Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min kjøpte prostituert en gang i utlandet noen år før han møtte meg. Fikk vite det for litt siden, vi hadde vært sammen en stund. Tenker mye på det, og det gjør meg kvalm av han.. Men har valgt å fortsette med han, så trenger sårt noen råd til å klare å komme meg forbi dette..

Anonymous poster hash: f57b9...bcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yeah, big deal....

Hva som kjæresten din hadde spandert 10 drinker på ei jente og pult henne etterpå? Hadde kostet ca det samme.

Det er bare noen inn og ut bevegelser mot betaling.

Anonymous poster hash: b9fed...0d6
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

:)

Nja, men da vet han ihvertfall hvordan jenta ser ut først. Kjæresten min fikk bare ei tilfeldig jente opp på rommet.

Og hun gjorde det fordi hun måtte pga penger, og hun gikk på kokain eller noe..

Skrevet

Har man gjort det en gang har man på en måte brutt en grense og kan gjøre det igjen. Jeg tenker smitte og hadde blitt usikker. I likhet med deg hadde jeg også blitt kvalm

Gjest Sala21
Skrevet

Hvis du har bestemt deg for å ikke la dette påvirke forholdet får du jobbe med det selv. Ikke tenk så mye på det eller spørre og grave om ting du egentlig ikke vil vite. Hvis du synes det er ubehagelig (noe jeg forstår) så må du bare prøve å komme over det når du har bestemt deg for å fortsette med typen. det var tross alt før deg :)

Skrevet (endret)

:)

Nja, men da vet han ihvertfall hvordan jenta ser ut først. Kjæresten min fikk bare ei tilfeldig jente opp på rommet.

Og hun gjorde det fordi hun måtte pga penger, og hun gikk på kokain eller noe..

Det høres ikke ut til noe han har lyst til å gjenta! Litt rart at han klarte å gjennomføre det da, men kan hende han følte han "måtte" det, for at hun skulle få pengene sine.

Vi har alle ulike erfaringer fra fortiden, og dette er noe han har. Ja, han har kjøpt sex, men det høres ut som en så utrivelig episode at han sikkert har lært av det. Jeg har også noen kleine opplevelser i mitt sexliv.

Hva er holdningen hans i forhold til dette da, minus hans dårlige erfaring?

Endret av Majott
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ikke ut til noe han har lyst til å gjenta! Litt rart at han klarte å gjennomføre det da, men kan hende han følte han "måtte" det, for at hun skulle få pengene sine.

Vi har alle ulike erfaringer fra fortiden, og dette er noe han har. Ja, han har kjøpt sex, men det høres ut som en så utrivelig episode at han sikkert har lært av det. Jeg har også noen kleine opplevelser i mitt sexliv.

Hva er holdningen hans i forhold til dette da, minus hans dårlige erfaring?

Nei, han vil nok aldri gjøre det igjen:) han sier selv at han var helt "borte" i hodet. Ikke bare da dette skjedde, men helt siden han var 13 år.. Pga alt han har vært gjennom i livet.

Men huff, skjønner ikke selv at han klarte å gjennomføre det. Han var med en kompis, og han bare ga pengene uten å gjøre noe mer. Skulle ønske kjæresten min gjorde det samme :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...