Shira Skrevet 18. mars 2014 #1 Skrevet 18. mars 2014 Dette er altså situasjonen min; jeg ble sammen med en type i desember. Vi ble utrolig glad i hverandre og han sa jeg var det beste som har hendt han. Så på nyttårsaften fikk jeg mensen. Det gikk over 28 februar. Med alle hormonene i kroppen min så forandret jeg meg. Jeg pressa han til å flytte inn sammen, jeg pressa han til barn. Jeg var en drittsekk . Det har nå godt over og jeg er den samme gamle, men tidligere i dag slo han altså opp med meg. Han sier han har mista følelsene for meg, selv om han også sier han har litt igjen. Han gråt når han skulle dra og han sender melding og sier han er veldig glad i meg. Han sier også at det er mulig han forandrer mening etter litt tid fra hverandre. Vi hadde planlagt en tur til Hellas til sommer som han fortsatt vil ta meg med på.. Noen som har vært borti dette? Jeg vil bare ha han tilbake for jeg vet vi passer så bra sammen, men han serddet ikke for det eneste han har kjent til er en som presser han til barn..
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #2 Skrevet 18. mars 2014 Dere ble sammen i desember? Så dere har nå vært sammen i 4 måneder, har flyttet sammen og har barn? 3
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #3 Skrevet 18. mars 2014 Og hvis du har oppført deg som en drittsekk er det ikke rart at han mistet følelsene. På samme måte hvis han oppførte seg kjipt. Ta det som det kommer heller. Bare ikke betal og bestill ferien mer enn nødvendig
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 18. mars 2014 Nei vi bodde ikke sammen. Jeg bare maste om det og jeg mente det ikke en gang. Kroppen min har vært ute å kjøre
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #5 Skrevet 18. mars 2014 Åja sånn ja. Helt ærligt? La han være. Han så deg nok på det verste men taklet det ikke. Jeg hadde heller ikke klart en hormonell drittsekk i lengre tid. Skjønner at det var ikke noe du kunne kontrollere men sånn er livet. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #6 Skrevet 18. mars 2014 Hadde du mensen fra 31. desember til 28. februar? Anonymous poster hash: fb6b5...99d
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #7 Skrevet 18. mars 2014 Hadde du mensen fra 31. desember til 28. februar? Anonymous poster hash: fb6b5...99d Ja
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 18. mars 2014 Og hvis du har oppført deg som en drittsekk er det ikke rart at han mistet følelsene. På samme måte hvis han oppførte seg kjipt. Ta det som det kommer heller. Bare ikke betal og bestill ferien mer enn nødvendig Bortsett fra at jeg var ikke en drittsekk egentlig. Det var et tema jeg tok opp innimellom. Men vi krangla aldri og hadde det bra
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #9 Skrevet 18. mars 2014 Bortsett fra at jeg var ikke en drittsekk egentlig. Det var et tema jeg tok opp innimellom. Men vi krangla aldri og hadde det bra Jo men han må ha følt seg temmelig pressa når man har samboer og barn praten før det går et halvt år. En ting er å snakke om det men å mase og presse som du virker til å ha gjort drover desverre mange bort.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #10 Skrevet 18. mars 2014 Ja Da tror jeg du burde ta deg en tur til legen. Det er ikke normalt... Anonymous poster hash: fb6b5...99d 2
Tarsan97 Skrevet 18. mars 2014 #11 Skrevet 18. mars 2014 Jeg ville ikke hatt deg tilbake i allefall. Du kan ikke behandle folk sånn og tro att ett bra forhold er mulig samtidigt. 3
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #12 Skrevet 18. mars 2014 Jeg ville ikke hatt deg tilbake i allefall. Du kan ikke behandle folk sånn og tro att ett bra forhold er mulig samtidigt. Tror ikke du er klar over hva hormoner gjør med hodet til folk.
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #13 Skrevet 18. mars 2014 Tror ikke du er klar over hva hormoner gjør med hodet til folk. Joda. Jeg forstår at du ikke var deg selv. Men hvis du har oppført deg slik halvparten av tiden så må du også forstå at han ikke vil. 4
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #14 Skrevet 18. mars 2014 Joda. Jeg forstår at du ikke var deg selv. Men hvis du har oppført deg slik halvparten av tiden så må du også forstå at han ikke vil. Ja. Men poenget er at jeg er ikke sånn lenger. Så jeg kan se for meg at etter litt tid fra hverandre så vil han ha meg tilbake igjen. Vi hadde det utrolig bra ellers
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #15 Skrevet 18. mars 2014 Ja. Men poenget er at jeg er ikke sånn lenger. Så jeg kan se for meg at etter litt tid fra hverandre så vil han ha meg tilbake igjen. Vi hadde det utrolig bra ellers Selv om du mener og føler det, er det ikke sikkert at han er av samme mening. Det som har skjedd får man ikke tatt tilbake, det er nok best at du ser fremover, foreløpig uten ham. Så får dere heller se hva som skjer etterhvert. Anonymous poster hash: 7ea1d...68d
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #16 Skrevet 18. mars 2014 Selv om du mener og føler det, er det ikke sikkert at han er av samme mening. Det som har skjedd får man ikke tatt tilbake, det er nok best at du ser fremover, foreløpig uten ham. Så får dere heller se hva som skjer etterhvert.Anonymous poster hash: 7ea1d...68d Det er bare så uendelig tungt
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2014 #17 Skrevet 18. mars 2014 Det er bare så uendelig tungt Jeg håper du har noen andre rundt deg som vil deg vel, å gå gjennom brudd er ofte tøft, og byrden blir ikke mindre om man er alene. Mindre tid brukt på grubling, mer tid brukt på aktiviteter som gjør deg godt. Anonymous poster hash: 7ea1d...68d
Ferny Skrevet 18. mars 2014 #18 Skrevet 18. mars 2014 Dette er altså situasjonen min; jeg ble sammen med en type i desember. Vi ble utrolig glad i hverandre og han sa jeg var det beste som har hendt han. Så på nyttårsaften fikk jeg mensen. Det gikk over 28 februar. Med alle hormonene i kroppen min så forandret jeg meg. Jeg pressa han til å flytte inn sammen, jeg pressa han til barn. Jeg var en drittsekk . Det har nå godt over og jeg er den samme gamle, men tidligere i dag slo han altså opp med meg. Han sier han har mista følelsene for meg, selv om han også sier han har litt igjen. Han gråt når han skulle dra og han sender melding og sier han er veldig glad i meg. Han sier også at det er mulig han forandrer mening etter litt tid fra hverandre. Vi hadde planlagt en tur til Hellas til sommer som han fortsatt vil ta meg med på.. Noen som har vært borti dette? Jeg vil bare ha han tilbake for jeg vet vi passer så bra sammen, men han serddet ikke for det eneste han har kjent til er en som presser han til barn.. Hjelp. Hadde du mensen i to måneder? Når det er sagt. Dersom dere bare har vært sammen siden desember, og du har blødd og være utabil over halvparten av tiden - ehe, det er ikke rart han mistet lysten. Og uansett - PMS eller ei..... du presser ikke på med samboerskap og barn etter så kort tid. Jeg blir en ustabil kjerring hver måned selv, men begynner jo ikke å mase om denslags likevel. Kanskje han fikk inntrykk av at du er sykt desperat eller noe. Jeg hadde sikkert stukket selv. Du får ta dette som en lærepenge. Se an situasjonen. Gi han tid. Og dersom han ikke vil gi dere en sjanse igjen, så vet du i hvert fall å behandle en ny partner bedre neste gang. 2
Gjest constance90 Skrevet 18. mars 2014 #19 Skrevet 18. mars 2014 Det er bare så uendelig tungt Ja det forstår jeg godt. Bruk tiden godt med venner nå. Du kommer deg videre til slutt
Shira Skrevet 18. mars 2014 Forfatter #20 Skrevet 18. mars 2014 Hjelp. Hadde du mensen i to måneder? Når det er sagt. Dersom dere bare har vært sammen siden desember, og du har blødd og være utabil over halvparten av tiden - ehe, det er ikke rart han mistet lysten. Og uansett - PMS eller ei..... du presser ikke på med samboerskap og barn etter så kort tid. Jeg blir en ustabil kjerring hver måned selv, men begynner jo ikke å mase om denslags likevel. Kanskje han fikk inntrykk av at du er sykt desperat eller noe. Jeg hadde sikkert stukket selv. Du får ta dette som en lærepenge. Se an situasjonen. Gi han tid. Og dersom han ikke vil gi dere en sjanse igjen, så vet du i hvert fall å behandle en ny partner bedre neste gang. Jeg blir ikke sånn hver måned jeg heller. Prøv med mensen i to måneder så skal du se hvor forandra du blir.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå