gjør endringer i selvangivelsen og får igjen mye mer enn det de hadde opprinnelig. Selv kommer jeg bare på reisefradrag, så tenkte det kunne være kjekt med en tråd der man tipset hverandre om fradrag Anonymous poster hash: db45f...051
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 kan være spennende for ei som ikke har peiling på sånt å detta så får jeg se om noe må endres Anonymous poster hash: 93543...8ab
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #3 Skrevet 19. mars 2014 Lurer på om man kan trekke fra følgende; Ifjor ble det betalt gammel gjeld fra min avdøde X sitt bo. Denne gjelden sto også på meg, å etter hans død gikk kreditor bare på meg. Gjelden var på rundt 200.000,- Er dette noe jeg kan trekke fra på skatten? Anonymous poster hash: 80cb6...db1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #4 Skrevet 19. mars 2014 Lurer på om man kan trekke fra følgende; Ifjor ble det betalt gammel gjeld fra min avdøde X sitt bo. Denne gjelden sto også på meg, å etter hans død gikk kreditor bare på meg. Gjelden var på rundt 200.000,- Er dette noe jeg kan trekke fra på skatten? Anonymous poster hash: 80cb6...db1 Du trekker ikke fra gjelden, men du kan få skattefradrag for de rentene du betalte. Anonymous poster hash: 71048...526
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå