AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Møtte en fyr for første gang for to uker siden (han er 23, jeg er 20). Traff han på sukker, og likte han overaskende godt i virkeligheten, noe jeg sa til han etterpå. Har kommunisert lite siden dette, men han har tatt LITT kontakt... Ellers virker han ganske opptatt. I går spurte jeg han om han hadde tid til å finne på noe denne lørdagen. (Han kastet ballen til meg sist, og sa jeg måtte si fra om når jeg hadde tid. Jeg får dette til svar: Tja, må skjekke, vent lit. .....(så går det litt tid).....Lørdagen er muligens ledig ja. Hadde du planlagt noe spesielt? Ble litt satt ut egentlig - vil han egentlig ikke møte meg? Eller er det sånn "hard to get"-frase? Aner ikke jeg. Men han gikk jo med på å møte meg da, så vi har en avtale. Blir så usikker av sånt! (Jeg har ganske god selvtilitt for utseende mitt, så kan ikke forstå at det var en skuffelse da han møtte meg, f.eks. Han er ikke sånn "ultimat-kjekkas" han heller, selv om jeg synes han er kjekk..." Hva tror dere? Tvang jeg han nå? Anonymous poster hash: 9bc15...05d
Gjest revestrekjenta Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Han liker deg nok svært lite. Synes det virker som du tvang han ja.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Han spiller et spill, han har helt sikkert plukket det opp på tv. Jeg hadde dumpa han. Anonymous poster hash: aaf24...319 9
Pysa Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Argh... Mannfolk! De har en lei kromosomfeil, det er ikke alltid så lett å forstå dem. Men det kan man ikke gjøre så mye med. Skriv at du har lyst til å (sett inn tekst her) og spør om han vil være med. ikke bli med på slike kostbarhets-leker, det hjelper deg ikke. Vær tydelig på hvem du er og hva du liker, det betaler seg når du treffer rett person. Endret 18. mars 2014 av Pysa 11
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Han spiller hard to get. Utrolig barnslig av han. Anonymous poster hash: 6313a...d3e 4
Gjest Chloe87 Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Utifra svaret hans å bedømme så virker han svært lite intressert, jeg hadde ikke en gang giddet å svare han på den meldingen.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Argh... Mannfolk! De har en lei kromosomfeil, det er ikke alltid så lett å forstå dem. Men det kan man ikke gjøre så mye med. Skriv at du har lyst til å (sett inn tekst her) og spør om han vil være med. ikke bli med på slike kostbarhets-leker, det hjelper deg ikke. Vær tydelig på hvem du er og hva du liker, det betaler seg når du treffer rett person. Så du tror at han egentlig vil treffe meg altså? Håper egentlig han spiller et spill. Jeg ble nemlig fort litt betatt av han... (DET har jeg ikke fortalt han da..) Håper selvsagt at han liker meg og, men jeg blir litt usikker! Han har jo ikke tatt nevneverdig mye kontakt siden sist, bare et par ganger... ts Anonymous poster hash: 9bc15...05d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 Nei, har ikke planlagt noe spesielt . Bare lurte på om du ville tilbringe tid med meg og finne på noe? Anonymous poster hash: 17895...cb9 4
Pysa Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Så du tror at han egentlig vil treffe meg altså? Håper egentlig han spiller et spill. Jeg ble nemlig fort litt betatt av han... (DET har jeg ikke fortalt han da..) Håper selvsagt at han liker meg og, men jeg blir litt usikker! Han har jo ikke tatt nevneverdig mye kontakt siden sist, bare et par ganger... ts Anonymous poster hash: 9bc15...05d Det kan jeg ikke mene noe om. Men som ung mann er det ikke helt utenkelig at han rett og slett bare er fryktelig dårlig på å uttrykke seg. Jeg nettdater selv (men jeg er gammel - 38 år), og jeg tenker som så at det skal ikke være min uklare kommunikasjon som ødelegger sjansen for noe fint. Så om jeg liker en fyr, lar jeg ham vite det. Og så prøver jeg å ikke gå i jentefella med å analysere for mye, ofte mener ikke gutta all verdens med det de sier eller ikke sier likevel. 2
Edvarda Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Har du is i magen kan du jo spille tilbake, og si "oi, sorry, nå har jeg takket ja til noe annet på lørdag. Jaja, bedre lykke neste gang " Eller noe sånt. Spiller han kostbar kan du også. Spørsmålet er jo om du gidder, jeg ville kanskje gjort det av nysgjerrighet, for å se hva som skjer. 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Har du is i magen kan du jo spille tilbake, og si "oi, sorry, nå har jeg takket ja til noe annet på lørdag. Jaja, bedre lykke neste gang " Eller noe sånt. Spiller han kostbar kan du også. Spørsmålet er jo om du gidder, jeg ville kanskje gjort det av nysgjerrighet, for å se hva som skjer. Men det er ikke noe mulighet for at han faktisk bare ikke ønsker å treffe meg, men ikke tør å si det rett ut? Han er en veldig snill fyr, kanskje han er redd for å såre meg? Da hadde han vel kanskje sagt at "beklager, det blir vanskelig denne helga.", eller hva? ts Anonymous poster hash: 9bc15...05d 1
Gjest Gaea Skrevet 18. mars 2014 #12 Skrevet 18. mars 2014 Teit svar av han, men det er ikke sikkert han tenkte så mye over hvordan det ble oppfattet. Jeg hadde bare svart at jeg ikke har noen spesielle planer, eller foreslått noe jeg hadde lyst til. Gitt han en sjanse. Hadde det fortsatt slik derimot hadde jeg ikke giddet.
Gjest Gaea Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Ikke begynn å "spille" tilbake i hvert fall, det er teit.
Gjest Siaz Skrevet 18. mars 2014 #14 Skrevet 18. mars 2014 Det er ikke sikkert at han ikke er interessert. Mange gutter (flere jeg har møtt) "spiller" veldig laidback/care for å virke mer uoppnåelige og kule - slik at man skal få enda mer lyst på dem (tror de). For de som er unaturlig good-looking kan det jo funke, men vanligvis; nei.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Dette går jo ofte begger veier. Det er jo ikke bare et av kjønnene som driver slik. Han er (litt) interessert og prøver å virke (veldig) kul. Sant? Anonymous poster hash: f89ac...c80
Chloe- Skrevet 18. mars 2014 #16 Skrevet 18. mars 2014 Det er ikke sikkert at han ikke er interessert. Mange gutter (flere jeg har møtt) "spiller" veldig laidback/care for å virke mer uoppnåelige og kule - slik at man skal få enda mer lyst på dem (tror de). For de som er unaturlig good-looking kan det jo funke, men vanligvis; nei. Definitivt dette. Hadde han ikke villet møte deg hadde han nok ikke svart. 4
Gjest Siaz Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Definitivt dette.Hadde han ikke villet møte deg hadde han nok ikke svart. Enig her! Både gutter og menn er nok veldig klare på om de er interessert eller ikke. Om TS har "rotet seg borti" en av disse spiller-kostbar-typene, så kan det enten gå veien at han legger det fra seg når dere har blitt bedre kjent, senker murene og viser en mye mer interessert og hyggelig person - ellers så fortsetter det i den duren der kommunikasjon og dater går etter når han tar kontakt og når han vil møtes (gjerne da for sex). Så vær litt OBS på slike menn, TS
Gjest Chloè Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Det er ikke sikkert at han ikke er interessert. Mange gutter (flere jeg har møtt) "spiller" veldig laidback/care for å virke mer uoppnåelige og kule - slik at man skal få enda mer lyst på dem (tror de). For de som er unaturlig good-looking kan det jo funke, men vanligvis; nei. ^^ Datet en sånn for et par år siden, jeg falt og prøvde å få han ut av dette evige spillet, få han til å åpne seg, skjedde aldri. Så for å si det mildt, jeg kaster ikke bort tiden min på sånne personligheter igjen. Hvis ikke denne fyren din er 17 da, da vet han vel ikke bedre og du kan sikkert gi han en sjanse.. Er han 20+ hadde jeg sakt farvel.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Er ikke sikkert han er uinteressert, men han er da definitivt ikke veldig interessert...jeg ville tenkt at han ikke er interessert NOK. Var han det, ville han tatt initiativ til konkrete planer og ikke signalisert denne vagheten. Hvor attraktiv du han/er objektivt sett er ikke veldig relevant - folks smak varierer, samt det er fullt mulig at han finner deg attraktiv nok for sex, men ikke personlighetsmessig for et forhold. Han er ikke for opptatt til en date med noen han liker. Slik er det bare. Hvis noen virker utilgjengelige er det en grunn til det. Selvsagt finnes det entrepreneurer som reiser 20 dager per mnd. og andre med vanvittig jobbansvar, men i slike tilfeller er de ikke ute etter en partner uansett, da de vet de ikke har anledning. Jeg har datet menn med mye ansvar og mye jobb, men de tar alltid initiativ og de tar seg tid til dates da de er interessert. Anonymous poster hash: 68744...15f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #20 Skrevet 18. mars 2014 Og for dere som nevner at han spiller spill - dersom gutter bruker "game" er dette likevel et negativt tegn. Det er lettere med game-teknikker dersom han ikke er helt interessert og kan "teste farvannet". Slikt brukes som regel overfor kvinner man er halvveis investert i, eller mest vil ha sex med. Det er for risky med "hard to get" dersom man virkelig vil ha henne. Anonymous poster hash: 68744...15f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå