Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #1 Del Skrevet 2. juni 2004 Er alovera bra for "godterikviser"? noe annet jeg kan gjøre med kvisene..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusebaby Skrevet 2. juni 2004 #2 Del Skrevet 2. juni 2004 Smøre på tannkrem eller Vademecum over natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #3 Del Skrevet 2. juni 2004 Tannkrem er et godt tips ja, ellers er tetreolje veldig effektivt. Men ikke gjør for mye, det beste er bare å rense huden og la kvisene være i fred. I verste fall kan du få skjemmende arr hvis du "plukker" for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 2. juni 2004 #4 Del Skrevet 2. juni 2004 Er alovera bra for "godterikviser"? noe annet jeg kan gjøre med kvisene..? Slutte å spise godteri? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #5 Del Skrevet 2. juni 2004 Potetmel hjelper. Men da må du ligge i ro en stund og la potetmelet virke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 3. juni 2004 #6 Del Skrevet 3. juni 2004 Slutte å spise godteri? AHHHAAAA! DER var løsningen (Har forresten prøvd det, men det fungerer ikke i lengden. Når kalenderen sier lørdag, må det godteri inn. Heldigvis får jeg ikke så ofte kviser av det lenger :-) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 3. juni 2004 #7 Del Skrevet 3. juni 2004 AHHHAAAA! DER var løsningen (Har forresten prøvd det, men det fungerer ikke i lengden. Når kalenderen sier lørdag, må det godteri inn. Heldigvis får jeg ikke så ofte kviser av det lenger :-) ) Jeg tenkte det var no' sånt h*n var ute etter, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå