Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

om de samme tingene. Gjentar seg selv og sutrer om samme tema gang på gang, men gjør aldri noe med det. Hva gjør dere med dem?

Anonymous poster hash: 3621f...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å få viljen sin????

Skrevet

som oftest lytter jeg til dem - det er ikke alle som klager fordi de har lyst til at noe skal bli gjort: noen ganger så klager de fordi de ønsker sympati og forståelse etter en lang dag. Det kommer selvfølgelig helt an på situasjonen og hvor ofte personen klager over den samme tingen.

AnonymBruker
Skrevet

For å få viljen sin????

Nei, egentlig ikke. Det er bare hakk i plata. Rett og slett sutring om ting de ikke kan eller gidder å gjøre noe med, satt på repeat.

AnonymBruker
Skrevet

som oftest lytter jeg til dem - det er ikke alle som klager fordi de har lyst til at noe skal bli gjort: noen ganger så klager de fordi de ønsker sympati og forståelse etter en lang dag. Det kommer selvfølgelig helt an på situasjonen og hvor ofte personen klager over den samme tingen.

Men hva hvis det handler om naboen som sa noe "feil", eller moren som ikke inviterte på middag da hun burde, eller lignende ting som egentlig burde forbigåes i stillhet? I hvert fall ikke tas opp eller relateres til i alle samtaler, syv dager i uken i en måned.

Skrevet

Men hva hvis det handler om naboen som sa noe "feil", eller moren som ikke inviterte på middag da hun burde, eller lignende ting som egentlig burde forbigåes i stillhet? I hvert fall ikke tas opp eller relateres til i alle samtaler, syv dager i uken i en måned.

Nei, det hadde jeg ikke orket! Hvis man henger seg opp i sånne dumme småting (greit nok 1 gang, men ikke flere). Da hadde jeg nok bare prøvd å komme med et raskt, konkret forslag, og så latt det ligge. Jeg kan strekke meg langt for en venn, kjæreste eller et familiemedlem, men det finnes grenser der også hvis man henger seg opp i bagateller.

AnonymBruker
Skrevet

Venter til at de skal gå lei av å lage problemer for seg selv, hvis jeg ikke har grunn til å tro at det er noe som virkelig plager dem.

Kutter litt ned på kontakten i mellomtiden, eller skifter samtaleemne med en gang.

Anonymous poster hash: e08e0...dc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...