Gå til innhold

Hjelp til gave!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Er forlover til ei venninne som skal gifte seg om en mnd! Har aldri vært forlover før, og heller ikke vært i bryllup siden jeg var liten! Så null erfaring. Får litt blandet signal om det er greit å holde seg til gavelisten de har lagt ut? Tenkte det var greiest, og er jo noe de ønsker seg?

Tenkte kanskje å kjøpe rørospleddet? Det er ikke på ønskelisten. Hadde dere syns det var greit? Hadde jeg skulle giftet meg hadde jeg forresten ikke blitt sur/lei meg hvis min forlover holdt seg til gavelisten!

Endret av blomst12
Videoannonse
Annonse
Gjest Whitestripes
Skrevet

Jeg synes det er veldig greit å holde seg til gavelisten. Da vet man at man kjøper noe paret ønsker seg, og man vet også at de ikke får mer enn en av akkurat den tingen. Å finne på noe utenom gavelista er vel og bra det, hvis det er noe man vet paret trenger og blir glad for, men et pledd? Nja, usikker på akkurat den.

AnonymBruker
Skrevet

Som forlover er det i vår krets helt lov å gå utenom listen.

Pledd er deilig og fint, men med mindre de ønsker seg det, så ville jeg nok godt for noe annet eller holdt meg til listen.

Ikke at det ikke er en fin gave, men syns det skal være noe mer spesielt om man dropper listen om du skjønner?

Har flere ganger opplevd feks 3-5 vinflasker. En som skal drikkes hver bryllupsdag de neste x antall år.

I en fin kasse fra polet feks. Det får du gratis der.

Er du kreativ og kan lage noe spesielt? Snakker ikke da om noe klønete, men en fin ting/bilde el.l.

Anonymous poster hash: 22746...033

AnonymBruker
Skrevet

Og om du vil holde deg til listen, gjør du selvfølgelig det :) Helt lov!!

Hilsen meg over

Anonymous poster hash: 22746...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...