Gå til innhold

Hva synes dere om brynene? (bilde)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om jeg synes de er for tykke (evt. feil form) eller ikke :huh: Har nettopp brutt ut av perioden med "fjortisbryn" (dvs. opptegnet med brynblyant og mye tynnere). Noen som har peiling på bryn og vil uttale seg?

VVRiVEpL.jpeg

Anonymous poster hash: 5b4fc...b79

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikker på om jeg synes de er for tykke (evt. feil form) eller ikke :huh: Har nettopp brutt ut av perioden med "fjortisbryn" (dvs. opptegnet med brynblyant og mye tynnere). Noen som har peiling på bryn og vil uttale seg?

VVRiVEpL.jpeg

De er sikkert veldig in i tiden, men tror bare det gjelder fordi det er in, jeg selv synes de kunne vaert litt tynnere. Ellers veldig fine! Litt tynnere, saa hadde de kanskje vaert perfekt!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefine! :)

Anonymous poster hash: 8b9b2...751
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig fine! Syns absolutt det er finest med litt kraftige øyebryn :jepp:

Anonymous poster hash: b0a74...82b
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fin tykkelse, men jeg synes formen ser litt unaturlig ut. Spesielt det på venstre side.

Anonymous poster hash: 83caf...5c8
AnonymBruker
Skrevet

Fin tykkelse, men jeg synes formen ser litt unaturlig ut. Spesielt det på venstre side.

Anonymous poster hash: 83caf...5c8

Former er slik de er naturlige, så vet ikke om jeg passer til noe annet.. Hm..

TS

AnonymBruker
Skrevet

De er fine, og naturlige bryn er in, men de er litt for tykke ca fra midten og inn, slik at du får en unaturlig knekk ytterst. Ta en qtips og ta bort litt helt underst der så blir det bra (om du har tegnet de på). Naturlige bryn er penest, men en del tar det litt for langt og blir fartsblinde på det.

Anonymous poster hash: 24f25...727
  • Liker 2
Skrevet

Det venstre brynet ditt så ikke like bra ut som det høyre.

Skrevet

Litt vanskelig å si ettersom vi ikke ser hele ansiktet, men selve brynene var veldig fine. Nå er det jo sånn at noen kler tykkere bryn, mens andre kler litt mindre. Men i helheten hadde disse en fin tykkelse og form:)

AnonymBruker
Skrevet

Å herlighet dem var fæle. Du burde kanskje tynne dem ut mere.

Anonymous poster hash: 6c978...e77
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De var fine, men kunne vært en smule tynnere ja.

Anonymous poster hash: baf42...092
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes de var ok, kanskje en anelse tykke. Men hva er forskjellen på øverste og nederste bilde? Mer påtegnet/utfylt nederst eller? Bare en anelse tynnere så er de fine

Anonymous poster hash: 876c3...930
  • Liker 1
Skrevet

synes de var pene og naturlige :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes knekken var litt for langt ut kanskje? vanskelig å si i den vinkelen.. finnes en del måter å måle på hvor knekk skal være, lengde, start..

Anonymous poster hash: 3f7e5...60f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg ville hatt de litt tynnere, men det er min smak

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på om jeg synes de er for tykke (evt. feil form) eller ikke :huh: Har nettopp brutt ut av perioden med "fjortisbryn" (dvs. opptegnet med brynblyant og mye tynnere). Noen som har peiling på bryn og vil uttale seg? VVRiVEpL.jpegAnonymous poster hash: 5b4fc...b79 Anonymous poster hash: 5b4fc...b79

De er jo som de er. Helt ok bryn. Om du plukker/vokser innerste halvdel mot neseroten vil du imidlertid se våknere og mer oppvakt ut. Skikkelig lave tette bryn som på bildet får lett folk til å se skjulende/trette ut, og da risikerer du å bruke all verden med tid på øyensminke for å rette det opp, og så har du det gående...

Anonymous poster hash: 05017...789

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syns de var fine:) Husk at bryn er søstre, ikke tvillinger:-)

Anonymous poster hash: 722d0...c37
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...