AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Juviderm i kveld- vil leppene være hovene i morgen slik at det synes på jobben i morgen tidlig? Vil ikke ha noe fokus på det liksom... Jobber i et mannsdominert miljø og de vil erte meg i lange tider om de får snusen i det!Anonymous poster hash: 63338...83d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Juviderm i kveld- vil leppene være hovene i morgen slik at det synes på jobben i morgen tidlig? Vil ikke ha noe fokus på det liksom... Jobber i et mannsdominert miljø og de vil erte meg i lange tider om de får snusen i det!Anonymous poster hash: 63338...83d Dagen i morgen er betydelig verre enn kvelden i dag.. Kommer til å være hovent noen dager, men jeg personlig syns dag 1 og 2 var verst. Noen får blåmerker, andre får bare hevelsen. Folk spurte meg om jeg hadde fått juling Drikk mye vann Anonymous poster hash: 21c7b...f85
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Au da! Da er det bare å stålsette seg mot kommentarer😞kommer det ikke an på hvor mye Restylane? Anonymous poster hash: 63338...83d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Au da! Da er det bare å stålsette seg mot kommentarerkommer det ikke an på hvor mye Restylane?Anonymous poster hash: 63338...83d Har du tatt Restylane eller Juvederm? Jeg har prøvd begge deler, 1ml begge gangene, og jeg ble mer hove og blå av Juvederm enn Restylane. Men det var absolutt verdt det, for Juvederm holder MYE lengre enn Restylane. Anonymous poster hash: 21c7b...f85
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Juviderm på meg, skrev feil😊ble anbefallt juviderm og har ikke prøvd noen av delene før , så nå er jeg veldig spent på resultatet! TSAnonymous poster hash: 63338...83d
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Har du tatt Restylane eller Juvederm? Jeg har prøvd begge deler, 1ml begge gangene, og jeg ble mer hove og blå av Juvederm enn Restylane. Men det var absolutt verdt det, for Juvederm holder MYE lengre enn Restylane. Anonymous poster hash: 21c7b...f85 Jeg har tatt både 0,5 og 1 ml Restylane, og leppene mine så virkelig ikke ut de neste tre dagene. Vi snakker ekstreme lepper her, fy så hovne. Kunne ikke vise meg ute, uansett. Dessuten heter det ikke Juviderm, men JuvEderm. Anonymous poster hash: fef98...791
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 ÅÅhh herre! Jeg skal ta Juvederm i morgen, og skal på nattevakt etterpå. De kommer til å se det med en gang! Anonymous poster hash: 794b8...d4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå