Gå til innhold

Skrive brev til eksen..,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vits å skrive et brev til eksen om hva jeg føler?

Ble slutt ganske brått for en stund siden. Og jeg mener vi ikke fikk mulighet til å prøve å ordne opp før han akutt gjorde det slutt. Han er stolt som fy og vil ikke snakke med meg.

Er det vits å skrive brev til han om hvordan jeg føler det?

Anonymous poster hash: c6114...0e7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at det ikke har noe for seg... Gjorde det samme, og fikk bare et kaldt svar tilbake. Da følte jeg meg nesten enda verre.

Anonymous poster hash: f7c18...9c3
  • Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Nei, fikk et slikt brev av eksen min en gang, det føltes bare kleint.

Skrevet

DU mener dere ikke fikk en mulighet til å ordne opp. For hans del er det ikke noe å ordne opp i

Skrevet

Skriv alt sammen, tenk at han skal lese det. Så legger du det i en konvolutt trygt i en skuff hjemme hos deg selv. Om du flere måneder senere føler det på nøyaktig samme intense måten kan du eventuelt snakke med ham.

AnonymBruker
Skrevet

Skriv alt sammen, tenk at han skal lese det. Så legger du det i en konvolutt trygt i en skuff hjemme hos deg selv. Om du flere måneder senere føler det på nøyaktig samme intense måten kan du eventuelt snakke med ham.

Bra forslag!

Anonymous poster hash: 8ade9...e3c

Skrevet

Er det vits å skrive et brev til eksen om hva jeg føler?

Ble slutt ganske brått for en stund siden. Og jeg mener vi ikke fikk mulighet til å prøve å ordne opp før han akutt gjorde det slutt. Han er stolt som fy og vil ikke snakke med meg.

Er det vits å skrive brev til han om hvordan jeg føler det?

Anonymous poster hash: c6114...0e7

Jeg har sendt masse erklæringer til far til barna mine, min eks før..... Har til og med spurt han i senere tid om han har begynt å savne meg... hehe. Men han sier fortsatt at han ikke savner situasjonen med meg. Men av og til sier han at han tenker litt på meg... Og en av barna fortalte meg at faren sa at jeg var den fineste dama han hadde hatt, og at han angrer på at han forlot familiesituasjonen med meg og to barn, når han krangler med sin nye kone. Men jeg går ikke rundt å tenker at jeg vil ha han tilbake heller, har gitt han opp, men kunne ønske erklæringen om at han sa at det var meg han elsker.....og aldri glemmer...

Jeg har sendt mail til en annen jeg traff også, som jeg ble svært forelsket i før.... Men jeg fikk bare kyniske drittord tilbake hehe.. Er du helt blåst i hue? skrev han :D. Men jeg går fremdeles rundt og mistenker at han egentlig liker meg.... For boavstanden var så stor.... og alt ble vanskelig mellom oss...

Kjærligheten er ikke lett. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...