Zienna Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Traff ham i sommer. Har holdt kontaktet via tlf, sms og FB fordi han har jobbet i utlandet. Normalt har vi hatt kontakt hver dag. Unntak er når vi er blitt uenige og stemningen dårlig, da kan det gå et døgn før han gir lyd fra seg. Det er alltid han, ikke jeg, som er den "misfornøyde" da. Jeg lar ham være i fred da, og ofte har jeg tenkt at nå er "det over". Så, etter ett døgn, så gir han lyd. Forleden kveld var samtalen veldig fin. Vi snakket om april, for da møtes vi. Han avsluttet med "jeg elsker deg".. Det kom brått, og jeg svarte "sov godt kjære"... Dette var søndag kveld, og nå er det snart onsdag... og jeg har ikke hørt fra ham siden. Hva skjer? Må legge til at mannen har vært single lenge, og nok er det man kaller for en player. Selv er jeg ny-singel, og slett ikke bevandret i "spill".. .
Gjest BettyBoop Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Traff ham i sommer. Har holdt kontaktet via tlf, sms og FB fordi han har jobbet i utlandet. Normalt har vi hatt kontakt hver dag. Unntak er når vi er blitt uenige og stemningen dårlig, da kan det gå et døgn før han gir lyd fra seg. Det er alltid han, ikke jeg, som er den "misfornøyde" da. Jeg lar ham være i fred da, og ofte har jeg tenkt at nå er "det over". Så, etter ett døgn, så gir han lyd. Forleden kveld var samtalen veldig fin. Vi snakket om april, for da møtes vi. Han avsluttet med "jeg elsker deg".. Det kom brått, og jeg svarte "sov godt kjære"... Dette var søndag kveld, og nå er det snart onsdag... og jeg har ikke hørt fra ham siden. Hva skjer? Må legge til at mannen har vært single lenge, og nok er det man kaller for en player. Selv er jeg ny-singel, og slett ikke bevandret i "spill".. . gjerne han er lei seg fordi du ikke sa jeg elsker deg tilbake?
Zienna Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2014 gjerne han er lei seg fordi du ikke sa jeg elsker deg tilbake? Jeg har tenkt på det, at han kanskje syntes at jeg svarte kjølig. Det mente jeg virkelig ikke. Burde jeg si godnatt nå, eller la være?
A.s Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Jeg har tenkt på det, at han kanskje syntes at jeg svarte kjølig. Det mente jeg virkelig ikke. Burde jeg si godnatt nå, eller la være? Si at du synes det har vaert stille fra han , og si god natt?
Zienna Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er redd for å oppfattes som veldig ivrig, men kunne sagt godnatt. Nå er klokka så mye at det er for sent uansett. Ser det an i morgen. Klassisk problem sannsynligvis, hvordan vise nok interesse, men ikke så mye at jeg er en selvfølge.. En vanskelig balansegang, synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Gidder du leve med en som stadig blir sur og trekker seg tilbake, eventuelt blir såret for alt mulig? Det er ikke noe som går over. Anonymous poster hash: 7c808...a73 1
Zienna Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2014 Gidder du leve med en som stadig blir sur og trekker seg tilbake, eventuelt blir såret for alt mulig? Det er ikke noe som går over. Anonymous poster hash: 7c808...a73 Jeg har ikke planer om å leve sammen med verken han eller noen annen mann Men kjæreste vil jeg gjerne ha. Tror ellers det er for tidlig å vite hvordan han egentlig er, og velger å se det an. I dag skrev jeg: "Alt bra? Du har det travelt, skjønner jeg.." Etter tre timer svarte han: "Jeg har tenkt på deg.. er glad for at det snart er april" Bli-kjent-fasen er spennende, men ikke enkel. Selv skulle jeg gjerne blitt kjent raskere, men han trenger tydeligvis tenketid innimellom.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Slutt å kommunisere på sms, ring eller send e-post eller skype i stedet. Sms er den verste kommunikasjonsformen som finnes. Anonymous poster hash: aef19...bc2
Zienna Skrevet 19. mars 2014 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2014 Vi bruker vanligvis Skype, men på dagtid er vi begge på jobb og derfor sms. Jeg er veldig enig med deg i at sms er en primitiv kommunikasjonsform som lett kan føre til misforståelser og feiltolkninger. De gangene det har blitt stille mellom oss er det nettopp skriftlig kommunikasjon som har ført til det. Skal unngå skrift så godt jeg kan heretter. Og sikkert et godt råd til flere enn meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå