Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Er alovera bra for "godterikviser"? noe annet jeg kan gjøre med kvisene..?
Arkana Skrevet 2. juni 2004 #3 Skrevet 2. juni 2004 Tannkrem er et godt tips ja, ellers er tetreolje veldig effektivt. Men ikke gjør for mye, det beste er bare å rense huden og la kvisene være i fred. I verste fall kan du få skjemmende arr hvis du "plukker" for mye.
Gjest lekebøll Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Er alovera bra for "godterikviser"? noe annet jeg kan gjøre med kvisene..? Slutte å spise godteri?
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Potetmel hjelper. Men da må du ligge i ro en stund og la potetmelet virke.
Gjest Turi Skrevet 3. juni 2004 #6 Skrevet 3. juni 2004 Slutte å spise godteri? AHHHAAAA! DER var løsningen (Har forresten prøvd det, men det fungerer ikke i lengden. Når kalenderen sier lørdag, må det godteri inn. Heldigvis får jeg ikke så ofte kviser av det lenger :-) )
Gjest lekebøll Skrevet 3. juni 2004 #7 Skrevet 3. juni 2004 AHHHAAAA! DER var løsningen (Har forresten prøvd det, men det fungerer ikke i lengden. Når kalenderen sier lørdag, må det godteri inn. Heldigvis får jeg ikke så ofte kviser av det lenger :-) ) Jeg tenkte det var no' sånt h*n var ute etter, jeg ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå