AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Hei. vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden egentlig. men må vel bare lufte følelsene litt. for ikke så altfor lenge siden så startet jeg i ny jobb og ble tatt veldig godt imot. fikk spesielt god kontakt med en av mennene på arbeidsplassen. nå tror jeg rett og slett av jeg har blitt veldig betatt... og det vanskeligste er jo at han er gift. og jeg har ingen plan om å fortelle han det heller. Er sånn at jeg gleder meg til å dra på jobb for å treffe på han og snakke med han. må jo også tilføye at det ofte føles ut som om han flørter litt med meg også... vanskelig situasjon. hva skal jeg gjøre? er jo ikke akkurat så lett å glemme han i og med at jeg ser han hver dag. noen som har hatt samme problemet tideligere? Anonymous poster hash: 81439...f74
Nordis Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Jeg vil råde deg til å gjøre alt du kan for å få denne forelskelsen til å dø ut. Mannen er gift, og da er han IKKE ledig for deg. Han tilhører en annen. Ingen vanskelig situasjon i det hele tatt, faktisk. Endret 18. mars 2014 av Nordis 5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Jeg vil råde deg til å gjøre alt du kan for å få denne forelskelsen til å dø ut. Mannen er gift, og da er han IKKE ledig for deg. Han tilhører en annen. Aksepter det, er du snill. jeg har absolutt ingen plan om å gå inn å ødelegge noe forhold. så gjør alt jeg kan for at den skal gå over! er bare frustrerende...irritert på meg selv for å få sånne følelser lissom. Anonymous poster hash: 81439...f74
Pysa Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Ligg unna. Du vil uansett ikke ha en mann som flørter (utover helt uskyldig flørting) med andre når han er i et forhold. 1
Gjest Koy Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Ta tiden til hjelp, det går nok over. Gifte menn holder man seg langt unna, uansett hvilke følelser man måtte ha. Å ha en liten crush på en kollega er helt ufarlig, men la det bli med det. Har jobbet med gutter med kjæreste/samboer osv. som jeg har lurt på om de har flørtet med meg, men som oftest mener de ingenting med det. Man får jo ofte god kontakt med de man jobber sammen med, trenger ikke bety noe.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Kan jo hende du bare tror at han flørter med deg, fordi du skulle ønske det.. Prøv å bli kvitt forelskelsen så fort som mulig! Anonymous poster hash: b8d14...a57 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #7 Skrevet 19. mars 2014 Kan jo hende du bare tror at han flørter med deg, fordi du skulle ønske det.. Prøv å bli kvitt forelskelsen så fort som mulig!Anonymous poster hash: b8d14...a57 Ja det kan godt hende jeg bare tror han gjør det... Men virker jo ut som flørting også... Veldig rartAnonymous poster hash: 81439...f74
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #8 Skrevet 19. mars 2014 Mannen min driver stadig og flørter intenst med en utvalgt kollega der han jobber, tror han prøver å bygge opp selvtilliten ved å smiske med andre damer. Konklusjon: Kan godt hende fyren din flørter med deg, men uansett er han gift, og du bør holde deg unna. Anonymous poster hash: 4f03c...108
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #9 Skrevet 19. mars 2014 Mannen min driver stadig og flørter intenst med en utvalgt kollega der han jobber, tror han prøver å bygge opp selvtilliten ved å smiske med andre damer. Konklusjon: Kan godt hende fyren din flørter med deg, men uansett er han gift, og du bør holde deg unna.Anonymous poster hash: 4f03c...108 Som nevnt tideligere så har jeg absolutt ingen plan om å la det gå noe videre. Blir å holde meg unna. Måtte bare få luftet tankene mine litt :-)Anonymous poster hash: 81439...f74
Euphemia Skrevet 19. mars 2014 #10 Skrevet 19. mars 2014 Jeg var i en lignende situasjon en gang. Jeg klarte ikke å få følelsene til å gå vekk (for vi var jo rundt hverandre hele tiden hver dag på jobb!), så til slutt ga jeg opp og bestemte meg bare for å leve med dem. Fint å ha en grunn til å glede seg til jobb! Så må det sies at han ble skilt. og ble forelsket i meg. og nå er vi samboere. Men han visste IKKE om mine følelser før han hadde fortalt meg om sine!
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Jeg var i en lignende situasjon en gang. Jeg klarte ikke å få følelsene til å gå vekk (for vi var jo rundt hverandre hele tiden hver dag på jobb!), så til slutt ga jeg opp og bestemte meg bare for å leve med dem. Fint å ha en grunn til å glede seg til jobb! Så må det sies at han ble skilt. og ble forelsket i meg. og nå er vi samboere. Men han visste IKKE om mine følelser før han hadde fortalt meg om sine! Syns det er litt godt å høre at andre har vært i samme situasjon. Da føler jeg meg ikke så dum legre... Ja er jo vanskelig å legge bort følelsene når man er sammen hver dag. Men veldig hyggelig å høre at det gikk så bra for deg! :-) Anonymous poster hash: 81439...f74
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Bare ikke legg opp til at "noe" skal skje. Har sett alt for mange eksempler på menn som er utro når de får sjansen, og etterpå letter sin egen samvittighet ved å tenke/si "det var jo hun som tok initiativet", som om de ikke har egen vilje (det gjelder sikkert damer også, men alle tilfellene jeg har vært borti har vært menn). Det betyr ikke at du har ansvar for at han ikke skal være utro, det betyr bare at du må beskytte deg selv og ikke ende opp som den store stygge ulven som gikk etter en annen kvinnes mann. Jeg får ikke det innrykket av deg, men det er alltid litt skummelt med flørt på arbeidsplassen, det går fort galt avgårde. Har sett flere eksempler på egen arbeidsplass, noen "solskinnshistorier" (ikke for den forsmådde parten selvfølgelig), og noen som gikk helt galt (der den ene parten måtte gå). Anonymous poster hash: 2c01a...10a
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #13 Skrevet 19. mars 2014 Hei... Jeg vet heller ikke om dette er rett å skrive til deg... for jeg har selv vært i samme situasjon. Og også mottsatt. Men jeg vet jeg er veldig flørtende av meg som person. Selv om jeg ikke mener det. Jeg er hyggelig og spøkefull og omgjengelig. Og det er også mange andre. Det som kan virke som flørt er ikke nødvendigvis ment sånn. Men ikke gjør noe med det... er det ikke heller bare deilig å glede seg til å gå på jobb Og det er sant som folk sier... han er gift... Vil du ha en mann som er slik med sine kollegaer? Nå leste jeg også lengere opp her om ei som holdt kjeft om sine følelser og ikke sa noe før han hadde fortalt henne, samt at han da var skilt... Det er rette måten å gjøre det på... så absolutt.... Lykke til - og gled deg til jobb i morgen.... Anonymous poster hash: 6a30c...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå