AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Nå er det sånn at jeg er en ensom sjel uten veldig mange venner og prater nesten aldri med familie. har vært sammen med kjæresten i fem år, har ingen andre enn han, og nå er jeg så lei av forholdet at jeg snart gjør det slutt og flytter ut.. problemet er vel at jeg er ganske deprimert fra før, og det vil jo ikke bli bedre uten han.. sliter med angst også, og jeg møter generelt ikke veldig mange folk... gruer meg til å være alene i egen leilighet uten noen. på noen dager klarer jeg ikke engang å gå ut til postkassa.. kan noen bare minne meg på at det er bra å være singel og alene også? hva er positivt? Anonymous poster hash: 88f2f...1d6
Hecubaa Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Det er mye bedre å være singel enn i et dårlig forhold. Du vil sikkert savne det å ha noen en stund - men samtidig vil alenetilværelsen åpne for å finne noen som er mer riktig for deg. Du har kanskje noen problemer som ikke blir borte selv om du blir singel, men det blir ikke riktig for noen at du klamrer deg fast til en du egentlig ikke vil ha bare for å slippe å være alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå