Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sier du i fra eller holder du kjeft?

Anonymous poster hash: 70962...146

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier selvsagt fra på en høflig og diskret måte.

• Liker 5
Skrevet

Sier ifra

Skrevet

Sier fra så klart. Jeg har også sagt fra til fremmede om de har hatt dopapir under skoen eller skjørtet i strømpebuksa eller lignende. Folk blir alltid bare glade for det. Sier selvfølgelig fra på en skikkelig måte, da ;)

Skrevet

Sagt ifra. Håper noen hadde giddet å gjort det hvis det var jeg som gikk rundt med mensflekk...for å si det slikt. Mindre flaut å få en diskret beskjed fra kollega enn å sprade rundt kunder med noe sånn på buksa :rodme:

Skrevet

Hadde selvfølgelig sagt i fra...har stoppet en dame på gaten som hadde fått hektet skjørtet sitt i sekken, gud vet hvor lenge stakkaren gikk sånn...hun ble hvertfall veldig glad!

• Liker 2
Skrevet

Hadde selvfølgelig sagt i fra...har stoppet en dame på gaten som hadde fått hektet skjørtet sitt i sekken, gud vet hvor lenge stakkaren gikk sånn...hun ble hvertfall veldig glad!

Haha, jeg ble også en gang stoppet av en dame inne på Oslo S og gjort oppmerksom på at kjolekanten min var hektet fast i jakka. Jeg vet heller ikke hvor lenge jeg hadde gått sånn, men jeg kom nettopp fra Karl Johan. Det var en fin tanke at jeg kanskje hadde spradet nedover hovedstadens paradegate med godt synlig strømpebukserumpe :klappe:

AnonymBruker
Skrevet

Sier du i fra eller holder du kjeft?

Anonymous poster hash: 70962...146

Sier fra før hun setter seg på stolen min :P

Må sies at jeg stadig er fristet til å si fra når jeg ser folk som går med halve underbuksa ute eller BH'en synlig. Men sånn er jo moten nå. Forundrer meg aldri om det blir moderne med mensflekkete bukser.

Anonymous poster hash: d712d...c82

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sier selvsagt ifra, men roper det ikke til henne i full offentlighet, tar det diskrete.

Skrevet

Tror de fleste ville vært glad for at du fortalte det, med mindre du brøler det ut over en hel forsamling da :P

Skrevet

Kommer veldig ann på hvem kollegaen hadde vært

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...