Gå til innhold

Anbefal lege? (Dysautonomi)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 11 måneder senere...

Hva slags respons er dette å gi anonymbruker? Psykolog har ingenting med dysautonomi å gjøre.Regner med du har missforstått å tror personen over nevnte pott å ikke POTS som er forkortelse for Postural Orthostatic Tachycardia Syndrome.

Noe som en psykolog har noe som helst med.Derimot en kardiolog eller nevrolog. Har ikke noe godtsvar til den som spørr.Men,tenker du kan ta det opp med fastlege å spørre om du kan få ta table tilt test.

Mvh meg

AnonymBruker

Hva slags respons er dette å gi anonymbruker? Psykolog har ingenting med dysautonomi å gjøre.Regner med du har missforstått å tror personen over nevnte pott å ikke POTS som er forkortelse for Postural Orthostatic Tachycardia Syndrome.

Noe som en psykolog har noe som helst med.Derimot en kardiolog eller nevrolog. Har ikke noe godtsvar til den som spørr.Men,tenker du kan ta det opp med fastlege å spørre om du kan få ta table tilt test.

Mvh meg

Lett å se at det er du som er TS. :)

Anonymous poster hash: a9048...71b

• 1 år senere...

Annonse

Den 17.3.2014 at 22.22, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om en lege i Trondheim (eller en annen plass i Norge) som kan om POTS/dysautonomi?

Anonymous poster hash: be196...90b

Hei. Jeg er selv diagnostisert med dysautonomi og ønsker å komme i kontakt med andre som har samme diagnose. Fant du forresten noen lege som har god kunnskap om sykdommen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...