Sugerøret Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 (endret) enn hva du får i butikk. Liker Black Curran /solbær men synes lipton sin er svak i smak Liker mango,fersken,sitron osv Noen som har tips ? Gjerne både løsvekt og teposer Altså mer smak i teen,enn den lipton/twings saken Endret 18. mars 2014 av Kårky
strawberry Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 På helsekostbutikker selger de te som smaker myyye bedre enn lipton osv! Husker ikke helt hvilket hva merkene heter, men jeg liker ikke pukka. 1
Sugerøret Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 18. mars 2014 Prøvde pukka licorice and cinnamon - for mye kanel og for lite lakris.. Det støvet jo av teposen Men skal ta en dag innom helsekosten.Hvilken/hvilke typer liker du ?
Silkepiken Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Lady Gray er ganske god:) Skal du ha noe virkelig sterkt ; Yogi sweet chili - den er sterk den. 1
Sugerøret Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 18. mars 2014 takk for tips..Jeg burde ha skrevet "Mer smak" istedenfor sterk.. men jeg liker chilli,så den går på lista mi
Ike Skrevet 19. mars 2014 #6 Skrevet 19. mars 2014 Liker godt teene til London Herb Company. Synes de smaker mye! Kjøpes på helsekosten. Favoritten er nok blåbær-teen, men de har veldig mange andre gode smaker også! 1
Silkepiken Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Lady Gray er ganske god:) Skal du ha noe virkelig sterkt ; Yogi sweet chili - den er sterk den. Mente sweet chai, den er sterkere enn sweet chili! Huska bare feil;) Anbefaler også yogi choco - både med og utan chili. Så og si alle teene til pukka har masse smak. De kommer litt i en annen kategori enn mye annen te føler jeg, men man må like mye smak da. 1
Sølvrosen Skrevet 20. mars 2014 #9 Skrevet 20. mars 2014 I Trondheim kan du få kjøpt te i løsvekt på Te og Kaffehuset. Der har de godt utvalg og du kan spørre betjeningen om råd. Det finnes tilsvarende butikker i Oslo og sikkert i andre byer også. 1
Knask Skrevet 22. mars 2014 #10 Skrevet 22. mars 2014 Pukke er overvurdert, og smaker ganske mildt syns jeg. Prøv Yogi og Celestial seasonings. Vet at Celestial Seasonings har mange ulike smaker, både krydret og bær/frukt. Yogi er jeg ikke helt sikker på hvilket utvalg de har innen slike fruktsmaker.Begge er i poser, men Celestial seasonings er i pose uten ompakningspapir utenpå. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #11 Skrevet 22. mars 2014 Vel, de sterkeste teene jeg har er et par forskjellige typer vaniljete. De blir nesten kaffe-mørke og bitre. Litt i meste laget for min smak, men det kan jo hende du liker dem? Anonymous poster hash: 76ae7...63d
Sugerøret Skrevet 22. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 22. mars 2014 vanilje er jeg ikke glad i ..Men bitter te kan fikses med stevia Drikker kaffe også jeg Pukka lakris og kanel som jeg har prøvd,synes jeg støvet ned av kanel og det smakte vel kun kanel Og noe rart.. Ikke god i alle fall Mulig de andre typene er bedre Celestial Seasonings og Yogi har jeg ikke forsøkt,så navnene havner på lista mi
Silkepiken Skrevet 22. mars 2014 #13 Skrevet 22. mars 2014 Ja, Celestial Seasonings har masse smak. Blir nesten litt toddy-aktig. 1
Silkepiken Skrevet 22. mars 2014 #15 Skrevet 22. mars 2014 Ja, Celestial Seasonings har masse smak. Blir nesten litt toddy-aktig. De med fruktsmak riktignok;) London herb company er litt i same gata, men ikkje i like stor grad, etter min mening da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå