Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg går igjennom en grusom kjærlighetssorg nå (eksen gjorde det slutt sist uke).

I helgen var jeg på fest for å prøve å drukne sorgene litt. Der møtte jeg på en gammel flamme som jeg holdt på med en kort tid i fjor sommer. Det ble aldri til noe mer mellom oss pga. misforståelser og timing rett og slett. Men det var ikke noe drama eller noe vondt mellom oss. En flørt som kanskje kunne blitt noe mer om det ikke var for omstendighetene eller misforståelsene.

Uansett, i helgen møttes vi på fest via felles venner. Dro på nach og det var en kjempe hyggelig kveld med god stemning. På slutten av kvelden/begynnelsen på morgenen når vi skulle dra så slo kjærlighetssorgen innover meg (sikkert pga. mye alkohol) og jeg begynte å gråte. Prøvde å unnskylde meg og tørke tårene, men han holdt meg inntil seg og sa jeg bare skulle slippe det ut. Var utrolig godt å bli holdt hardt og trøstet.

Etter dette sendte jeg en melding og beklaget for at det ble sånn. Fikk svar om det ikke var noe å beklage for, at han hadde fått vondt av meg. Han hadde vurdert å ringe for å høre hvordan det gikk med meg, men at han tenkte han kanskje var feil person.

På ett eller annet punkt så skrev han at han på lørdag hadde lurt på hvorfor han lot meg slippe unna sist.

Han sa at jeg bare måtte ringe hvis jeg trengte en skulder å gråte på, eller bare ta en pils.

Jeg tenker at jeg kanskje skal slå til på tilbudet om å ta en pils. Har ikke tenkt til å bruke han for å gråte til, men bare henge med han kanskje. Så får jeg tankene over på noe annet. Men jeg ønsker ikke at han skulle ha blitt noen rebound, for jeg ser eventuelt for meg et større potensiale der. Er redd for at jeg kanskje skal ødelegge sjansene mine der om vi hadde blitt kjent igjen på dette grunnlaget. Altså han vet jeg jobber meg igjennom en kjærlighetssorg.

Mine tanker er å bare henge, ha det hyggelig. Og kanskje når det verste har lagt seg, se om det kan bli noe mer?

Eller burde jeg vente til kjærlighetssorgen er over for så å ta kontakt?

Anonymous poster hash: b59ea...628
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville ventet litt ja, fordi du tenker at det kan bli noe mer..

Send en sms og si at du trenger litt tid, men gjerne vil møte han når du har fått ristet av deg eksen.....

Anonymous poster hash: 8de0d...390
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg ville ventet litt ja, fordi du tenker at det kan bli noe mer..

Send en sms og si at du trenger litt tid, men gjerne vil møte han når du har fått ristet av deg eksen.....

Anonymous poster hash: 8de0d...390

Ja, er kanskje lurt?

Men jeg tenkte jo litt mer på å henge med han, ikke date han. Til evt. kjærlighetssorgen er over. Feste litt sammen, ta noen pils osv. Bad idea? Var jo hans forslag med pilsen?

AnonymBruker
Skrevet

Anyone? Noen meninger?

Skrevet

Tror det er lurt at du tar deg den tiden til å bearbeide sorgen din alene :)

Skjønner at det frister å møtes for en øl osv, men er utrolig fort å falle for fristelsen; og vips så har du deg en rebound fordi trøsten og distraheringen blei så komfortabel.

Om du du ser på han som potensiell i fremtiden burde ikke noen få uker være no problem:)

Men ellers så kjenner du din egen sorg best, og vet selv når du er klar for å gå videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...