AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Blir stadig vekk fascinert av hvor like og ulike familiemedlemmer kan være. Har noen av dere (morsomme) eksempler på hvordan trekk fra tidligere generasjoner plutselig har dukket opp senere? F.x familier hvor det ene barnet er like lang som sin oldefar/ like krøllete hår som sin farmor etc?Anonymous poster hash: ffab0...987
Anciol Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Ja , jeg har akkurat samme utseende som mormors mor , ser ut som en rundere utgave av henne:) HAr typisk familietrekkene til mamma's familie krøller og blå øyne og kraftig bygd;) Da grandtante lå for døden , trodde hun at jeg var moren hennes fordi jeg var så like min oldemor:)
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Kan også være fordi barnet har "feil" far som har tilsvarende gener. Anonymous poster hash: 28e1b...5bb
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #4 Skrevet 18. mars 2014 Mitt barn har dessverre arvet psykiske problem etter sin oldemor...Anonymous poster hash: 400ce...476
kaprifolen Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Min mann finnes ikke lik sin far eller mor i det heeeele tatt! Bortimot umulig å akseptere at han kan være avkommet deres.. Men så dukket det opp et bilde av tippoldefaren hans! Og DER var det likheter, ja! Og siden noen nevnte det: spesielt håret var veldig likt!:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå