Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke å gjøre det face to face. Begynner bare å grine og får ikke sagt det jeg skal si. De gangene jeg har prøvd har han også klart å kose med meg og vært så snill og god at jeg bare har tatt det tilbake.

Men jeg vil ha det slutt!

Er det så gale å slå opp på sms? Vi har vært sammen i 3 år...

Anonymous poster hash: 67465...749
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er galt å slå opp på sms.

Mann deg opp, forbered deg godt, og få det sagt fort. Pass på at du ikke går i fella og blir overtalt.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er slemt og feigt. Tenk om han hadde gjort det mot deg?

Gjest Citronella
Skrevet

Er du over 12 år, så slår du ikke opp på sms. Punktum.

• Liker 4
Skrevet

Ta en ordentlig samtale!

Så får du heller forberede deg godt på forhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Har egentlig samme problemet, når jeg prøver å slå opp er han så skjønn og snill og ber om en ny sjanse og overtaler meg til å si ja. Er så vanskelig å såre han.. Så jeg skjønner godt du vil gjøre det over sms.

Anonymous poster hash: 01916...402
  • Liker 1
Gjest Sala21
Skrevet

Etter tre år er det utrolig feigt og dårlig gjort å gjøre det på sms. Minn deg selv på hvorfor du vil det hvis han prøver å overtale og vær bestemt.

Vær voksen om det. Det er vondt men noen ganger fungerer det ikke .

Skrevet

Etter 3 år, så klarer du ikke å snakke med han..? Må bare kjempe deg gjennom det selv om du begynner å grine. Si til han på forhånd at du vil snakke ferdig, slik at han ikke begynner å snakke fra sin side med en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Nei nå må dere slutte! Det er IKKE galt å slå opp over sms dersom alle andre forsøk på å slå opp går galt. I andre tråder der trådstarter skriver om menn som lyver, bedrar, sviker osv er det ofte godkjent å slå opp med sms. Jeg har selv slått opp over sms fordi vedkommende overhode ikke lot meg slå opp, og manipulerte meg til å tvile på meg selv og lovde gull og grønne skoger.

TS: Bare slå opp med sms. Det er helt ok. Det viktigste er hva du sier/skriver. :hug:

Anonymous poster hash: d05de...a12
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det så gale å slå opp på sms da?
Har prøvd 3 ganger dette året å gjøre det slutt med han. Men han overtaler meg alltid. Hadde vært så mye lettere å bare skrive ned alt på en sms… Men jeg skjønner jo at det er feigt og slemt ovenfor han, hadde jo ikke likt det selv.

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nei nå må dere slutte! Det er IKKE galt å slå opp over sms dersom alle andre forsøk på å slå opp går galt. I andre tråder der trådstarter skriver om menn som lyver, bedrar, sviker osv er det ofte godkjent å slå opp med sms. Jeg har selv slått opp over sms fordi vedkommende overhode ikke lot meg slå opp, og manipulerte meg til å tvile på meg selv og lovde gull og grønne skoger.

TS: Bare slå opp med sms. Det er helt ok. Det viktigste er hva du sier/skriver. :hug:

Er mye løgner, utroskap og alt her og…

Hva kan jeg skrive på meldingen da som er okey?

AnonymBruker
Skrevet

Er mye løgner, utroskap og alt her og…

Hva kan jeg skrive på meldingen da som er okey?

Da skriver du ned på papir det du tenker, leser igjennom, korter det ned til det viktigste, og sender det. Ikke bry deg med å forklare osv. Ut fra det du skriver vil han ikke forstå uansett hvor mye du forklarer. Bare poengter at det er slutt, og at evt ting han har hos deg kan han hente hos en kompis. Si at du ikke ønsker kontakt og ønsk han lykke til videre. Dersom du får svar, eller han oppsøker deg, ikke svar og ikke slipp han inn. slett nummeret, blokker på face, telefon osv.

Lykke til! :hug:

Skrevet

Hvorfor er det så gale å slå opp på sms da?

Har prøvd 3 ganger dette året å gjøre det slutt med han. Men han overtaler meg alltid. Hadde vært så mye lettere å bare skrive ned alt på en sms… Men jeg skjønner jo at det er feigt og slemt ovenfor han, hadde jo ikke likt det selv.

Ts

Du må være tydelig og bestemt, og ikke gi ham muligheten til å overtale deg. Å slå opp kan være vondt og vanskelig, for man sårer en annen som har vært viktig for en. Likevel er det ikke greit å slå opp per sms.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da skriver du ned på papir det du tenker, leser igjennom, korter det ned til det viktigste, og sender det. Ikke bry deg med å forklare osv. Ut fra det du skriver vil han ikke forstå uansett hvor mye du forklarer. Bare poengter at det er slutt, og at evt ting han har hos deg kan han hente hos en kompis. Si at du ikke ønsker kontakt og ønsk han lykke til videre. Dersom du får svar, eller han oppsøker deg, ikke svar og ikke slipp han inn. slett nummeret, blokker på face, telefon osv.

Lykke til! :hug:

Takk for hjelpen!

Blir litt vanskelig å ikke ha kontakt med han, vi går i samme klasse...

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ja, det er galt å slå opp på sms.

Klarer du ikke å komme gjennom med å snakke med ham, så skriver du et brev.

Anonymous poster hash: a6b31...d2c
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, ja, det er galt å slå opp på sms.

Klarer du ikke å komme gjennom med å snakke med ham, så skriver du et brev.

Anonymous poster hash: a6b31...d2c

Brev er akkurat det samme som sms hehe..

• Liker 1
Gjest Absolutt
Skrevet

Det er feigt. Etter 3 år fortjener han tross alt en prat. Hadde det kun vart i noen måneder derimot, mnja... breakups er alltid bad uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo skrive ned det du føler i et slags brev og så gi det til ham mens dere er sammen? Når han har lest, har du fått sagt det du vil og så tar dere samtalen derfra. Kan det være greit?

Anonymous poster hash: 1cb30...650

• Liker 2
Skrevet

Om dere går i samme klasse er det feil ja.

Da bør du absolutt ha mulighet til å si det face to face.

Skrevet

Du kan jo skrive ned det du føler i et slags brev og så gi det til ham mens dere er sammen? Når han har lest, har du fått sagt det du vil og så tar dere samtalen derfra. Kan det være greit?

Anonymous poster hash: 1cb30...650

Signerer denne jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...