Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor i Bergen eller på nettet man kan kjøpe fine korsett, som ikke strammer for mye? Har så lyst å overraske mannen med korsett med fin snøring og skjørt. :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
De har på H&M. :)

Med snøring?

Gjest GreenSky
Skrevet

Send en PM til Tispa, hun vet om flere nett-butikker, i alle fall.

De H&M korsettene er ikke bra, spilene kommer ut av korsettet etterhvert, har jeg hørt.

Skrevet

Med snøring?

Jeg har ikke sett så nøye på de for å være ærlig.

Skrevet

Jeg har ikke sett så nøye på de for å være ærlig.

Da får jeg se selv, når jeg får penger. :wink: Takker for tips.

Skrevet
Hva med her da?

Ooooh. Lekre! :sjarmor: Tror kanskje mannen ville like et sånt. :sjarmor:

Gjest GreenSky
Skrevet

Ja, hvilken fyr med vettet i behold ville vel ikke det? :sjarmor:

Til og med jeg synes det er sexy med korsett. Ja, ikke på samme måte som en mann ville synes da, men jeg føler meg sexy i det. :sminkedokke:

Skrevet

De er ganske rimelige også - tatt i betraktning at det er skikkelige saker, men sjekk hvor mye du må ut med i tollen i tillegg (helsikes norge og tollsatser... :-? )

Forøvrig er det visst korsetter til salgs hos Beate Uhse - fins ikke de i Bergen også?

Skrevet

Greensky, du kom meg i forkjøpet! Gallery Serpentine er et utrolig bra sted, har 4 av korsettene deres og en av kjolene. Rimelig og bra ting, ikke alt for lang leveranse og en veldig hyggelig eier!

Catzy

Gjest gjest1
Skrevet

www.vollerscorset.co.uk/

Kjempefine, kanskje ikke akkurat rimelige, men verdt prisen synes jeg.

Skrevet

Tusen takk for mange tips, jenter.

Jeg satt og snakket med mannen i går, og viste han diverse korsetter. Han syntes en del av de så vonde ut. Eller som han sa: "De ser ut som torturredskaper fra middelalderen!" Jeg spurte han hva han trodde han kunne like, for det kom frem etter en stund at jeg kanskje hadde vært sexy i korsett, og han viste meg noen. De var mer til aftensbruk/undertøyaktige. Etter litt leting fant jeg en del begge likte, og da blir det nok til at jeg bestiller fra utlandet. Uansett fikk vi avklart i større grad hva jeg liker som ikke han liker, og hva begge synes er pent. :D

Igjen tusen takk for hjelp, jenter. Dere er så greie! :dagensrose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...