Gå til innhold

Egne glass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal brudeparet ha egne glass eller er dette

de samme som gjestene??

(Ser at de selger slike egne brudepar

glass mange plasser...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde samme glass som alle de andre, hadde ikke noe behov for å ha noe annet. Alle viste at det var vi som var brudeparet for det *ler*

Skrevet

Vi skal ha samme vinglass som de andre, men vi skal drikke velkomstdrinken av egne glass som har hjerter i stetten :-)

Skrevet
Vi skal ha samme vinglass som de andre' date=' men vi skal drikke velkomstdrinken av egne glass som har hjerter i stetten :-)[/quote']

Det gjorde vi også, vi fikk glass til dette formålet av svigermor

Skrevet

Synes det er litt romantisk jeg da....... :oops: :wink:

Gjest Poirot
Skrevet

Selvfølgelig det samme som de andre. Noe annet synes jeg er litt harry, med mindre alle gjestene drikker av plast.

Gjest Muslingen
Skrevet

Vi drikker velkomstdrinken av egne glass. Jeg har fikset høye Champisglass med en spiral av gull i glasset, og navnene+dato inngravert. Mest fordi jeg synes glassene var stilige, og jeg ville ha de som et minne. Og så var det jo bra at sambo synes de var kjempeflotte. :sjarmor:

Skrevet

Vi skal bruke egne glass. De første champagneglassene vi kjøpte til serien vi samler på. Jeg har fått dem gravert med det samme som står inne i ringene våre + dato (Datoen står vel også inne i ringene da, men...). Tror det blir litt fint, jeg. Dessuten blir det et nydelig minne etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...