Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og eksen slo opp i oktober 2012, og ENDA er han den eneste jeg faktisk kunne tenke meg å dele livet med. vi begynte å snakke sammen etter et halvår, da hadde det verste gitt seg for meg hvertfal.

jeg savner han nesten hver eneste dag og ser ikke for meg å finne en annen. jeg vil bare klemme han, kysse han og rope ut til verden at *han der, han er bare min!*

men sånn går det nok ikke :trist: visste ikke at det gikk ann å fortsatt elske en person så mye etter så lang tid fra hverandre. har ikke sett han siden bruddet....

trenger noen oppmuntrende ord....

Anonymous poster hash: 77349...f2d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff.. jeg er i en ganske kraftig kjærlighetssorg nå.. er nylig blitt slutt.

Dette er min store frykt.. at jeg skal ha kjærlighetssorg såpass lenge.. at savnet skal sitte så dypt.

Gir deg en stor klem!

Anonymous poster hash: a405c...e0e
Skrevet

Det varte vel ca 6-9mndr. Men så giftet han seg og så var det visst noe der i følelsene alikevel. Men nå er jeg bare trist og lei av at jeg var sammen med han.

AnonymBruker
Skrevet

Uff.. jeg er i en ganske kraftig kjærlighetssorg nå.. er nylig blitt slutt.

Dette er min store frykt.. at jeg skal ha kjærlighetssorg såpass lenge.. at savnet skal sitte så dypt.

Gir deg en stor klem!

det er så vondt når det blir slutt... jeg gråt i et døgn i strekk uten stopp. spiste ikke eller noe...

håper du får det bra fort :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Det varte vel ca 6-9mndr. Men så giftet han seg og så var det visst noe der i følelsene alikevel. Men nå er jeg bare trist og lei av at jeg var sammen med han.

hvis han hadde fått seg ny dame så hadde det nok vært helt jævlig kjenner jeg... hater følelser i dette øyeblikket.

Skrevet

hvis han hadde fått seg ny dame så hadde det nok vært helt jævlig kjenner jeg... hater følelser i dette øyeblikket. Anonymous poster hash: 77349...f2d

Er sårt når den man var sammen med går videre.

AnonymBruker
Skrevet

Det blir 5 år i juni. Det utviklet seg til en depresjon for min del da, med psykolog og greier. Føler ikke jeg har kommet en meter lenger enn dagen det ble slutt egentlig.

Anonymous poster hash: 64cd7...cf5
AnonymBruker
Skrevet

Det blir 5 år i juni. Det utviklet seg til en depresjon for min del da, med psykolog og greier. Føler ikke jeg har kommet en meter lenger enn dagen det ble slutt egentlig.

uff :( håper virkelig du får det bedre snart :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Er sårt når den man var sammen med går videre.

ja... man må liksom innse at alt er over...

AnonymBruker
Skrevet

Å herlighet.. stakkars.. får helt vondt av deg :hug:

Hvordan var forholdet og hva var bakgrunnen for bruddet? Hvordan tok motparten det?

AnonymBruker
Skrevet

1 år har det vart for min del. Endte nesten i selvmord.. Har aldri elsket noen så høyt og tanken på å leve uten han er helt jævlig :( Har gått til psykolog og nå tar jeg antidepressiva. Kommer aldri over dette her, det vet jeg. Selv om han var en utro dritt og selv om han flytta sammen med den jævla hora med en gang det ble slutt.

Anonymous poster hash: cf1f9...0e1
AnonymBruker
Skrevet

Vel 3 år tok det før jeg følte at jeg var klar til å heve hodet å date igjen.

Anonymous poster hash: 1f33d...987
AnonymBruker
Skrevet

1 år har det vart for min del. Endte nesten i selvmord.. Har aldri elsket noen så høyt og tanken på å leve uten han er helt jævlig :( Har gått til psykolog og nå tar jeg antidepressiva. Kommer aldri over dette her, det vet jeg. Selv om han var en utro dritt og selv om han flytta sammen med den jævla hora med en gang det ble slutt.

det er jo like vondt selv om de kanskje har oppført seg som idioter... :/

AnonymBruker
Skrevet

2 år, og til tross for utroskap og at han er sammen med henne han bedro meg med - savner jeg livet vi hadde.

Begynner allikevel å ha lengre gode perioder nå, selv om jeg jevnlig går helt ned i kjelleren og hele kroppen og hodet verker i lang tid. Så sakte men sikkert oppover igjen. Håper at jeg om et år eller to kanskje kan slippe disse tunge periodene helt nede i kjelleren.

Kjærlighetssorgen er en ting. Å bli bedratt og dumpet gjør samtidig noe med selvtilliten. Har vanskelig for å tro at noen vil ha meg nå...

Anonymous poster hash: 9f9cc...ba6
AnonymBruker
Skrevet

det er jo like vondt selv om de kanskje har oppført seg som idioter... :/

Ja, absolutt! Jeg klarer meg bedre nå siden pillene gjør meg ganske likegyldig, det er bare helt fantastisk å slippe å føle så mye. Har hatt hysteriske gråteanfall i 1 (!) år, og det er bare herlig å slippe det.

Jeg har datet flere men ingen kan måle seg med exen.. Føles som jeg skal være alene for resten av livet.

Skrevet

Hadde kjærlighetssorg fra 99 til 2011 jeg.. Fikk unger med en anna osv, og grein når de ble født fordi de ikke var eksens. Fikk han til slutt i senga igjen, etter så mange år, og merka at det var rimelig dødt.. Mange år bortkasta. Men han er min beste venn i dag :)

Skrevet

1 år....var helt jævelig selv om det var jeg som gjorde det slutt pga hans voldelige sinnssyke personlighet. Likevel var bruddet grusomt og resulterte i store depresjoner

men 6 mnd senere fant jeg en annen mann, som er myyyyyye bedre enn eksen :D

Vi er sammen nå, 5 år senere

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt rar når det gjelder sånne ting. Min første store kjærlighet og jeg var sammen i 4 år før han dumpet meg. Da gikk jeg RETT i kjelleren. Og der ble jeg i 6 uker. Da mener jeg virkelig i kjelleren, jeg la meg under dyna, lukket gardinene og grein i 6 uker. Jeg gikk ned masse i vekt, spiste ingenting. Etter 6 uker var jeg over han og da var jeg HELT over han. Etter et par uker til var jeg i gang med dating og var helt sjokkert over at jeg noensinne hadde vært sammen med eksen min, det virket så sprøtt..

Så var det en gang jeg datet en fyr i 2 måneder, før han "dumpet"meg. Jeg hadde blitt superbetatt og innbillte meg at jeg hadde begynt å få følelser for han og hele pakka. I tilegg fant han seg en ny dame rundt 3 uker etter at han dumpet meg og etter et par måneder hadde de flyttet sammen.. det tok meg 11 måneder og komme over han. Jeg gikk aldri i kjelleren, men var bare jevnt over lei meg over at han hadde dumpet meg og jeg klarte ikke date andre fordi jeg sammenlignet alle med han.. Merkelig det der!

Anonymous poster hash: b18eb...f5d
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært i forholdet i 5 år da jeg gjorde det slutt. På grunn av at han ikke respekterte mine følelser og meninger slik jeg mener en partner burde. Likevel elsket jeg ham da jeg valgte å avslutte. Var gjevnlig lei meg for at det ikke ble oss i 5 år. Nå går det helt greit, og er glad det ble som det ble.

Anonymous poster hash: 56ddf...3f2
AnonymBruker
Skrevet

Å herlighet.. stakkars.. får helt vondt av deg :hug:

Hvordan var forholdet og hva var bakgrunnen for bruddet? Hvordan tok motparten det?

Forholdet var egentlig supert det, men jeg fikk liksom aldri de følelsene jeg trodde jeg skulle få. Dermed var det jeg som gjorde det slutt. Hun følte selv hun levde i usikkerhet fordi jeg ikke følte det jeg selv trodde man skulle føle når man var sammen noen. Min "tvil" underveis i forholdet hadde nok gjort at hun hadde grått fra seg, så hun tok bruddet forholdsvis normalt. Jeg skjønte dog ikke hva jeg hadde før jeg ga slipp på det - så nå sitter jeg her da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...