AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #41 Skrevet 19. mars 2014 Det kommer an på hvilken stilling det er. Noen ganger er det deilig, mens andre ganger veldig vondt! Det må være livmortappen han treffer siden det gjør vondt? Anonymous poster hash: 190fa...a37
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #42 Skrevet 19. mars 2014 Hvis det er så vondt å bli bunnet for de fleste, hvorfor er det så stor stas med store kuker da? Anonymous poster hash: bd831...504 Hvis det er så vondt å bli bunnet for de fleste, hvorfor er det så stor stas med store kuker da? Anonymous poster hash: bd831...504 Det er jo ikke det. Det er stadig tråder om nettopp dette tema, der kvinner forsøker å forklare at det ikke nødvendigvis er digg med en stor kuk, men dere menn får der jo ikke inn i skallen. Det er dere som er så jævla opptatte av det, ikke vi. Anonymous poster hash: 84625...d18 6
Blod Skrevet 19. mars 2014 #43 Skrevet 19. mars 2014 Det kan variere litt, som regel er det deilig men hvis han feks gjør det med en gang kan det være ubehagelig..
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #44 Skrevet 19. mars 2014 Det spørs, noen ganger er det utrolig vondt, andre ganger digg. Spørs vel på stilling, hvor kåt man er, etc etcAnonymous poster hash: 29208...f7d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #45 Skrevet 19. mars 2014 Ganske sikker. Har hørt at utformingen på livmortappen(?) kan gjøre at jeg ikke synes det gjør vondt. Har nesten alltid hard sex i alle mulige stillinger, og kjæresten har langt over gjennomsnittet stor penis, så hadde vært rart om han ikke har truffet hvertfall en gang. Synes bare følelsen av å bli bunnet er skikkelig deilig. Jeg har hatt hard sex med store og lange, og er ikke alltid de har "bunnet", selvom det kunne føles slik. Jeg har blitt bunnet etter dette og kan love deg at det er smertefullt. De som sier noe annet har nok ikke blitt "bunnet" helt.Anonymous poster hash: f125b...491
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #46 Skrevet 19. mars 2014 Vondt Anonymous poster hash: 5219a...465
Nanami Skrevet 19. mars 2014 #47 Skrevet 19. mars 2014 Jeg har hatt hard sex med store og lange, og er ikke alltid de har "bunnet", selvom det kunne føles slik. Jeg har blitt bunnet etter dette og kan love deg at det er smertefullt. De som sier noe annet har nok ikke blitt "bunnet" helt.Anonymous poster hash: f125b...491 Nei, alle får ikke vondt av dette. Kropper er ofte utformet forskjellig, min erslikat det ikke gjør vondt pblir bunner. Jeg kjenner det, men det er bare deilig.
Gjest åffårno Skrevet 20. mars 2014 #48 Skrevet 20. mars 2014 Nei, alle får ikke vondt av dette. Kropper er ofte utformet forskjellig, min erslikat det ikke gjør vondt pblir bunner. Jeg kjenner det, men det er bare deilig. Men, igjen så tror jeg ikke at du blir bunnet mot livmortappen- det er smertefullt for alle. Jo hardere, jo vondere. Dog har kvinner ulike vinklinger på ting der inne, og blir dermed ikke bunnet på samme vis. Det avhenger heller ikke bare av lengde, men også vinkel på mannfolket. 1
Nanami Skrevet 20. mars 2014 #49 Skrevet 20. mars 2014 Men, igjen så tror jeg ikke at du blir bunnet mot livmortappen- det er smertefullt for alle. Jo hardere, jo vondere. Dog har kvinner ulike vinklinger på ting der inne, og blir dermed ikke bunnet på samme vis. Det avhenger heller ikke bare av lengde, men også vinkel på mannfolket. Den er jeg helt med på. Har nok ikke blitt det. Men bunnet skikkelig har jeg da virkelig. Har ikke merket det med tidligere sexpartnere med andre vinklinger heller. Men er jo mulighet har som noen sa over her, en livmortapp som sitter lengre ned.
Anbefalte innlegg