AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Jeg blir så lei og så trøtt at jeg vil gi opp alt. Når jeg var ungdom trodde jeg at mennesker har mest behov for familie når de er barn eller veldig unge. Jeg var en jente som alltid stilte opp for min familie og mine venner, men NÅ som jeg er 32 og trenger varme og kjærlighet er det ingen som stiller opp for meg. Er jeg for gammel til å bli trøstet? Er jeg for gammel til å få en oppriktig klem? Er jeg for gammel til å bli fortalt av min familie at de er glad i meg? At de setter pris på meg? Jeg vet at jeg ikke er en liten jente og har ingen forventningen fra noen. Jeg prøver og holde motet oppe, livet har ofte vært veldig hard mot meg , men jeg har aldri gitt opp lett......men jeg vet ikke hvor mye jeg klarer. Uansett hvor mye jeg står på så holder det ikke. Jeg ligger alltid etter med alt. Jeg føler at jeg ikke duger til noe som helst. Det er skremmende at dette er livet mitt. Denne gjentagelsen har gjort livet så meningsløst. Jeg har gjort mye med det, men ingenting forandrer seg. Jeg kan inviterer venninner på kaffe eller på middag, de kommer hvis de ikke er opptatt, men de lever sine egne liv, med mann og barn. Jeg lever i en helt annen verden enn det de gjør. Jeg forteller meg selv hver eneste dag at jeg må fortsette og klare meg alene, men denne ensomheten er helt forferdelig. Spesielt når jeg ser at min egen familie har uten grunn snudd ryggen til meg etter alt jeg har gjort for dem. Det i seg selv sårer meg mer enn noe annet. Er jeg ikke god nok for dere mer når dere ikke har behov for meg? Jeg jobber og trener ofte etter jobb, for å slippe og tenke på livet og på det jeg har vært igjennom. Dette er livet mitt. Jeg ligger oppe om nettene og spør meg selv hva jeg egentlig har å leve for? Det er ikke meningen å lage en sutre-tråd for å irritere KG-lesere. Jeg har nådd bunnen og kommer meg ikke opp. Jeg klarer ikke å overbevise meg selv mer at blir greit og at jeg kommer til å klare meg. Er det noen som hvordan jeg kan hjelpe meg selv? Har noen kanskje hver igjennom noe av det samme som meg? Anonymous poster hash: 82494...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå