Saeria Skrevet 2. juni 2004 #1 Skrevet 2. juni 2004 Noen som vet hvor i Bergen eller på nettet man kan kjøpe fine korsett, som ikke strammer for mye? Har så lyst å overraske mannen med korsett med fin snøring og skjørt.
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #4 Skrevet 2. juni 2004 Send en PM til Tispa, hun vet om flere nett-butikker, i alle fall. De H&M korsettene er ikke bra, spilene kommer ut av korsettet etterhvert, har jeg hørt.
myagi Skrevet 2. juni 2004 #5 Skrevet 2. juni 2004 Med snøring? Jeg har ikke sett så nøye på de for å være ærlig.
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 2. juni 2004 Jeg har ikke sett så nøye på de for å være ærlig. Da får jeg se selv, når jeg får penger. Takker for tips.
Saeria Skrevet 2. juni 2004 Forfatter #8 Skrevet 2. juni 2004 Hva med her da? Ooooh. Lekre! Tror kanskje mannen ville like et sånt.
Gjest GreenSky Skrevet 2. juni 2004 #9 Skrevet 2. juni 2004 Ja, hvilken fyr med vettet i behold ville vel ikke det? Til og med jeg synes det er sexy med korsett. Ja, ikke på samme måte som en mann ville synes da, men jeg føler meg sexy i det.
Suzy Skrevet 3. juni 2004 #11 Skrevet 3. juni 2004 De er ganske rimelige også - tatt i betraktning at det er skikkelige saker, men sjekk hvor mye du må ut med i tollen i tillegg (helsikes norge og tollsatser... :-? ) Forøvrig er det visst korsetter til salgs hos Beate Uhse - fins ikke de i Bergen også?
Catzy Skrevet 3. juni 2004 #12 Skrevet 3. juni 2004 Greensky, du kom meg i forkjøpet! Gallery Serpentine er et utrolig bra sted, har 4 av korsettene deres og en av kjolene. Rimelig og bra ting, ikke alt for lang leveranse og en veldig hyggelig eier! Catzy
Gjest gjest1 Skrevet 3. juni 2004 #13 Skrevet 3. juni 2004 www.vollerscorset.co.uk/ Kjempefine, kanskje ikke akkurat rimelige, men verdt prisen synes jeg.
Saeria Skrevet 3. juni 2004 Forfatter #14 Skrevet 3. juni 2004 Tusen takk for mange tips, jenter. Jeg satt og snakket med mannen i går, og viste han diverse korsetter. Han syntes en del av de så vonde ut. Eller som han sa: "De ser ut som torturredskaper fra middelalderen!" Jeg spurte han hva han trodde han kunne like, for det kom frem etter en stund at jeg kanskje hadde vært sexy i korsett, og han viste meg noen. De var mer til aftensbruk/undertøyaktige. Etter litt leting fant jeg en del begge likte, og da blir det nok til at jeg bestiller fra utlandet. Uansett fikk vi avklart i større grad hva jeg liker som ikke han liker, og hva begge synes er pent. :D Igjen tusen takk for hjelp, jenter. Dere er så greie! :dagensrose:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå