Gå til innhold

Hjælp, det er så flaut!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hva har jeg lov til å slenge ut av meg og i hvilke sammenhenger har jeg lov og ikke lov?

I helgen klarte jeg visstnok å lage problemer for meg selv! Jeg klarte å si til en gutt at jeg syns han var tiltrekkende og attraktiv... :oops: Gutten ble jo helt paff og overhodet ikke forberedt på at jeg skulle si noe sånt! Sa til ham at han skulle ta det som en kompliment og ikke legge noe mer i det... Jeg hadde ingen hensikt med å legge an på ham eller noe, det bare datt ut av meg men det er jo sant også :roll:

Det jeg lurer på, er om dette er et dårlig sjakktrekk å gjøre ovenfor gutter / mannfolk? Hvordan tolker dere dette?

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Hvorfor bry seg om hvilke situasjoner som er "lov" og ikke?

Jeg kan også fortelle både gutter og jenter at de er flotte om jeg mener det, og er tatt både som lesbisk og rar :D

Det finnes derimot de som klarer å takle komplimenter, og poenget mitt her er at jeg synes du skal fortsette å være spontan, til du møter på noen som liker akkurat det trekket med deg. De finnes nemlig :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svar, Amanda! Jeg vet jeg var kort i mine formuleringer, men er livredd for å bli gjenkjent også... 8) Men OKI, vi har begge samboere på hver vår kant, jeg likte ham ikke i begynnelsen. Så det går liksom fra den ene veggen til den andre! Æh.. føler ikke at jeg får forklart meg helt ordentlig her! Men jeg liker ham, ønsker å bli mer kjent og jeg ønsker hans oppmerksomhet... Er jeg helt på bærtur her nå? :-)

God Natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei¨

når jeg var 14 år var jeg veldig forelsket i en gutt i klassen. vi kjente hverandre ikke, så det var en typisk avstandsforelskelse. en dag tok eg mot til meg og fortalte hva jeg følte, uten å få noen respons (han ble veldig paff). etter ungdoms skolen så jeg ikke noe mer til ham, vi forsvant til hver vår videregående og etter hvert forskjellige deler av verden.

så plutselig en dag for 2 år siden hørte jeg noen som sa navnet mitt på når jeg var på vei hjem fra en café tur. der sto min store forelskelse fra ungdomsskolen. nå har vi vært sammen i 1 1/2 år, og om en uke flytter vi sammen :D ... og han husker ordrett hva jeg sa den dagen for 11 år siden :o *smelt*

så jeg synes det absolutt lønner seg å si hva man mener

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei..

det var en søt historie da.. :wink:

Tror ikke at min ender slik akkurat. Det eneste jeg tror jeg ønsker å oppnå er litt kontakt.. og en bekreftelse på at han også liker meg.. :roll:

Foreløpig har jeg ikke fått det! Aner ikke hva han tenker eller om han tenker noe i det hele tatt!?! :oops:

"hu som starta denne tråden"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du ønsker kontakt - og å vite om han liker deg også - samtidig som du også skriver at dere begge er i forhold på hver deres side.. Hva er du egentlig ute etter?? Ønsker du et forhold på si??

Hvis han ikke ga deg den responsen du ønsket - kan det jo godt ha noe med at han ikke på noen måte ønsker å innlede noen form for forhold til andre en partneren sin - da burde du respektere det - hvis du ikke bare har som mål å ødelegge ....

Ellers burde det jo være hyggelig for de aller fleste av oss hvis noen gir oss et kompliment - . men jeg har følelsen av at du legger en del mer i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hei LilleBille!

Ventet nesten på en slik kommentar.. Men NEI jeg er ikke ute etter et forhold på si, heller ikke ødelegge verken mitt eget eller hans forhold! Dette vet han også...

Men når man blottlegger seg og forteller en person at en liker ham, så hadde det jo vært OK med en tilbakemelding istedenfor at man blir helt paff... Jeg er selv en person som trenger mye oppmerksomhet på alle områder. Selvsagt får jeg kjærligheten hjemme! Men ingenting står vel i veien for nye bekjentskaper og nye venner. Og venner liker hverandre og backer hverandre opp. :) Jeg er nok en ganske krevende person og trenger tilbakemeldinger. Det er vel det at jeg ikke har fått verken positiv eller negativ tilbakemelding som gjør meg helt opphengt kanskje.

Samtidig er jeg bittelitt betatt, noe jeg er 100 % klar over og ikke akter å la utvikle seg mer enn akkurat det... :roll:

Er det ingen gutter som leser dette innlegget, som kan fortelle meg hvordan de ville reagert dersom en jente forteller dere at de liker deg? Blir man flau eller forlegen?

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...