Solvor Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 (endret) Er det noen som kan komme med noen råd om hva jeg skal gjøre? Jeg er en dame på 29 år. I januar i år traff jeg en mann på en nettside og vi ble raskt kjent, han kom på besøk og vi har tilbring mye tid sammen (i helger). Han bor 6 timer med tog fra meg så det sier seg selv at vi ikke kan møtes ofte. Jeg ser at denne mannen fremdeles er aktiv på nettsiden vi traff hverandre på. Sist han var her sa han: Jeg er ikke ute etter å finne meg venner på *navnet på nettsiden*, noe som er inneforstått med at han er på jakt etter dame. Da jeg traff han visste det seg at han hadde hatt noe på gang med en dame, men hadde ikke sett henne siden oktober. Altså denne damen trodde, mest sannsynlig, at de var i et forhold men pga sykdom kunne ikke han komme til henne. Så får denne damen se at mannen er tagget i facebookstatuser med meg. Hun blir selvfølgelig sint og blokkerer han. Alt dette er det han som har sagt til meg. Når vi er sammen ser jeg lett at han liker meg, vi har det veldig fint i lag. Vi har ingen fast tid i vi skal sees igjen, jeg vet bare at han gleder seg til å se meg igjen. Mest sannsynlig blir det om to uker.Han har sagt at han må konsentrere seg 100 % med å lese til et sertifikat, noe jeg har sagt at jeg aksepterer. Vi snakker sammen av og til på facebookchatten, men ikke på langt nært så mye som jeg skulle ønske. Han er hyggelig og viser tidlig interesse når vi prater sammen. Men så kommer denne usikkerheten når han reiser hjem til seg og jeg ser han er veldig aktiv på facebook og denne nettsiden. Så er spørsmålene jeg stiller meg selv: Hvorfor skal jeg tro at han behandler meg annerledes enn denne damen han traff i oktober? Altså kan jeg risikere at han plutselig er tagget ett annet sted i landet med en dame. Skal jeg ta opp dette med han? Eller skal jeg vente til vi sees? Jeg vet ikke når det vil skje. Vi har ikke sett hverandre på 3 uker og hodet mitt koker av ting som han kan gjøre. Vi har ikke definert forholdet vårt og jeg har tenkt å ta det opp neste gang vi sees. Da har vi "holdt" på i neste 4 mnd. Kan jeg si noe? Har jeg rett til å "kreve" at han ikke driver på med andre? Kan du slå litt vett inn i hodet mitt? Enten den ene eller den andre veien? Endret 18. mars 2014 av Solvor
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Du kan ikke kreve at han ikke skal holde på med andre. Men du kan velge om du vil finne deg i det eller ei. Definer forholdet. Som regel så stopper man å rote med andre da. Kanskje han ikke legger noe mer i aktiviteten på nettet eller tror dere ikke er seriøse. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Er det noen som kan komme med noen råd om hva jeg skal gjøre? Jeg er en dame på 29 år. I januar i år traff jeg en mann på en nettside og vi ble raskt kjent, han kom på besøk og vi har tilbring mye tid sammen (i helger). Han bor 6 timer med tog fra meg så det sier seg selv at vi ikke kan møtes ofte. Jeg ser at denne mannen fremdeles er aktiv på nettsiden vi traff hverandre på. Sist han var her sa han: Jeg er ikke ute etter å finne meg venner på *navnet på nettsiden*, noe som er inneforstått med at han er på jakt etter dame. Da jeg traff han visste det seg at han hadde hatt noe på gang med en dame, men hadde ikke sett henne siden oktober. Altså denne damen trodde, mest sannsynlig, at de var i et forhold men pga sykdom kunne ikke han komme til henne. Så får denne damen se at mannen er tagget i facebookstatuser med meg. Hun blir selvfølgelig sint og blokkerer han. Alt dette er det han som har sagt til meg. Når vi er sammen ser jeg lett at han liker meg, vi har det veldig fint i lag. Vi har ingen fast tid i vi skal sees igjen, jeg vet bare at han gleder seg til å se meg igjen. Mest sannsynlig blir det om to uker.Han har sagt at han må konsentrere seg 100 % med å lese til et sertifikat, noe jeg har sagt at jeg aksepterer. Vi snakker sammen av og til på facebookchatten, men ikke på langt nært så mye som jeg skulle ønske. Han er hyggelig og viser tidlig interesse når vi prater sammen. Men så kommer denne usikkerheten når han reiser hjem til seg og jeg ser han er veldig aktiv på facebook og denne nettsiden. Så er spørsmålene jeg stiller meg selv: Hvorfor skal jeg tro at han behandler meg annerledes enn denne damen han traff i oktober? Altså kan jeg risikere at han plutselig er tagget ett annet sted i landet med en dame. Skal jeg ta opp dette med han? Eller skal jeg vente til vi sees? Jeg vet ikke når det vil skje. Vi har ikke sett hverandre på 3 uker og hodet mitt koker av ting som han kan gjøre. Vi har ikke definert forholdet vårt og jeg har tenkt å ta det opp neste gang vi sees. Da har vi "holdt" på i neste 4 mnd. Kan jeg si noe? Har jeg rett til å "kreve" at han ikke driver på med andre? Kan du slå litt vett inn i hodet mitt? Enten den ene eller den andre veien? Denne feige mannen hadde jeg droppet glatt... Anonymous poster hash: db42e...f13 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Jeg synes det er veldig rart at dere har holdt på så lenge uten å bli enige om at dere skal være ekslusive. Jeg hadde ikke taklet det. Jeg ville ikke hatt sex med noen som også treffer eller tenker på å treffe andre blant annet. Du bør i hvert fall snakke med ham om det neste gang dere treffes! 4 mnd er lenge nok til at du kan kreve at det enten er bare dere to eller at dere går videre. Anonymous poster hash: d439e...b48 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Denne feige mannen hadde jeg droppet glatt... Anonymous poster hash: db42e...f13 Hvorfor er han feig? Jeg synes det er veldig rart at dere har holdt på så lenge uten å bli enige om at dere skal være ekslusive. Jeg hadde ikke taklet det. Jeg ville ikke hatt sex med noen som også treffer eller tenker på å treffe andre blant annet. Du bør i hvert fall snakke med ham om det neste gang dere treffes! 4 mnd er lenge nok til at du kan kreve at det enten er bare dere to eller at dere går videre. Anonymous poster hash: d439e...b48 Vi har truffe hverandre 3 ganger, men har tilbringt opp til 15 døgn i lag. Jeg vet ikke om han treffer eller tenker på andre. Anonymous poster hash: 0a5ee...46a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #7 Skrevet 18. mars 2014 Hvorfor er han feig? Vi har truffe hverandre 3 ganger, men har tilbringt opp til 15 døgn i lag. Jeg vet ikke om han treffer eller tenker på andre. Anonymous poster hash: 0a5ee...46a 15 døgn tilsvarer mer enn 15 dater. Det er mye! Anonymous poster hash: d439e...b48 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #8 Skrevet 18. mars 2014 15 døgn tilsvarer mer enn 15 dater. Det er mye! Anonymous poster hash: d439e...b48 Takk, det er det jeg mener og Men skal jeg ta det på chat/sms eller vente til han kommer på besøk? Anonymous poster hash: 0a5ee...46a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Takk, det er det jeg mener og Men skal jeg ta det på chat/sms eller vente til han kommer på besøk? Anonymous poster hash: 0a5ee...46a Å ja, skjønner. Vent til han kommer. Det er lettere for deg å ha en sånn samtale når du kan lese kroppsspråk! Anonymous poster hash: d439e...b48
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Hahahaaa, du blir nok rundlurt!!Anonymous poster hash: f4671...95b 1
Gjest rådyr Skrevet 19. mars 2014 #11 Skrevet 19. mars 2014 Hahahaaa, du blir nok rundlurt!!Anonymous poster hash: f4671...95b Og hva er så morsomt med det?
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2014 #12 Skrevet 19. mars 2014 Han er nok ikke på leting etter noe seriøst forhold, han spiller nok ut bare flere damer samtidig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå