AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Når skal man egentlig gi opp et forhold? Når er det ikke håp lengre? Ps. Ingen belønning til den som svarer "når du lager en slik tråd"... Anonymous poster hash: 743aa...d02 1
Fuglen Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Når man ikke ser for seg en fremtid sammen lenger?
spewdonym Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Når noen dypest sett må endre personlighet for at det skal funke. Eller når mesteparten av forholdet akkumulerer til en bitterklump som ligger i magen og gjør dagene sure. Eller når man må bruke all energi på å late som om alt er bra fordi man så sterkt ønsker at det skal funke. Da bør man legge inn årene. 2
Zienna Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Når du har prøvd alt, men skjønner at livet fremover vil bli gørr kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Når man klamrer seg til den andre for å slippe å gjøre noe med seg selv. Anonymous poster hash: 6ab75...8e5 2
Cascade Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Når noen dypest sett må endre personlighet for at det skal funke. Eller når mesteparten av forholdet akkumulerer til en bitterklump som ligger i magen og gjør dagene sure. Eller når man må bruke all energi på å late som om alt er bra fordi man så sterkt ønsker at det skal funke. Da bør man legge inn årene. Dette stemmer bra, har hatt dårlig mage og klump i magen over tre måneder nå, nå er det rett før alt går rett vest.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Ja det med magefølelsen er viktig... Jeg la det over på alt annet. At jeg mistrivdes med studiet, med venner og hadde mye pes ellers. Sov dårlig gjorde jeg også. Når det først ble slutt var studiet egentlig helt i min gate, vennene var oppriktig glade i meg og det andre stresset taklet jeg veldig bra. Så da var det jo forholdet som ga meg klump i magen. Uansett hvor lite lyst jeg hadde til å innrømme akkurat det..... Anonymous poster hash: 80c0e...5f5
Gjest Devlin Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Huff dette hørtes ikke noe særlig ut . Har du prøvd å snakke med den andre parten ? Og hvordan forhold har dere hatt ? Ikke greit at det skal være sånn , men kommunikasjon er viktig . Og hvorfor er det så mye usikkerhet i dette ?
caroprins Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Når man vet med seg selv at man lever i en livsløgn i det forholdet man er i og når man trives bedre alene enn i selskap med den man er sammen med. Da bør man gi opp og komme seg videre på egen hånd. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Når hverdagene dine er et ork å komme igjennom. Og all prating bare faller igjennom, og ikke hjelper noen ting. Personligheter kan ikke endres. Det er et helvete å bryte ut av forhold uansett. Men du verden så bra alt blir når stormen har lagt seg, og livsgleden kommer tilbake. Da vil du antagelig tenke; Hvorfor gjorde jeg ikke dette før? Og hvis det skjer, se på det som en erfaring som har formet deg til neste forhold. Tipper du lærte en ting eller to om hvordan man IKKE skal ha det i et godt forhold. Anonymous poster hash: f359a...8e9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå