Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nettop kommet ut av et forhold, der det var jeg som ble dumpet. Men iløpet av forholdet (selv om eksen min sa det ikke var greit) så snakket jeg med en gutt jeg synes er utrolig koselig! Var ikke noe annet enn å prate litt på facebook, helt uskyldig.. Og nå etter bruddet har vi tatt opp kontakten siden jeg er "fri". Planen er da at jeg skal sove hos han på fredag etter vi har vært på fest. Han er 3 år eldre enn meg (jeg er 17)

Det eneste jeg vil er å komme meg videre med noen andre etter bruddet, men samtidig har jeg ikke "lyst"

Vi har aldri møttes før, men jeg er veldig utadvendt! Fortsatt nervøs for hvordan det kommer til å bli. Jeg får ikke dårlig samvittighet hvis jeg har sex med han, men jeg er lite glad i å ha sex med "fremmede". Eksen min var ute første kvelden etter å ha dumpet meg for å knulle, så føles greit! Er bare noen dager siden det ble slutt..

Burde jeg sove hos han eller bare være sammen på festen og sove med ei venninne? Vet ikke helt hva jeg vil..

Jeg vil komme meg videre fra eksen! Gleder meg til å drikke igjen for å si det sånn..

Anonymous poster hash: 89462...04b

Videoannonse
Annonse
Gjest constance90
Skrevet

Du gjør akkurat hva du vil! Men min personlig mening er hvis du ikke har møtt fyren før, planlegger å drikke deg bra full og er usikker på om du vil ha sex så er nok det beste å sove hos venninen. Kjipt å våkne og angre på noe man har gjort.

Få litt kontakt med han heller og vent en gang eller to så er han ikke så fremmed lengre :)

• Liker 3
Gjest Isabellag56
Skrevet

Du gjør akkurat hva du vil! Men min personlig mening er hvis du ikke har møtt fyren før, planlegger å drikke deg bra full og er usikker på om du vil ha sex så er nok det beste å sove hos venninen. Kjipt å våkne og angre på noe man har gjort.

Få litt kontakt med han heller og vent en gang eller to så er han ikke så fremmed lengre :)

Okei, ja! Takk for bra svar!:-)

Skrevet (endret)

Du velger selv, men jeg ville helt klart sovet hos en venninne om jeg kunne valgt det... Dersom det er meningen kommer dere tidsnok til å ha sex... Og hvis det er ment å vare, så gjør det i alle fall ingenting om dere tar det med ro i starten.

Endret av Løvefrøken
Gjest Trøffel
Skrevet (endret)

Her får du gode råd. Og du, husk at du bare er 17 år. Det er ingen vits i å ha sex med gutter som ikke offisielt er kjæresten din. Hvis du har et så casual forhold til å ha sex så ender du fort opp med 20-30 sexpartnere før du er i midten av 20-årene, og da kan det godt hende at du angrer på de fleste.

Endret av Trøffel
Skrevet

En ting er dette med sex/ikke sex. Men er du sikker på at han er den han gir seg ut for å være? Avtal å være hos venninnen din denne gangen, og møt mannen noen ganger før du for alvor vurderer å være over hos ham - da spesielt når du er ekstra sårbar pga ferskt brudd og alkohol.

Gjest Isabellag56
Skrevet

TS her.

Jeg har et ganske avslappet forhold til sex, iallefall nå som jeg er singel og føler meg så ufattelig ensom. Jeg har møtt han på gata før liksom, men har ikke hengt med hverandre før da! Har flere felles venner og vet at han er den han sier han er..

Jeg vet ikke om det kommer til å vare nå akkurat, men jeg vil bare komme meg videre å få noen andre på tankene mine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...