Gå til innhold

Hvordan er det å få kuken helt opp i fitta?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er deilig, men i noen stillinger så kan det gjør utrolig vondt. Den ene gangen det skjedde med meg så lå jeg halve natta etterpå å vrei meg i smerte!

Anonymous poster hash: f2f25...5b2

AnonymBruker
Skrevet

Et vondt støt med det første som deretter går over i en god følelse like etterpå. Synes i hvert fall jeg. :)

Anonymous poster hash: 8d76a...566
Gjest åffårno
Skrevet

Veldig deilig. Skjønner ikke hvorfor noen synes det gjør vondt å bli bunnet. Det er jo kjempedigg

Sikker på at du har blitt bunnet rett på livmorhalsen?

Det gjør satans vondt.

• Liker 1
Skrevet

Sikker på at du har blitt bunnet rett på livmorhalsen?

Det gjør satans vondt.

Ganske sikker. Har hørt at utformingen på livmortappen(?) kan gjøre at jeg ikke synes det gjør vondt.

Har nesten alltid hard sex i alle mulige stillinger, og kjæresten har langt over gjennomsnittet stor penis, så hadde vært rart om han ikke har truffet hvertfall en gang. Synes bare følelsen av å bli bunnet er skikkelig deilig.

Gjest åffårno
Skrevet

Ganske sikker. Har hørt at utformingen på livmortappen(?) kan gjøre at jeg ikke synes det gjør vondt.

Har nesten alltid hard sex i alle mulige stillinger, og kjæresten har langt over gjennomsnittet stor penis, så hadde vært rart om han ikke har truffet hvertfall en gang. Synes bare følelsen av å bli bunnet er skikkelig deilig.

Kjerring :sinna::fnise:

Skrevet

Kjerring :sinna::fnise:

Mohaha! :fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

vondt vondt vondt.

ble stanga skikkelig en gang mens jeg rei han, så hardt at jeg kasta opp.... han lærte at han ikke måtte gjøre det igjen når jeg rei....

Anonymous poster hash: 04d56...07d

Men når du rir er det vel du som styrer farten og bunningen??

Jeg synes det er veldig smertefullt å bli bunnet så man er borti livmortappen!

Gjest TheRighteous
Skrevet

Uff, ble helt kvalm av å lese svarene her! Sikkert fordi jeg vet hvor vondt det er..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men når du rir er det vel du som styrer farten og bunningen??

Jeg synes det er veldig smertefullt å bli bunnet så man er borti livmortappen!

Ikke meg du siterer, men jeg har opplevd at han på en måte stammer bekkenet oppover og da kommer han lenger inn. Fikk ikke lov til det mer for å si det sånn!

Det gjør jævlig vondt, og det irriterer meg at noen/en del menn er så navlebeskuende (eller skal jeg kalle det penisbeskuende?) at de er så opptatt av noe som er direkte smertefullt for kvinnen.

Anonymous poster hash: 84625...d18

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tipper du har noe lengre skjede enn normalen.

• Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Ikke meg du siterer, men jeg har opplevd at han på en måte stammer bekkenet oppover og da kommer han lenger inn. Fikk ikke lov til det mer for å si det sånn!

Det gjør jævlig vondt, og det irriterer meg at noen/en del menn er så navlebeskuende (eller skal jeg kalle det penisbeskuende?) at de er så opptatt av noe som er direkte smertefullt for kvinnen.

Uff, ja det skjønner jeg! Helt forferdelig å bli bunnet hardt.

Skrevet

Jeg syntes som regel det er veldig deilig, men en gang lå jeg i en rar stilling og ble bunnet hardt, da lå jeg med smerter i 2 timer etterpå.

Skrevet

Jeg tipper du har noe lengre skjede enn normalen.

Har ikke nærmere 25 cm lang skjede :P

Har helt normal skjede, er bare noen jenter som ikke får vondt når penis bunner. Veldig greit for oss.

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke nærmere 25 cm lang skjede :P

Har helt normal skjede, er bare noen jenter som ikke får vondt når penis bunner. Veldig greit for oss.

Det kan være fordi ikke alle av oss jenter har livmortappen lengst inn. Hos meg er den litt på fremsiden (ca 5 cm inn) av skjeden. Sånn at penis kan gå forbi. Og har ikke nedsenket livmor eller noe ;)

Anonymous poster hash: a2f01...985

Annonse
Skrevet

Det kan være fordi ikke alle av oss jenter har livmortappen lengst inn. Hos meg er den litt på fremsiden (ca 5 cm inn) av skjeden. Sånn at penis kan gå forbi. Og har ikke nedsenket livmor eller noe ;)

Hvordan finner man ut om man har noe sånt?

Jeg visste faktisk ikke at noen kunne få vondt av å bli bunnet før jeg leste det her på KG. Det har aldri falt meg inn :P Følte meg plutselig veldig uviten

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste faktisk ikke at noen kunne få vondt av å bli bunnet før jeg leste det her på KG. Det har aldri falt meg inn :P Følte meg plutselig veldig uviten

sikkert bare typen din som har for liten snabel

Anonymous poster hash: c8db3...972

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente det med fingeren - og så spurte jeg gynekologen, for jeg syntes det var litt rart at den ikke var lengdt inn. Det er visst en normalvariant ;)

Skrevet

sikkert bare typen din som har for liten snabel

Anonymous poster hash: c8db3...972

Snabelen hans er nesten 23 cm. Så tror ikke det nei.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er så vondt å bli bunnet for de fleste, hvorfor er det så stor stas med store kuker da?

Anonymous poster hash: bd831...504
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...