Gå til innhold

Hva har du planlagt å bruke evnt skattepenger på?

Anbefalte innlegg

Gjest constance90
Skrevet

Hva har dere planlagt? :)

Jeg skal sette av litt til sparing, nedbetaling av gjeld og en dyr tur til optikeren :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke så mye igjen, så de jeg får skal rett på sparekonto! :)

Skrevet

Tenker meg en tur til tannlegen, litt til ferien og litt sparing :) Spørs hvor mye det blir, men vil prøve å spare mest mulig.

Skrevet

Får ikke noe etter hva jeg regnet ut :) Hadde jeg fått noe, hadde jeg brukt det på klær.

Skrevet

Ny bil, nytt kjøkken og sommerferie...kanskje også et nytt garderobeskap til soverommet. Dessverre har jeg regnet meg frem til at jeg kun kommer til å få igjen rundt 10 000 kr, så jeg tror jeg må sprette sparekontoen i tillegg for å få dette til å gå rundt.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg fått igjen noe så hadde det gått til gjeld. Kjøpte briller i fjor på kredittkort med høy rente.

Anonymous poster hash: b0d3d...bf8

Skrevet

Jeg får ikke skattepenger før i oktober så de går nok til litt julegaver og annen kos :)

Skrevet

Ferie og gjeld

AnonymBruker
Skrevet

tror jeg får rundt 20 000 og de må rett på sparekonto. Mistet hele bufferen min da vi kjøpte ny leilighet i høst, så nå føler jeg mer økonomisk uforsvarlig som eier egen leilighet og ikke har en buffer...

Anonymous poster hash: 60dcb...d8c
AnonymBruker
Skrevet

iPhone og bsu. Hvis jeg får mer enn beregnet(10000kr) så skal jeg unne meg en heftig shoppingrunde i byen:)

Anonymous poster hash: 1dd9d...5e6
AnonymBruker
Skrevet

hvis jeg får igjen noe så blir det å betale et par regninger som har havnet litt på etterskudd, å unne meg noen nye klær :)

Anonymous poster hash: ec42f...5ef
Gjest Magdalene
Skrevet

Tror vi får smell på ca 100 000kr, så blir ingen ekstra penger å bruke 😉

Skrevet

Ferietur til Tyrkia. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Huslån.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spart dem allerede.

Anonymous poster hash: bf537...c68
Skrevet

Hvis jeg får igjen noe så vil jeg bruke de på ting til babyen som kommer til våren og til å innrede i det nye huset vi skal flytte inn i :)

Skrevet

Oppussing av huset og evt BSU om det blir noe til overs.

AnonymBruker
Skrevet

når er det egentlig man får selvangivelsen?

Anonymous poster hash: a67e2...450

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...