Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er skikkelig mascarahore og hadde økonomien tillatt det hadde jeg nok kjøpt ny hver uke. Bruker for øyeblikket Diorshow Iconic Overcurl og er veldig fornøyd, men skulle gjerne sett at vippene holdt seg bedre "oppe". Bruker vippetang.

http://3.bp.blogspot.com/_agJnAaHx-OA/SlhxMDxMIKI/AAAAAAAAAAs/LwXRhSh9QB0/s400/img-thing.jpg

Brukte denne mascaraen før de tok den av markedet for mange år siden, og det er den absolutt beste mascaraen jeg noensinne har prøvd. Tror det var en voks av noe slag i den som gjorde at vippene virkelig holdt seg oppe og jeg fikk helt gigantiske øyne, haha.

Noen som vet om noen mascarer som åpner blikket? Gjerne med voks av noe slag i seg? Visst ikke så kom gjerne med anbefalinger om andre supre mascaraer. :-)

Endret av Koy
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Illegal length fra Maybelline i vannfast har jeg brukt i 2 år nå, mest fordi det er den eneste mascaraen som klarer å holde vippene mine oppe etter jeg krøller de med vippetang.

Den gir ikke så veldig mye volum, men helt klart masse lengde da det er små fibre inne i mascaraen som forlenger.

AnonymBruker
Skrevet

Nå får jeg angst av vippetenger, klarer dem bare ikke - men syns det generelt kan hjelpe å "løfte" øyelokket med en finger slik at jeg får mascara lengst mulig innerst ved vipperoten :-) Kanskje greit å prøve i tillegg :-)

Anonymous poster hash: d1cbd...b07
Skrevet

Illegal length fra Maybelline i vannfast har jeg brukt i 2 år nå, mest fordi det er den eneste mascaraen som klarer å holde vippene mine oppe etter jeg krøller de med vippetang.

Den gir ikke så veldig mye volum, men helt klart masse lengde da det er små fibre inne i mascaraen som forlenger.

Denne tror jeg at jeg må prøve! Bildene på google av folk med/uten så veldig bra ut.

Skrevet

Denne tror jeg at jeg må prøve! Bildene på google av folk med/uten så veldig bra ut.

Det bør du! :)

Men husk å velg vannfast, ihvertfall om du har vipper som faller veldig lett, slik som meg.

Den i ikke-vannfast versjon er helt ubrukelig, det har jeg erfart.

Skrevet

Jeg bruker Maybellinge one by one volume express waterproof mascara, for den er litt tykkere i konsistensen sånn at vippene ikke legger seg. Jeg må bruke vippetang, for har skikkelig rette "guttevipper". Om jeg bruker en som er tynn, detter de bare ned med en gang.

Skrevet

Jeg bruker Maybellinge one by one volume express waterproof mascara, for den er litt tykkere i konsistensen sånn at vippene ikke legger seg. Jeg må bruke vippetang, for har skikkelig rette "guttevipper". Om jeg bruker en som er tynn, detter de bare ned med en gang.

Jeg har samme problemet med alle mascaraer, utenom lash arcitech ;)

Skrevet

Har akkurat samme problemet selv, kjempeirriterende.:P

Skrevet

Jeg har samme problemet med alle mascaraer, utenom lash arcitech ;)

Den tror jeg faktisk jeg har prøvd, synes å huske den var veldig bra.

Gjest Citronella
Skrevet

Chanel Sublime. Verdens beste mascara for oss med rette og litt stutte vipper. Gir lange og bøyde vipper som holder hele dagen uten å tynge eller smitte av. Helt fantastisk mascara!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp kjøpt Chanel De Volume og den gir fantatisk resultat, den bøyer vippene mine og de holder seg hele dagen. :)

Anonymous poster hash: 097ce...ab8
AnonymBruker
Skrevet

Le Volume de Chanel. Ingen over, ingen ved siden. Usikker på om den finnes i vannfast, men det gjør den sikkert, og det holder enda bedre på buen (holder de bedre "oppe" som du skriver). Jeg bruker ikke vannfast for det sliter sånn på vippene mine, men man merker helt klart en forskjell. Men som sagt, Le Volume de Chanel er i særklasse selv den som ikke er vannfast.

Anonymous poster hash: 5d15a...afc
Gjest lavendelkyss
Skrevet

Le Volume de Chanel. Ingen over, ingen ved siden. Usikker på om den finnes i vannfast, men det gjør den sikkert, og det holder enda bedre på buen (holder de bedre "oppe" som du skriver). Jeg bruker ikke vannfast for det sliter sånn på vippene mine, men man merker helt klart en forskjell. Men som sagt, Le Volume de Chanel er i særklasse selv den som ikke er vannfast.

Men hvor får man kjøpt denne da? Ser mange nevner den, men finner ingen steder i norske nettbutikker den kan kjøpes..Må man på taxfree?

AnonymBruker
Skrevet

Men hvor får man kjøpt denne da? Ser mange nevner den, men finner ingen steder i norske nettbutikker den kan kjøpes..Må man på taxfree?

Jeg får samboer og alle andre til å hamstre for meg å taxfree. Usikker på norske nettbutikker, men den burde ihvertfall gå an å få tak i utenlandske nettbutikker. Brukeren Babyblue har sikkert kontroll på hvor du kan kjøpe den på nett, jeg kan sjekke litt rundt.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Den selges selvsagt på norske parfymerier (kicks osv), men den er dyr! 310 sist gang jeg handlet den, er sikkert 100 kroner billigere på tax-free om hukommelsen fungerer som den skal. Så når jeg først skal til utlandet, så kommer jeg til å hamstre :P Koster 30 dollar på Chanel.com (178 kroner), så det er veiledende pris i statene i hvert fall, sikkert noen dollar dyrere i butikk. Sykt med prishopp her i Norge for den, men føler virkelig at den er verdt det! Har sikkert handlet 4 - 5 stk til sammen, føler at man må erstatte den hver 3 - 4 måned for at den skal gi det dramatiske resultatet man faller for.

Men ja, er den beste som er. Er den første maskaraen jeg virkelig har vært tro til, føler at alt annet blir feil i forhold - Benfit sin they're real, som også er en kultfavoritt, kunne ikke sammenlignes.

Le Volume smitter ikke, er kullsvar, gir volume og lengde uten like, og innpakningen er sleek og praktisk. Får skikkelig flørteblikk av den, og har fått flere spørsmål fra forskjellige folk om hvilken maskara jeg bruker. Noen spør til og med om jeg har falske vipper, og da sier det jo seg selv at ting fungerer som det skal!

Skrevet

Den selges selvsagt på norske parfymerier (kicks osv), men den er dyr! 310 sist gang jeg handlet den, er sikkert 100 kroner billigere på tax-free om hukommelsen fungerer som den skal. Så når jeg først skal til utlandet, så kommer jeg til å hamstre :P Koster 30 dollar på Chanel.com (178 kroner), så det er veiledende pris i statene i hvert fall, sikkert noen dollar dyrere i butikk. Sykt med prishopp her i Norge for den, men føler virkelig at den er verdt det! Har sikkert handlet 4 - 5 stk til sammen, føler at man må erstatte den hver 3 - 4 måned for at den skal gi det dramatiske resultatet man faller for.

Sverger også til Chanel sin mascara, men bruker Sublime jeg da. Skal prøve Volum neste gang.

Men klarer du å ha den i 3-4mnd før du må ha ny?? Må bytte ut annenhver måned jeg, og det blir ganske dyrt hvis ingen skal på taxfree med det første:( Koster jo som du sier 300kr, men den er så fantastisk at det er verdt det!

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg fant en australsk selger fra ebay som selger den, da koster den 242 med gratis frakt. Selgeren har gode tilbakemeldinger, selger mange andre skjønnhetsprodukter og har vært selger på ebay siden 2008, så sier seg selv at det bør være trygt. Det eneste kundene har klaget på er "customs charge", som vi får om vi handler over 200 kroners grensen(?). Om du handler derifra må du huske å be om å få pakken merket under 200,- isåfall, men det er vanlig prosedyre for ebay :)

Jeg har ikke handlet fra denne selgeren selv, så kan ikke garantere noe, men med tanke på hvor billig den var på Chanel sin nettside synes jeg ikke at 242 var så urealistisk. Får du merket den under 200 sparer du i hvert fall over 50 kroner.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sverger også til Chanel sin mascara, men bruker Sublime jeg da. Skal prøve Volum neste gang.

Men klarer du å ha den i 3-4mnd før du må ha ny?? Må bytte ut annenhver måned jeg, og det blir ganske dyrt hvis ingen skal på taxfree med det første:( Koster jo som du sier 300kr, men den er så fantastisk at det er verdt det!

Le Volume er kjent for å være ganske våt de første ukene, den første måneden, så kanskje det er derfor den varer lenger? Må selv tørke av litt produkt de første gangene da det følger med litt vel mye maskara. Er ikke Sublime litt mer på den tørre siden siden den skal gi en mer naturlig look?

Skrevet

Le Volume er kjent for å være ganske våt de første ukene, den første måneden, så kanskje det er derfor den varer lenger? Må selv tørke av litt produkt de første gangene da det følger med litt vel mye maskara. Er ikke Sublime litt mer på den tørre siden siden den skal gi en mer naturlig look?

Skal den være naturlig? Jeg får jo meterlange vipper av den.. Men jo den går veldig fort "tom" synes jeg. Den er fantastisk de to første ukene, men etter det så kommer det veldig lite produkt.

Men skal definitivt prøve Le Volume ved neste taxfreetur. Hvordan er børsten på den da? Liker ikke slike svære børster som mange volummascaraer har en tendens til å ha nemlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...