desperat2 Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei Jeg er en jente på 16 år, som er ganske tynn, og har en ganske tynn kropp. Altså, jeg er 163 cm og veier 48 kg, så jeg faktisk undervektig ifølge BMI kalkulatoren. Alikevell, selvom jeg spiser ganske sunt og trener hver dag har jeg skikkelig bollekinn, og dette plager meg. Man kan jo ikke akkurat trene ansiktet heller, eller? Noen som har noen tips å gi til bollekinn? Pga bollekinnene har jeg jo også ganske "dype" furer. Disse som går skrått ned mellom nese og munn. Ikke noe pent i det hele tatt. Fettsuging er ikke aktuelt
Gjest Teta Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Det er kjempefint. Eldre damer kan jo finne på å sprøyte inn fett i kinnene for å se yngre ut. Uansett kan du ikke gjøre noe med det utenom fettsuging.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Jeg vet om en jente som hadde bollekinn når hun var på din alder, men hun har nesten ikke bollekinn nå som hun er noen år eldre. Bollekinn har nok ikke noe med at du er tykk. Noen har det i tenårene, men så forsvinner gradvis på de, mens andre må leve med det resten av livet. Anonymous poster hash: 495d9...3db
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Jeg er tynn jeg også, og har bollekinn. Jeg er fornøyd med "bollekinnene" mine, syns jeg ser søt og yngre ut med dem. Spesielt når jeg smiler vises bollekinnene veldig godt. Det er også en fordel at selv om jeg er tynn i kroppen, så ser jeg ikke tynn ut i ansiktet :-) Anonymous poster hash: 87cdf...e42
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Å se tynn ut i ansiktet er ikke spesielt fint, og spesielt hvis du er tynn i kroppen. Anonymous poster hash: 87cdf...e42
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Har skikkelige bollekinn selv, men jeg elsker dem. De var vel grunnen til at kjæresten min først falt for meg:) En annen fordel har jeg blitt fortalt av andre kvinner i familien som hadde bollekinn i "ungdommen", og det er jo det at de har betraktelig mye mindre rynker enn jevnaldrene, så man holder på ungdommen lenger på en måte. Når jeg var 16 levde jeg godt på bollekinnene, jeg så jo faktisk ganske uskyldig ut. Anonymous poster hash: 073a0...8b7
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Jeg er slank men har alltid hatt litt bollekinn, og hadde nok mer da jeg var på din alder. Jeg hadde komplekser for dem men i dag er jeg kjempefornøyd! Er 23 år nå og har fått flere komplimenter for mine kinn, dessuten ser folk med mer ansiktsfett ofte yngre ut Anonymous poster hash: 686ea...cae
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2014 #8 Skrevet 21. mars 2014 Har skikkelige bollekinn selv, men jeg elsker dem. De var vel grunnen til at kjæresten min først falt for meg:) En annen fordel har jeg blitt fortalt av andre kvinner i familien som hadde bollekinn i "ungdommen", og det er jo det at de har betraktelig mye mindre rynker enn jevnaldrene, så man holder på ungdommen lenger på en måte. Når jeg var 16 levde jeg godt på bollekinnene, jeg så jo faktisk ganske uskyldig ut. Anonymous poster hash: 073a0...8b7 Ja, jeg forsto ikke hva som skulle være galt med bollekinn, det er faktisk noe av det jeg liker med ansiktet mitt, ser mye søtere ut Anonymous poster hash: 87cdf...e42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå