Gå til innhold

Te som er litt sterkere

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

enn hva du får i butikk. Liker Black Curran /solbær men synes lipton sin er svak i smak

Liker mango,fersken,sitron osv

Noen som har tips ? Gjerne både løsvekt og teposer

Altså mer smak i teen,enn den lipton/twings saken :)

Endret av Kårky
Videoannonse
Annonse
Skrevet

På helsekostbutikker selger de te som smaker myyye bedre enn lipton osv! Husker ikke helt hvilket hva merkene heter, men jeg liker ikke pukka.

• Liker 1
Skrevet

Prøvde pukka licorice and cinnamon - for mye kanel og for lite lakris.. Det støvet jo av teposen :laugh:

Men skal ta en dag innom helsekosten.Hvilken/hvilke typer liker du ?

Skrevet

Lady Gray er ganske god:) Skal du ha noe virkelig sterkt ; Yogi sweet chili - den er sterk den.

• Liker 1
Skrevet

takk for tips..Jeg burde ha skrevet "Mer smak" istedenfor sterk..
men jeg liker chilli,så den går på lista mi :)

Skrevet

Liker godt teene til London Herb Company. Synes de smaker mye! Kjøpes på helsekosten. Favoritten er nok blåbær-teen, men de har veldig mange andre gode smaker også!

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips.:)

Skrevet

Lady Gray er ganske god:) Skal du ha noe virkelig sterkt ; Yogi sweet chili - den er sterk den.

Mente sweet chai, den er sterkere enn sweet chili! Huska bare feil;) Anbefaler også yogi choco - både med og utan chili.

Så og si alle teene til pukka har masse smak. De kommer litt i en annen kategori enn mye annen te føler jeg, men man må like mye smak da.

• Liker 1
Skrevet

I Trondheim kan du få kjøpt te i løsvekt på Te og Kaffehuset. Der har de godt utvalg og du kan spørre betjeningen om råd. Det finnes tilsvarende butikker i Oslo og sikkert i andre byer også.

• Liker 1
Skrevet

Pukke er overvurdert, og smaker ganske mildt syns jeg.

Prøv Yogi og Celestial seasonings.

Vet at Celestial Seasonings har mange ulike smaker, både krydret og bær/frukt. Yogi er jeg ikke helt sikker på hvilket utvalg de har innen slike fruktsmaker.Begge er i poser, men Celestial seasonings er i pose uten ompakningspapir utenpå.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, de sterkeste teene jeg har er et par forskjellige typer vaniljete. De blir nesten kaffe-mørke og bitre. Litt i meste laget for min smak, men det kan jo hende du liker dem?

Anonymous poster hash: 76ae7...63d

Skrevet

vanilje er jeg ikke glad i ..Men bitter te kan fikses med stevia :) Drikker kaffe også jeg

Pukka lakris og kanel som jeg har prøvd,synes jeg støvet ned av kanel og det smakte vel kun kanel Og noe rart.. Ikke god i alle fall

Mulig de andre typene er bedre

Celestial Seasonings og Yogi har jeg ikke forsøkt,så navnene havner på lista mi :)

Skrevet

Ja, Celestial Seasonings har masse smak. Blir nesten litt toddy-aktig. :)

• Liker 1
Skrevet

liker toddy..! Takk :)

Skrevet

Ja, Celestial Seasonings har masse smak. Blir nesten litt toddy-aktig. :)

De med fruktsmak riktignok;)

London herb company er litt i same gata, men ikkje i like stor grad, etter min mening da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...