Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på leting etter en mascara som sitter så godt at det er mulig å sove med den uten at man ser ut som en panda etterpå. Jeg sliter veldig med at alle mascaraer jeg prøver ender opp under øyet etter noen timer. Noen tips?

Er forøvrig greit om mascaraen er mulig å fjerne igjen også :)

Anonymous poster hash: 95869...20f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er superfornøyd med maybelline one by one volume express waterproof mascara, men den kan være tøff å få av. Må bruke en kraftig øyesminkefjerner. Men denne mascaraen kan man sove med, og den sitter på dagen etter! Om du er skreptisk til en som er litt vanskelig å få av, så kan du jo prøve den som ikke er vannfast.

AnonymBruker
Skrevet

Maxfactor sine sutter overraskende godt på meg. Har sverget til ysl og lancome i mange år, men brukt loreal noe innimellom. Nå blir det aldri mer loreal på meg, men maxfactor. Holder vippene fine gjør de også, vant til å ha korte vipper ved dagens slutt, men ikke nå. Prøvd den lilla, nå har jeg en blå.

Anonymous poster hash: edd88...6aa

Skrevet

Kanebo Sensai 38! Vaskes av med varmt vann og sitter som støpt. Hvis du gnir deg hardt i øynene drysser den i flak istedenfor å sverte, så man blir aldri sort rundt øynene av den. Verdens beste mascara. :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor får man kjøpt Kanebo? Og hvordan er det på, gir den f.eks. volum? :)

Anonymous poster hash: 95869...20f
AnonymBruker
Skrevet

Visst du vil sove med den på så trenger du gjerne en vannfast da? Anbefaler, som alltid, Le Volume de Chanel. Har ikke den vannfaste typen, men er ikke plaget med at den sverter. Men usikker på om den holder om jeg velger å sove med den også. Da ville jeg gått for vannfast.

Anonymous poster hash: 28019...ad8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...