AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Når vil du si en er masete/viser desperate sider med tanke på flørten og fb/sms/skype osv? Anonymous poster hash: 0c739...193
Sandie Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Nå har ikke jeg Skype, men mas og desperasjon i mine øyne er : -Når jeg svarer på en melding og får fem meldinger tilbake. -Når det nesten alltid er noe fra dem (sms,mms,tapt anrop) på mobilen når jeg sjekker -Når de sender laaaaange følelsesladde meldinger nesten daglig. Fryktelig slitsomt og nok til at jeg mister interessen. 1
Gjest Aria. Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Masse snap hele tiden (av seg selv). "Hei, skjer?" hele tiden på face. Svarer kort, de fortsetter å skrive og spørre i det uendelige...
Gjest Nanna87 Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Hater mas. Glad jeg aldri sender noen meldinger med mindre det er noe viktig. Menn som er desp er totalt turn off.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Basert på nye erfaringer vil jeg si jeg oppfatter behov for stadige bekreftelser som veldig masete, særlig i kombinasjon med paranoia. "Hallo? Hvorfor svarer du ikke? Plis svar!", "Du liker meg ikke du?!" "Jo, jeg liker deg veldig godt Jeg har det bare litt travelt for tiden". "Jeg tror deg ikke! Du er akkurat sånn som alle andre, du! Alle er så kjipe!" "Jeg har det bare veldig travelt og så ikke meldingen din før nå." "Liker du meg så må du demonstrere det!" "Jeg har sendt deg tre hyggelige invitasjoner, og du har avslått..." "Du liker meg ikke! Jeg vet det nok! Hadde du likt meg så hadde jeg merket det!" "Jeg har prøvd så godt jeg kan, men jeg har veldig mye å tenke på for tiden. Kanskje vi bare er litt for forskjellige til at dette er noe å gå videre med." "Du er ikke bra nok for meg uansett! Jeg vet nok hvordan sånne som deg tenker! Du skal ikke få ødelegge meg!" "Nå får du kutte ut. Jeg vil deg bare godt, og begynner å bli veldig sliten av oppførselen din." "Jeg merker hatet ditt veldig sterkt, og ønsket om å ødelegge meg!" "..??!" Slitsomt. Til alle som holder på sånn: FInn ut hva som egentlig plager dere. Anonymous poster hash: 87d4b...f61 3
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2014 #6 Skrevet 22. mars 2014 Basert på nye erfaringer vil jeg si jeg oppfatter behov for stadige bekreftelser som veldig masete, særlig i kombinasjon med paranoia. "Hallo? Hvorfor svarer du ikke? Plis svar!", "Du liker meg ikke du?!" "Jo, jeg liker deg veldig godt Jeg har det bare litt travelt for tiden". "Jeg tror deg ikke! Du er akkurat sånn som alle andre, du! Alle er så kjipe!" "Jeg har det bare veldig travelt og så ikke meldingen din før nå." "Liker du meg så må du demonstrere det!" "Jeg har sendt deg tre hyggelige invitasjoner, og du har avslått..." "Du liker meg ikke! Jeg vet det nok! Hadde du likt meg så hadde jeg merket det!" "Jeg har prøvd så godt jeg kan, men jeg har veldig mye å tenke på for tiden. Kanskje vi bare er litt for forskjellige til at dette er noe å gå videre med." "Du er ikke bra nok for meg uansett! Jeg vet nok hvordan sånne som deg tenker! Du skal ikke få ødelegge meg!" "Nå får du kutte ut. Jeg vil deg bare godt, og begynner å bli veldig sliten av oppførselen din." "Jeg merker hatet ditt veldig sterkt, og ønsket om å ødelegge meg!" "..??!" Slitsomt. Til alle som holder på sånn: FInn ut hva som egentlig plager dere. Anonymous poster hash: 87d4b...f61 JEEZ. Og jeg som trodde jeg var masete med min flørt. Anonymous poster hash: ef091...726
Gjest Steamboat Skrevet 22. mars 2014 #7 Skrevet 22. mars 2014 (endret) Når vil du si en er masete/viser desperate sider med tanke på flørten og fb/sms/skype osv? Anonymous poster hash: 0c739...193 Du må vel egentlig bare bruke dine sosiale antenner. Med unntak av ekstremtilfellene så er det jo ekstremt individuelt og avhengig av hvor godt man liker personen man får meldinger fra. Endret 22. mars 2014 av Steamboat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå